Stāstu sākšu ar to, ka manā īpašumā bijuši nu jau 8 auto. Vaz2102 2104 2108, Mazda 626 2.0 coupe, Nissan Bluebird 2.0, Audi 200 2,3 automats, Audi 100 2.0 automats, parko būs šis stāsts un BMW530v8 automāts.
Tautā dēvētais ''cigārs'' tik tiešām ir pelnījis lai par to uzrakstītu. Un salīdzināšu to ar manā autoparkā bijušajiem auto.
Vaz jeb žiguļus metam nost uzreiz.
Pret japāņiem vienīgi ir vērts salīdzināt elektropaketes klāstu, kas šai Audi100 bija knapāks - tikai elektiskie logi priekšā un spoguļi. Tas protams japāņiem ir kā pluss, taču no otras puses, visu 8 gadu lietošanas laikā man šai automašīnai nekas no elektropaketes ''nenobira''.
Japāņi grabēja un salonos bija trokšņaini, braukšanas gaita riebīga, salīdzinot ar Audi100 līganumu un klusumu.
Tā kā motora remonti bija nepieciešami tikai VAZ automobiļiem, tad salīdzināšanas kērtā varētu pieminēt faktu, ka japāņiem - gan mazdai, gan nissanam nacas veikt nopietnus remontus - nissanam automātiskās kārbas remonts, mazdai sajūgs, kurvis. Motoros nav nācies iejaukties nevienai no minētajām ''inomarkām''
Salīdzinot gaitu un dinamiku japāņus noliksim sētas malā. (piedodiet japānu piekritēji)Te varam parunāt par AUDI 100 pret Audi200 un BMW530
Šajā kategorijā Audi100 gaita, līganums un komforts atpaliek no Audi200, taču iespējams tas tādēļ, ka salona un pārējā apdare tomēr tāds budžeta variants. Iespējams arī tādēļ, ka 200tajam tomēr ir turbomotors, kas rada citas braukšanas sajūtas. Runājot šajā kategorijā par BMW530 un Audi100 salīdzinājumu, jāsaka ka sarežģīti salīdzināt, jo šīs abas mašīnas ir idejiski katra savādāka. BMW ir nedaudz mīkstāka gaitā un klusāka, taču Audi ir labāk vadāms pateicoties priekšas piedziņai (vai pilnpiedziņai).
Attiecībā par dinamiku, jāsaka ka 2.0 dzinējs šim auto ir biški par mazu - salīdzinot ar 200to un BMW530V8, teikšu ka šim ''cigāram'', manuprāt vispiemērotākais tomēr ir 2,3 dzinējs. Vēl Audi ir labākas gaismas nekā BMW 5 sērijai, bet trūkums, ka nav roku balstu priekšā sēdošajiem.
Par remontiem. Ļoti iespējams man ar šo auto paveicās un visu šō 8 gadu laikā ir nomainītas kautkādas gumijas piekarē, abas granātas, ģenerātors, siksnas protams 3X, eļļa, filtri pats par sevi, 2X lodbalsti un 1X bendikss. Nu tas tad laikam arī viss... dzērāja izsistu stiklu un tirliņu izraisītu avārijas sekas šeit nepieminēsim.
Par avārijām - mans nabaga auto tika apskādēts gan saņemot triecienu dupsī, gan arī frontāla sadursme, kuras rezultātā no mašīnas nācās škirties uz visiem laikiem.
Abi triecieni sglabāja manu veselību un tādējādi raksturoju šo auto kā ļoti drošu. (piesprādzējieties!)Pirms trieciena aizmugurē auto nebija dauzīts un nevar salīdzināt sajūtas kādas ir braucot pēc - šur tur vējš iesvilpj lielākos ātrumos, šur tur kautkas nograb. Nesistam auto (AUDI100)tā nav jāuzvedas.
Par ietilpību. Kaut arī sedans, tomēr jāsaka, ka tas ir ļoti ietilpīgs auto. Ar BMW5 seriju nevar nemaz salīdzināt, ne salona ne bagāžnieka ziņā.
Par patēriņu. Pārsvarā mīcos pa pilsētu:
vasarā 11,5 -12/100 ziemā līdz 15, ja sanāk kādā labā korķī iedzīvoties un pēc tam agresīvi uzmīt. Manuprāt tik lielam auto tas ir ļoti labs rādītājs, jo žiguļi visi rija ap 10-12, tiesa toreiz nebija sastrēgumu. Mazda rija 9-12 un nisans 10-12. BMW, ja kādam interesē rij no 15-18.
Šoseju neapskatīsim, jo tur ar visiem var rekordus uzstādīt ap 8 litriem.
Eļļu nerija nemaz.
Jāvelk laikam rezumē.
plusi:
liels
ērts
komfortabls
ekonomisks
kluss
uzticams
mīnusi:
ļoti reti gadās pilni ''navaroti''
šis auto vienkārši ir morāli novecojis, kaut arī tajā pašā laikā noteikti ir labāks par 100 un 1 mūsdienu korejieti vai japāņu mazauto.
Tāda lūk slavas dziesma, piedodiet ka tik gari.
Pat tad kad bija jau pacelta uz apdrošinātāju evakuatora, dikti žēl bija no šīs mašinas škirties. Nebūtu liktenīgā avārija nebūtu mainījis. Draugi jau brīnijās, ko tik ilgi ar šo braucu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tu ar to OOOO salaulaaties nepaspeeji tajos astonjos gados ?
Ja jau ilgi brauci, tad varēji arī kaut ko salonā pamainīt, ja jau tik ļoti nepatika ;) Pilni šroti ar ekstrām :D
Tas 2.0 bija ar 4 vai 5 katliem?
Lasot nostaļģija uznāva. Tas 5 katlu urbis un jocīgā zvārošanās( liela pārkare pār priekšējo asi) nav baudīta nevienā citā auto. Džeks 8 gados autiņa ielicis labi ja 300Ls -pasakiet vai Audi nav pelnījis uzslavu. Total respect. Piekrītu, ka jaunie autiņi nav paredzēti tik ilgam mūžam. Audi 100 vienmēr gaišā piemiņā!
Nu ko gan tur piebilst.. tiešām viens no labākajiem 80-gadu pirmās pueses auto ko var atrast un nopirkt. Tiesa ja tādu pērk tādu 20 gadīgu, tad manuprāt ir jāmeklē ar 1.8 karburatora dzinēju- vienkāršs, nekādas elektronikas , nekādu problēmu.
P.S Autors nepateica cik km ir nobraucis šajos 8 gados, jo uzskaitīto detaļu skaits maz ko izsaka bez nobrauktās kilometrāžas.
Par to drošību gan nevar piekrist. Ja šo auto notestētu pēc EURONCAP metodēm, es nedomāju kas tas dabūtu vairāk kā 1/5.
Vecs auto ir vecs, tur neko nepadarīt.