Nopirku 2004. gada par 500ls, pusgada laika nomainiju visus bremzu klucus un pakalejo bremzu disku, generatoru.
Gaja autins lopa, tresaja no vietas uz asvalta vareja izspolet, motors saka ,, rekt,, jau pie 1600 apgriezieniem.
Sver vins 950kg, ,, apsivkas,, salona nebija gandriz nekadas, tapec uzsitot ar plaukstu pa jumtu salona skana bija ka karalauka. Bija gruti ar vinu braukt, kad biju noguris, asa sajuga del, bija gandriz neiespejami neizspolet.
Es vinu protams ,, noscelu,, ta ka vairs nebija ko taisit. Beigas motors vairs negrieza, gais filtra saka triekt elu, ta protams bija mana vaina, jo gazeju rita, vakara.
+ekonomisks
+jaudigs
- primitiva hadene(visas bedres juta, medza islidet purns)
- gruti vadams(cieta sture, asas bremzes, cieta piekare)
- neerts un nepraktisks salons(maz vietas salona un bagaznieka, cieti benci, slikta skanas izolacija)
- sliktas fares
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kāvējs tu esi kārtīgs. Par kādu 2.0 DOHC tu murgo? Nevienam A90 nav bijis 2.0 ar četriem katliem [B2 A90 bija kaut kāds ķīselis ar četriem katliem laikam], un pirmais DOHC motoriņš 1989. gadā tika mucai.
mans audi bija parlasitais,motors bija parlikts,pakalejais tilts un prieksejas fares ar resti,ari nebija orginalas.