Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S40 1.9TD 1997 Novērtējums: 9
Braucu jau 2 gadus ar S40 dīzeli (nobraukti 30 000 km), ir klimata kontrole, kondicionieris u. c. ekstras. Patiesībā viņam ir viss, kas nāk šiem modeļiem pilnībā, izņemot ādas salonu. Kad pirku nevarēju izšķirties par šo braucamo un līdzīga gada Audi A4 ar tāda paša tilpuma motoru. Bet beigās esmu priecīgs, ka nopirku šo auto, jo tie Audi tagad ir tik daudz, ka manuprāt viņus gan tagad, gan pēc kāda laika vispār neiespējami būtu pārdot, savukārt, s40 ir tāds interesantāks dizaina ziņā (man, piemēram, ļoti patīk), kas varētu nozīmēt to, ka ir cilvēki, kam patīk tikai šis auto un citus viņi nemaz negrib (pie noteiktas cenas u. c. kritērijiem) un ir tādi, kuriem šis auto galīgi nepatīk. Man piemēram dizains patika, tapēc arī iegādājos. Zināju, ka ir ekonomisks, bet nu braucot šos gadus sapratu, ka tas ir vēl ekonomiskāks kā biju domājis.
Patēriņš varētu būt ap 5l pa šoseju un pilsētā vidēji 7.5l. Bet nu precīzi nepateikšu, jo kompis nav, kas rāda patēriņu (un arī kompji nevienmēr rāda pareizi : )).
Braucot daudzi bieži vien palaiž, laikam auto tāds godīgs izskatās, kaut gan neesmu meitene ar skaistām acīm : )
Vasarā šis trūkums gan nav, bet ziemā ir pamanāms - kad auto ir auksts tas ir diezgan skaļš, bet nu nav jau pēdējās paaudzes dīzelis. Nobraucot +/- 3km ir uzsilis un daudz klusāks, bet man, piemēram, tas skaļums netraucēja, nebija tik traki.
Par rezerves daļām grūti spriest, jo nezinu cik maksā citiem attiecīga gada autiņiem remonts. Varu tikai pateikt kas ir mainīts:
1) zobsiksna + ruļļi 95Ls (Mūsa motors prasīja laikam 200Ls)
2) 4 bremžu diski + 4 bremžu kluči, laikam bija 140 vai 170 Ls, precīzi neatceros.
3) Eļļa, eļļas filtrs, gaisa f. un degvielas f. kopā bija 85Ls
4) Nojuka ģenerators, remonts 147Ls, Mūsa motors bija ap 300Ls jauns.
5) Kvēlsveces - mainīju divas reizes, katru reizi pa divām. Dīzeļcentrs R prasīja
Nekas cits nav darīts pa diviem gadiem, neskaitot vēlreiz eļļas maiņu, logu šķidrumus utt : ))
Nobraukums ir 250 000, liekas oriģinālais. Patīkami, ka nav nejauki pārsteidzis garākos braucienos. Izbraukāta Latvija, ir būts Lietuvā un viss ok. Protams, tas nav tas, kas aizbraukt uz Vāciju un atpakaļ, bet domāju, ka arī ar to problēmu nebūtu nekādu problēmu.
Par servisiem: nepatīk, ka Mūsa Motors ir divas reizes dārgāks par pārējiem, kas noveda pie tā, ka iekš MM pirmo reizi tikai apmainīju eļļu un eļļas filtru un vairāk tur neiegriezos : ) Pārējie servisi bija pietiekami lēti, divas ādas neplēsa un man cenas likās normālas par to, ko maksāju.

KOPĀ:

Plusi:
+ patīk dizains
+ laba komplektācija
+ ļoti ekonomisks
+ nav dārgs remonts, bet nav arī lēts
+ drošs, gan sadursmēs, gan pret zagļiem, ar kuriem problēmu nebija (par laimi)
+ policija divos gados apturējusi tikpat reizes

Mīnusi:
- skaļš ziemā
- dārgs oficiālais dīleris - Mūsa Motors
- dažreiz ir grūti apdzīt (piemēram ja brauc smagais uz 80, tad ar piekto tā grūtāk, labāk ielikt 4. ātrumā)
Volvo saimnieks @ 28.marts 2008 0:00
Visi komentāri
 
Dawsons 4.aprīlis 2008 3:20
0 0 Atbildēt

Žēlīgs die's! Kurš ta' 8-gadīgu autiņu pie dīlera dzen?! Ilustrācijai- par Ls200 nopirktam golfam par karburātōru dīleri prasīja Ls800+!
Mešana uz lejas robiem apdzenot ir normāla rīcība! Braucot ar mazajiem motōriem, apdzenot uz 90 braucošu, metu 3. robā! Tā kā 2 no 3 mīnusiem nost!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti