Braucu ar škodu octavia sedanu 1,9 tdi 2005 gads (darba auto).
pa 3jiem gadiem noskrieti 230000 km !!!, jā, bez jokiem. tāds nav katras tik jaunas mašīnas nobraukums, tomēr līdz 8 gadu vecām mašīnām šāds ir īstais nobrukums pilnīgi noteikti!
galvenais laikā veikt visas apkopes, pagaidām mainīti tikai amortizatori, vēl kkādi sīkumi ritošajai, eļla, bremžu kluči, diski, kā arī jau sākumā nobruka turbīna, kura bij rūpnīcas brāķis un tika nomainita garantijas laikā.
vienīgā extra el. logi un viss, kā jau sākumā minēju priekšniecība šo auto arī ņēma, zinādami, ka tas būs darba zirgs un neko lieku iekšā nelika, kaut gan pēc manām domām vismaz kondicionieri un kruīz kontroli gan vajadzēja, bet tas viss būs jaunajai škodai, kura jau atvesta škodas centrā gaida , kad savāksim. kaut kā haotisks man tas raksts te sanāk, lai būtu skaidrāk
+
*ekanomisks (5-7l/100km)
*dinamisks gan pilsētā, gan dzenot uz štrāses
*sakarīgi veidots priekšējais panelis
*virsbūves diazins ar tīri veiksmīgi sanācis ( subjektīvi)
*apkopes lētākas nekā līdzigiem šīs klauses autiņiem
_
*motora apakšējais aizsargs no plastmasas nekam neder, tiek norauts vai apskādēts nobraucot uz sliktāka grants seguma vai meža celiņa. (toties var pasūtīt metāla).
*diezgan ilgi jāiekārtojas pie stūres , lai būtu ērta pozīcija, jo esam divi , kas lieto šo auto.
Uz doto brīdi, lielos lēcienos tas varētu būt viss, kad tikšu pie nākamās škodas stūres, iespējams varēšu vēl ko papildināt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izturīgas tās škodas - mums kantorī ir 3 OCT2 un 2 fābijas. Nekas pats nav lūzis, viss pašu rokām salauzts :)
Dīlerserviss varēju būt labāks, bet nu auto izturība atsver Karlo motors notiekošo "manjanu"
es tikai nezināju, ka Octavia ir sedans :))