Pastāstīšu par šo to no paša pieredzes;
1. Motors. 1.8 l. bik virs 120zs (it kā nav daudz, bet ja atceras Hondas Prelude 1.8 l. motoru ar 103 zs. tad neliekas nemaz tik maz. Un nevajag aizmirst ka motorītis tiek uzstādīts jau no 1993 gada, un 93 gadā 120 zs no 1.8 l bija un ir ļoti pieklājīgs rādītājs). Pilnīgi pietiekams saprātīgai braukšanai, paliek bik uzbāzīgs ātrumā virs 120 km/h. Ekonomiskums? Ražotājs deklarē dakšu 6 līdz 8 litri ar kapeikām. Man braukājot samērā agresīvi, ziemas laikā virs 8.5 l vairāk nu nekā nesanāk.
2. Salons. Biju izbrīnīts, ka nekas nečīkst un negrab. Dizains? Man personīgi patīk. Ir tāda fīča, ka viduskonsoles materiāls ir no mīkstas plastmasas (vai cietas gumijas) - tāpēc to ļoti viegli var saskrāpēt... Paliek nesmukas švīkas. Atrisināju jautājumu vienkārši: atdevu viduskonsoli kopā ar visu boksu apvilkt ar ādu virsbūves krāsā. Nekādu švīku un izskatās eleganti. Sēdekļi gana sportiski un ērti. Stūre - labāku grēks vēlēties. Neliela, kvalitatīva āda, paplašinājumi satveres vietās, regulējās uz prieksu, atpakaļ, augšu, leju. Aizmugurē, ja priekšā sēž 1.80 cm garš es pats, tad darīt nav ko. Bet svarīgi var būt tas, ka 1.80 sēžot aizmugurē aiz sīkāka auto vadītāja neatdursies ar galvu griestos. Aizmugurējā dīvāna leņķis atsķirībā no daudzām kupejām ir pilnīgi civilizēts. Apkure - normāla. Un tā arī jābut, jo salona izolācija ir ļoti pieklājīga, pats salons neliels, bet pret fiziku neko nepadarīsi - nelielu telpu piesildīs pat neliels sildītājs, ja nav siltuma zudumi. Skaņas izolācija - nav jau C klases autiņš, bet vismaz pārsēžoties uz Coupe no 2005 gada VW Caddy starpība liekas grandioza. Tā jau grūti spriest, bet Hyundai Coupe nu nav klusāks to varu apgalvot par 100%.
3. Ekspluatācija: dienā nobraucu stabili 200km. Apkopēs autiņu dzenu ik pēc 10000km. Uz eļlas un filtru kvalitāti neekonomēju, jo nav jēgas : ) Bremžu kluču, eļjas un gaisa filtru cenas vienkārši šokēja - kad man veikalā par visu kopā pateica cenu, domāju, ka aizmirsuši kaut ko pierēķināt. Bremžu kluči, eļas un gaisa filtri ~ 20 Ls.
4. Uz ceļa... Ziemā jāuzmanās no risēm - izmet ārā, ka prieks. Vasarā tas nav tik kritiski. Stūre ļoti viegla, tāpēc pofigistiski ar vienu roku rullēt nav ieteicams. Īsumā sakot - autiņš laikam nav gluži īstais iesācējam, jo kļudas nepiedod - reakcijās ass.
5. Meitenēm konkrēti patīk, sevišķi ja sarkanā krāsā : )
6. Neviens, no tiem kas ir izbraukuši nesmādē šo FIATiņu, bet sakās, ka nebija gaidījuši no tādas bitītes tādu'ņiprumu un stiliņu : )
P. S. Katrā gadījumā, man dotais modelītis sagādāja ļoti patīkamu pārsteigumu, un pārliecību, ka mums laimīgi dzīvot traucē vesels lērums stulbu aizspriedumu. Lieku 7. Jo tomēr tiekties vajag uz pilnību, un no 10 baļļu sistēmas 7 punkti ir ļoti daudz : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto tipiski na ljubikjelja- vai nu patiik vai riebjas, viduscelja nav :)
Bet pa taam izmaksaam- brezhu kluchi, eljlja un gaisa filtrs 20Ls? Cik zinu leetaakaa eljlja 10w40 maksaa 11Ls/5L. Noname kluchi meedz naakt pa 8Ls, gaisa filtrs kaadi 8... Pat ar visu leetaako 20Ls neierakstiities, kur nu veel ja peerk bez atlaideem uz firmu utt...
Un motors ir fiata razhots vai no kkaa aizguuts? Pie agresiivas braukshanas ierakstiities ar 1.8L motoru 8.5 litros, kautkaa neticaas.
Neesumu vilcis ar mazakas jaudas Coupe...........iesaku drizak 20V Turbo versiju,kautvai ar standarta 220zs,pie 1310kg,tie labi griezas,vai ari 16V Turbo vismaz............daudz prieka par mazu rubli:):) Protams ja kadam parmaz,var parlasit piekari,parslipet 1998cm 20V turbo motora bloku,teiksim uz kadiem 2400cm,nosedinat galvu,samainit virzuljus(2000Ls komplekta),lielaku turbo,pagraizit nedaudz priek$u,iemitinot lielaku dzesetaju,samainit vadibas bloku,parvilkt elektribu un vel izdarot "mazus" parveidojumus....,sanjemot preti VESELIGUS 450zs.........Vob$em VIVA ITALIA!:):) Lai dzivo Coupe......:):):)