Opel zafira 1.8
1999
Novērtējums: 7
nu tā gatavojos pirkt auto 99g zafira 1.8 16 v vai kāds varētu pstāstit par šo auto labumus un arī sliktumus . man poašam uz pirmo acu skatienu liekas ok auto. man ir vectra 99g 2l mot nu auto forš degvielu tērē maz 7l vid. tikai visādi motora devēji pirms gada bira nosy viens pēc otra9 katrs prr100 ls
miķels
@ 29.maijs 2008 0:00
Man šķiet, ka zafīra tā pati vectra vien ir. Tikai biš lielāka. Motors, piekare šķiet, ka tā pati.
Viss atkarīgs no konkrētā auto bijušajiem īpašniekiem un no tā, cik ļoti mašīna ir nolietota.
...nevis Vectra, bet Astra...
draudziņ, šī sadaļa IR par PIEREDZI, nevis jautājumiem par pieredzi
ABilda raksts
Biežākie atteikumi un trūkumi.
Kopš modeļa ražošanas TUV uzrāda pieticīgus rezultātus - 85. un 106. vieta (12,8 – 14,6% TA caurkritušo) apskatīto mašīnu tabulās. Rezultāts nav sliktākais, jo daudzi no lielajiem veniem – Alhambra, Sharan, Voyager un Galaxy atrodas vēl zemākās ailēs. Sāncensim Scenic klājas labāk – 58. un 63. vieta (6,4 – 12,2 % TA neizgājušu mašīnu). Zafira galvenos aizrādījumus saņem par priekšējo piekari, stūres mehānismu un apgaismes ierīcēm. Sastopami gadījumi, kad jau pēc 40000 km jāmaina kāds no priekšējo riteņu gultņiem (ar rumbu), kas kopā ar darbu pie dīlera izmaksās ~ Ls 250. Lodbalsti kalpo 80-120000 km. Tuvojoties 200000 km noskrējienam lielākā daļa motoru patērē ~1 litru eļļas uz 2000 km. Pie ierindas lietām pieder eļļu noplūdes caur blīvslēgiem. Regulāri izdegoša priekšējā kreisā luktura spuldze ir elektroinstalācijas konstruktīva nepilnība. Viegli traumējami miglas lukturu aizsargstikli. Biežāk lietotās durvis izsēžas eņģēs un pēc pieregulēšanas mainās spraugu izmēri pret pārējām virsbūves daļām. Paneļa grabēšana un dažādi blakus trokšņi salonā ir tikai laika un lietošanas intensitātes jautājums. Jāpierod pie sānskatu aizsedzošajām statnēm priekšējam logam un augstas sēdpozīcijas pie stūres. Vadītājus virs 185 cm neapmierinās sēdekļa atbīdīšanas iespējas. Akseleratora pedālis izvietots dziļi un par tuvu bremžu pedālim liekot to aizķert vai pie katras manipulācijas. Lietotāju atsauksmēs minēti automātiskās ātrumkārbas vadības bloka, paneļa indikatoru, apkures krāsniņu un kondicionieru defekti. Ir ziņojumi par krāsas atslāņošanos uz sliekšņiem, rūsu uz riteņu arkām un durvju kantīm sākuma gadu mašīnām. Masveidā modeli rūsa vairs neapgrūtina un tikai izpūtējs tai palicis uzticīgs. 1,6 litru motora jauda nav pietiekama regulāri izmantojot pilnu kravnesību. Kalnu ceļos arī 1,8 litru motors par vāju, īpaši komplektācijā ar automātisko ātrumkārbu. Jaunās paaudzes ECOTEC dīzeļi apgādāti ar Bosch elektroniski vadītiem augstspiediena sūkņiem, kuri ražotāja katalogā apzīmēti kā vienota detaļa neparedzot remonta iespējas. Firmas, kas specializējas dīzeļu remontos apstiprina pietiekami biežus atteikumus un tad jārēķinās ar summu Ls 1200 – 1500.
Vācu rūpīgums un uzticamība...blje!
Super B, kur var dabuut tik izmeljoshu informaaciju???? Imho viens no sakariigaakajiem komentaariem visaa iauto veesturee :)
superb citē AutoBild raxtus
2 Sandis_ur
Paldies par uzslavu - kadreiz ABildā biju šo rakstu autors
Ja vari "pacelt", tad iesaku ņemt 1,8 dzinēju ar 125 ZS, kas nāc manuprāt no 2003. gada.
Pašam arī ir OZ, labs auto. Ar superb rakstā minētajām problēmām praktiski neesmu saskāries. Noskrējiens 140 000 km.