1997 gada Audi A4 1.8 (20V) gāze benzīns. Iegādājos 2006 gada setembrī ar nobraukumu 260 tkm pārdevu 2008. gada jūnijā ar nobraukumu 340 tkm. nepilu 2 gadu laikā nobraucu 80 tkm. a/m pirkta latvija no nullites un lietota latvijā. Lietošanas laikā esmu iegūldijis apmeram 1000Ls. Sākumā problēmas bija ar aluminijas svirām, līdz sapratu ka ķīniešu aluminija sviras nekam neder. divi meneši un mainiju augšējās sviras. apakšējās apmeram 6 menesi gaja - meneša laika nobraucu ap 3000 - 4000 km pa latvijas ceļeim. ķīniešu svira mazā 20Ls lielā 36 Ls, opel ražotās sviras m 24Ls lielā ap 40 Ls, orģinālās m 45Ls lielā 76 ls. Par svirām reāli aizmirsu, kad visas nomainīju uz opel ražotajām - pirms pārdevu biju jau nobraucis ap 30 tkm un sviras bez problemām - ķīniešu nenovilka pat 10 tkm.
par gazes iekartu, amerikāņu tipa no dārgā gala. braucot uz 110 gāzes pateriņš 10l pa pilsētu visi 13l. benzīna patēriņs vidēji 7,5 l . braucot ar gāzi ietaupiju ap 1 -1.50 ls uz 100km. bet reāli braucot ar gāzi ilgtermiņa ir tikai zaudējumi. gāzes iekārtas regulēšana + uzturēšana+ diegnostika (lai no kompja izdzestu erorus) = gāzes iekārta neatmaksājas. Lai autiņs ripotu man ik pēc 3mēnešiem bija jādzen uz diognostikulai izdzestu a/m kompjoterā saradušos erorus - kopš braucu tikai uz benzīnu tādas problēmas neradās.
tad vel automašīnai uz 330 tkm mēdz nodegt gan generātora oglītes, gan startera oglītes , ja ir kondicionieris, tad jarēķinās ka būs jāmaina kondicienra bukses.
tagad par izmaksām: tad sviras cenas nosaucu, parasti sviras mainīju pats, reiz gribēju mainīt servisā, tur gribēja 15 ls par sviru, jo esot jaņem nosta amartizators - nezinu kapēc? esmu nomainijis visas sviras amartizatoru nevajadzeja atskruvēt.
generatira oglītes maksā ap 25 ls, nomainīt var pats nav sarežģīti. servisā nomaiņa + materiāli 60Ls.
starteri gan uzticēju meistariem, tas man izmaksāja 70ls tais skaitā darbs 50ls.
riteņu gūltņi priekšējie: viens 36Ls + darbs 40Ls, iesaku stavēt klāt un pārbaudīt jauno gultni, manejais nojuka pēc 2 mēnešiem - vai brāķis vai nenomainija???? (mainīju ādažos netālu no jaunajām daudzstāvenēm)
zobsiksna sāpīga lieta - pats nomainiju. maināmie materiāli 80Ls (ūdens šuknītis, gūltņi, spriegotājs, siksna, termostats - pēdējais nav obligāti) neiesaku mainīt pašam ja neesi pārliecināts. servisā darbs vien uz 180 Ls (jelgavā). preikša turās uz četram skruvēm - par šo arī parasti servisos sukstās "priekša jājauc nost".
aizmugurē gultņi: parasti pietiek ar skrūves pievilkšanu, bet ja nē nav arī problēmas nomainīt. gultņu cena vienā pusē 13Ls.
tad par plusiem:
audi, komforts, klimatu kontrole, viegli vadāms, uz ceļa stabīls. viegli pieejamas daļas, nav arī dārgas.
mīnusi: lielāku dzinēju prasijas - autiņs prasa braukt sportiskāk, liels nobraukums, nebija spoguļu apsildes un sedekļa apsilde.
kopumā mašina laba, viss bīja paredzams un laikus novēršams un vairums lietas tika mainītas tāpēc kā mašīna ir ar lielu nobraukumu.
un ja lietos orģinālas sviras, tad arī ar piekari nekādas problēmas nebūs.
atbildēšu uz Jusu jautājumiem.
P. S. Kaut autiņam bija tāds nobraukums, tas tomēr negrabēja, kā arī elektronika darbojas nevainojami. Lampiņas autiņam vispār nevajag mainīt, tas izskatās ka kalpo mūzīgi: ) - esmu dzirdejis, ka šoferi sudzas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nafig uz tām diagnostikām brauci? Ķīniešu VAG-COM kabelis kaut kādus 20 latus maksā. Cik tev tā viena diagnostika?
nu gaazi daudz rija... ja autoimaats ta veel taa bet ja ar mehaaniku tad nu gan par daudz. Man saab 9-5 3.0 aut uz 110KM/H 10l benziina nosvilina nu OK ir jau gaazei par ~ 10% lielaaks pateerins bet taapat....