To, ka tāds auto varētu būt Latvijā neviens negaidīja- vienkārši pazvanīja un piedāvāja. Kad aizbraucu apskatīt skats bija bēdīgs- iestumts šaurā kooperatīvā garāžā, ka iekāpt varēja tikai uzkāpjot uz pār haubi uz jumta un ielienot pa atvērtu durvju logu, savā laikā dabūjis karsta metāla lietu(virs viņa metinātas jumta sijas), aizmugures un sānu logi paši krita ārā(sadedzinātās ādas dēļ sarūsējusi jumta aizmugures daļa), motors pusdzīvs(noskrējis 548t jūdzes), salons pietaisīts līdz nemaņai. Pa vienu vasaru tika veikti visi metināšanas darbi, tikai finansu trūkuma dēļ krāsošana neizdevās kā gribējās, bet tehniski izdevās visu sataisīt kārtībā- pat atradās normāls motors no FORD ECONOLINE E350, tikai nācās nomainīt eļļas karteri un izplūdes kolektorus. Bet braukšanas bauda ir neizsakāma- īsts šosejas kreiseris. Aprīkojums bagātīgs- man vēl ir tikai puse no tā kas ir bijis pieejams dārgākajā versijā(Diamond Series). Tur būtu 58 pozīcijas.
Daži dati:
Motors:7,5L V8 426cc(7,5l)katalyst(78. gadā!!!!!!) 210Zs
Kārba: 3D automāts+overdrive
Piedziņa: aizmugures
Piekare: spirālatsperes, sviras
Bremzes: visas disku ar hidropastiprinātāju
Stūres iekārta: gliemežpārvads ar hidropastiprinātāju
Virsbūves tips: VIP coupe, vietu skaits 6(3+3)
Svars: pilna masa 2893kg, pašmasa 2310kg
Aprīkojums:
1. Alumīnija diski 225/70R15
2. Ādas salons
3. Elektriski regulējami sēdekļi
4. Elektiskie logu pacēlāji
5. Kondicionieris
6. CARTIER pulkstenis
7. Elektroniskais degvielas atlikuma rādītājs
8. Oriģinālais audio AM/FM Quadrosonic ar Cartrige tipa kasetēm(nomainīts)
9. Individuālais apgaismojums katrai sēdvietai
10. Tuvās/tālās gaismas automātisks regulējams pārslēdzējs(kreisajā lukturī optiskā acs kas uztver pretimbraucošā auto gaismu un dzīvsudraba slēdzis kas pārslēdz braucot pret kalnu vai no tā)
11. Katrai sēdvietai individuāls pelnutrauks ar piepīpētāju
12. Buferi ar 15cm elastīgu amortizējošu zonu
Degvielas patēriņš pēc instrukcijas 28-35 L/100km, bet pašlaik pamatīgi nospiests normālai lietošanai un tas nepārsniedz 18-24 l/100km- riepas nedeg, bet viss ok.
Plusus labāk nepieminēt- daudz
Mīnusi:
1. Parkojoties jādomā par izmēru(garums 5,94m
2. Pārāk viegla, ļoti jūtīga stūre
3. Un tomēr apetīte........
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
V8, Tu esi monstrs - respect!!!
Neateiktos kaut vai lunķiti izmest ar šadu dragnautu...:)
Tīrā ziņkāre - kā tā 'kristāla' acs funkcionē, es domaju, vai pilda savas funkcijas?
p.s.Amortizatori oroģinālie gāzes-aizmugurē RANCHO 2000
Romiqe
Acs biki kaitināja jo reaģēja arī uz citu gaismu(laterna utml),un kad trāpīja kondensāts vadības blokā nācās to sistēmu atslēgt :)
mja... wot mashina kurai butu jaliek 10 un tomer autors ielicis 9...
tas ir namjoks tiem kosmonautiem kas sheit saviem vw passat, volvo zaarkiem un opeljiem liek 10 :)
to V8:
cepuri nost... kolosaala tachka... cik taadai ir cena (i mean - atjaunotai). starp citu, vai ir iespejams iziireet no tevis shaadu tachku? un cik tas maksaatu?
Sitajaa ir seedeets. Labais. Tochan biju sokeets par taam ekstraam. un sauro,sauro stuuriiti...
Gribeetos gan taadaa paseedeet... bet gribeet jau neesot kaitiigi
viss ir sarunājams
Klau V8 shis nav tas pats auto, kursh staav vecdaugavaa? Jeb tas ir lidizgs?
MARIXMAN-tas pac vien ir :)
gribeeju jautaat
kas notiktu ja ieliktu gaazi
vai vareetu kaut cik veeraa nemami samazinaat brauksanas izmaksas