Hečbeks, 1,6 litri benzīns, modelis E12 pēc pēdēja feislifta, pirkts ar 80 tūkst. spidometrā, pašlaik 90 tūkst., braukts Latvijā, visas apkopes un remonti Rīgā 'Amserv Motors'.
Viens no iemesliem, kādēļ pirku korollu, bija tās izdaudzinātā kvalitāte un izturība. Pašlaik gan nepievienošos slavētāju pulciņam. Kāpēc? Oi, iemeslu pulka.
Grab. Plaukts virs bagāžnieka (nu labi, tā vispār ir hečbeku nelaime, bet cerēju, ka te būs izņēmums). Drošības jostu stiprinājumi. Salona griestu lampa. Ventilācijas reste pasažiera pusē. Priekšpaneļa dziļumā virs radio. Plastmasas, kas aizsedz miglas lukturu vietu priekšējā bamperī. Visai skumji.
Mainīju riteņa gultni priekšā, sāka gaudot. Pārāk ātri tomēr.
Aizmugurē sāka ķīlēties bremžu cilindrs, to laikam izdevās iekustināt.
Priekšlogu tīrītājam ass kustējās ne pa jokam, izrādījās, ka kaprona bukse nodilusi pa tīro un jau izēsts robs korpusā, pagaidām ieliku paštaisītu buksi, ja neturēs, jāmeklē jauna trapece. Maķ...
Durvis vadītāja pusē šķībi pieskrūvētas (vai varbūt eņģes nosēdušās, VVZ), stiprā lietū laida ūdeni, noregulēju. Nu labi, tas servisa lauciņā, tās durvis ir kaut kad mainītas.
Bagāžnieka atslēga tā sarūsējusi, ka nav izkustināma, tagad kalpo tikai par aizbāzni caurumam. Kurš idiots tur alumīniju ar tēraudu kopā salicis? Vietā, kur gribi negribi mitrums tomēr tiek klāt.
Skaņas izolācija varēja būt labāka, bet to jau zināju, tas neskaitās.
Ir jau arī plusi. Motors samērā kluss, kad piešaujas pie augstajiem apgriezieniem, tad arī pietiekami elastīgs. Tiesa, pie augstiem apgriezieniem vairs nemaz tik kluss nav.
Ātrumi slēdzas precīzi, nepateiksi, ka pievads uz trosēm.
Amortizatori strādā savdabīgi, no 70 uz augšu visi ceļi liekas gludi, bet zemāk diezgan smalki izdrebina katru grambiņu.
Stūres pastiprinātājs ar labu atgriezenisko saiti, patīkami arī, ka reakcija mainās atkarībā no ātruma.
Bremzes kā naži, tiesa, mazliet jāpierod, ka reakcija uz pedāļa gājienu stipri nevienmērīga.
Sēdekli un stūri var pieregulēt arī gara auguma cilvēkiem, žēl tikai, ka nav regulējama atbalsta krustiem.
Četros dažāda izmēra bardačokos vietas pietiek, vismaz pagaidām.
Radio ļoti jūtīgs, manos pāķos tam ir liela nozīme. Tiesa, spēlē tikai audio CD, mp3 nesaprot.
Kopumā, parasts transporta līdzeklis. Bez uguntiņas. Kravas un pasažieru pārvietošanai no punkta A uz punktu B derīgs. Kam arī tika iegādāts : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pēc uzskaitītajiem trūkumiem liekās ka bijusi firmas mašīna uz lietota uz nebēdu, iespējams daudz braukts pilsētā.
man ar ģimenē ir 2005 gada ar 90000km noskrējienu, vienīgais trūkums ka izdilis vadītāja paklājiņš un bija jānomaina signalizācijas taure, nekāda graboņa vai čīkstēšana.
dzirdeeju ka shamajiem esot stuures reiku probleemas...grab... bet toyotisti pa garantiju maina bez jautaajumiem...
a taa... cik i lietots-universaalis un 5durvju hatch- tas autoss savas cenas veerts... lai gan mazliet pareekjinot-1.6 njammaa kudi vairaak kaa 2.0d :) un cenas shkjirba piedaavaajumaa bij tikai 1K Ls ....
nereaali defekti 80kkm noripojusham autosam ??!!
lai labi ripo :=))
Man bija tāds darba autiņš, 72tkm un neviena (!!) graboņa, pilnīgi neviena defekta. Absolūti nenokaujams auto.
Par to, ka baudas ar tādu braukt nav nekādas - tas vienkārši ir jāpieņem :)