Ražots 1965 gadā, pagarinot standarta sedana versiju. Pagaidām šis auto ir vēl ļoti bēdīgā stāvoklī, bet gribu pastāstīt ši eksemplāra interesanto vēsturi.
60- to gadu beigās šis auto nonāca ZIL autorūpnīcas izmēģinājumu poligonā kā prototips padomju valdības limuzīniem ZIL 114, kurus sāka ražot 1978. gadā.1984. gadā tas tika nodots Rīgas motormuzejam un līdz 1987. gadam piedalījās visādos pasākumos un vadāja kāzas.1987. gada ziemā tas nokļuva avārijā- piedzēries vadītājs ar ZIL 130 nonesa limuzīnam visu kreiso sānu visā 7m garumā. Kopš tā laika auto mētājās muzeja angārā, kamēr 1995. gadā nonāca manā īpašumā. Par cik restaurācijai vajag diezgan daudz naudas, auto mierīgi atpūšas uz klučiem(izmaksas apm. 15t usd). Taču kataloga vērtība restaurētam auti ir apm.40-55t usd, jo izgatavoti 65. gadā tikai 78. eks. no kuriem 8 liktenis nav zināms(ir dati i- netā). Labprāt gaidīšu ziņas no kāda ieinteresēta pircēja vai sponsora. Varu nosūtīt bildukus uz e- pastu ja ir interese.
Daži dati:
1. Motors 7.0 l
2. Kārba 3d automāts
3. Elektriski paceļami logi
4. Elektriski regulējami sēdekļi
5.2 neatkarīgi kondicionieri
6. Vietu skaits-8(3+2+3)
7. Salons- vadītājam ādas, aizmugurē samta
8. Jumts ādas.
9. Garums 6.95m
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
V8 - Visu ciennu, cepuri nost.
Cerams ka atradiisi sponsoru.
Cerms ka tiesham izdosies kadreiz atdziivinat sho ieveeriibas cieniigo aparaatu!
Veeleetos apskatiit ssii auto bildes!
Beidzot ir klāt viss vajadzīgais restaurācijai...kaut kad jāsāk...