Iegadajamies so auto pirms gada Lielvarde pa 3500 eiro!!
Masina ir automats 1.6 16v ecotek, nobraukums 45 000 bija raditajos, protams tas nav istais!! Masina apmierina dinamiska, klusa, ekonomiska vienigi pie apdzisanas ta pasvakaak, jo tomer 1.6 uz tadu svara kategoriju par maz parasti lietoju sporta karbu ir tads sledzis automatam. Brinumaina karta ir nobraukts jau gads un nekas praktiski nav biris, vienigi pakaleja atspere parluza pa lauku celu kurs pavasari ir nu galigi nekads! Ellas, filtrus, bremzu klucus pie izmaksam un remontiem neppieskaitu jo tas ir jadara jebkurai masinai!Degvielas paterins pa soseju 7.0,7,5.. pilseta par cik automats kadi 8 9litrisi!!Nevar precizi noteikt jo kompis nojaukts noprotu tapec ka vinam apmainiju magnetolu, jo siem auto viss laikam iet caur radio, pirms ieliku jauno magi viss bija ar kompi kartiba!! Manuprat laba izvele cilvekiem kas nedaudz velas ekonomiju un reize nelielu komfortu! Parsteidz akustutikas sistema tada gada masinai un skanas izolacija!! Masina kopuma apmierina jo nav darga uzturesana ja nelauz un uzpase tad problemu nevajadzetu but. Vienigais dalas vairs nav tik letas ka vecajiem opeliem, bet tas ir katra attieksmes un naudas iespeu zina!!
Plusi: klusa, ekomomisa, nav rusejusi, laba skana un izolacija, dinamiska, stabila uz cela, erta un miksti ripo motors izturigs un salona praktiski nav dzirdams!
Minusi: samera liels ellas paterins, ka jau ecotek, dalas nedaudz dargakas, ka vecakiem modeliem, pa lauku celiem sak grabet, mikstas bremzes, panela dizains nevisai iet pie sirds un nevisai patik tas automata klokis tads ka stoks neiederas dizaina, bet tas jau gaumes lieta!! Ceru uz jusu labo izveli. Paldies!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Patēriņu jau var ļoti elementāri izmērīt arī bez kompja, pie tam precīzāk.
Pielej pilnu bāku, piefiksē odometra rādījumu. Brauc savus km un pie nākošās tankošanās atkal lej pilnu bāku un piefiksē odometru. Tālāk jau matemātika...
Njā, tā gada un pat jaunākiem Opeļiem ar eļļas ņammāšanu ir problēmas, tas ir rakstīts daudzos raxtos. Vēl viens variants, ja vēlies ka tev rāda patēriņu, pamēģini pieslēgt veco maģi paralēli jaunajam, un tad lai vāļājās kaut vai tajā pašā bardačokā.
Lai labi ripo!
P.S.
Ja tu uzskati, ka dators iet caur standarta radžiņu.
Bet nu pārdevējs arī gatavais optimists - 45 000 km 10 gados!!!
Pat ne 'pārdevējs, bet iepriekšējais īpašnieks.
Tieši paši īpašnieki vācijā groza tos odometrus daudz vairāk kā vietējie tirgotāji.
Es braucu ar 1997 gada Vectra Caravan 1,6 ecotec ar automatisko karbu. Modelis bez ekstram, tikai elektiskie logi un spoguļi. Modelis ir Latvijā populars sava eleganta izskata del. Vectra ir tipsks pilsētas ģimenes auto. Tā salons nav nav lielāks par Opel Astra. Bet tā gada izlaiduma Opel Astra noteikti būs lētāks un vienkāršāks. Ja vajag auto darbam un laukiem labak nemt Omega tas ir ietilpīgāks un transmisijas detalas tam pamatīgākas. rezultātā tās lēnāk nodilst. Es izvēlējos šo modeli tieši tā izskata dēļ. Tik dinamisks un sportisks dizains nav nevienam citam modelim
Nu ta ir taisniba, ka borta kopjuters saistits ar magnetolu. Tapec pasam nemaz nav tik vienkarsi nomainit magnetolu.
Manejam atskanojot mp3 Cd kompis nerada visus rādijumus, bet klausoties radio rāda visus.
Labi ka magnetola darbojas ja aizdedzes atslega ir 0 pozicijā. Akustika iekarta ir laba, bet kvalitate jau noteikti atkariga no magnetolas modeļa. Manam 1997. gada modelim ir magnetolas vadība uz stūres, Bet tā kā orginālais radio jau sen noņemts, vadība no stūres nestrādā. Tad jāiegādājas īpaši tieši Vectrai paredzēti modeļi. Iegādājoties magnetolu konsultejieties pie specialistiem. Es jau biju nopircis magnetolu, kad to uzzinaju. Nu tagad jāiztiek tikai ar standarta magnetolas vadibas pogam. Bet tās jau tikai tādas maz pielietojamas ekstras, bez kuram var labi iztikt.
Ziemā ir problēmas ar logu svīšanu, Brauc kā tankā visi logi aizsvīduši, lai to novērstu lietoju tikai ventilāciju no āra.
Es par savu Vectra Caravan nevaru teikt ka ta būtu klusa, nu aizmugurē grab pamatigi visas plastikata detalas.
Interesanti bija, kad nojuka centralas atslegas sofera durvju motoriņš, servisa teica, ka ta ir Opelim tipiska problēma.
Par bremzem nevaru sudzeties, Autoram laikam auto nodilušas bremzes.
1,6 dzinējs ar automatu darbojas dinamiski, nav problemas ar uzrāvienu apdzenot. Automātam var izvēlēties ekonomisko vai sportisko režīmumu. Lai gan es pat nevaru pateikt, ka būtu kāda reāli izjūtama atškirība ar kādu režīmu brauc. Laikam būs jāveic kāds eksperiments. Ir arī ziemas režīms kad bloķē ritenus pret izslīdēšanu. Manam auto ir kārbai viena problēma tā aukstā laikā pamtīgi ilgi jāiesilda. Ja to neveic auto leni uzsāk gaitu. Kad dzinējs ir uzsilis gaitas īpašības ir labas. Padalieties ar pieredzi vai tā ir tipiska Vectra automata problema, vai man kaut kas nav kārtībā.
Bet parejam aprakstitam minetam varu piekrist. Ne velti tieši šīs Opel Vectra Caravan B tips ir iecienits Latvijā.