Sveiki, izsaku vertejumu par Corolla 1.6 vvt- i Linea Sol. Auto ir darba vajadzibam. Braukts ir vairak par gadu, nobraukums 32 000 km sobrid. ir veiktas 2 apkopes, nomainitas ellas.. un laikm viss. Bremzu kluci veel neprasot mainu, pec AMSERV uzskatiem... kapec izvele uz so auto- jo par attiecigo summu 17 000 eur, ta briza labakais piedavajums ar labako aprikojumu. Problema bija krasas izvele. Ja gribeja kadu no pierastajiem toniem(melna, balta, sudraba), bija jagaida 3 menesi, pec menesa bija pieejama zilzalja metalika, kas izskatas diezgan"jocigi", bet nu jau ir pierasts, un pat saak patikt. : ) Aprikojums pilniba apmierina, visas extras.. iznemot automatisko karbu, aizdedzes starta pogu un navigaciju, kas naca 1 limeni augstakaja komplektacija. bet sobrid nemaz nejutu vajadzibu pec ta visa. Par cik ieprieksejais auto bija WV Bora 1.6 automats, bija pierasts pie automatiskas karbas, un vel jo vairak jo parvietosanas pa pilseetu. Tad par Corollas manualo karbu esmu apmierinats, ir cits piesitiens brauksanai. Karba sledzas precizi, un viegli. Vienigi sajugs jaizspiez lidz galam, nevar halturet ar knapu pieskarsanos. Ir iespeja salidzinat ar WV Bora, tad pagaidam Corolla uzvar. Ar WV Boru furu apdzisana bija iespejam pec kartiga ieskrejiena, ar Corollu ir OK, ja nav 5 cilveki auto. Ir gan jutama ekonomija uz dzelzu biezumu, pa lauku celu braucot katru lielaku akmeni dzird, bet par cik pa tadiem braucu maz, var pieciest. Toties klirenss augstaks par Boru, un apmales nav skerslis. Borai reizi menesi lipinaju prieksejo bamperi atpakal pie korpusa. Corollai kaitinosa lieta- bagaznieku var atvert no salona ar kloki, vai ari no arpuses iebazot atslegu un atsledzot(nav nekadi sledzi) ziema ir pagruti, un ari tumsa pagruti, kamer atrod atslegas caurumu, un pareizi iedabu garo atslegu ieksaa. Saura sedesana 3 cilvekiem aizmugure, toties prieksas sedosiem ir loti erti. Auto erts brauksanai trijata. Diezgan liels bagaznieks. Jocigs spidometra dizains, bet kad pierod, diezgan logiski viss izkartots. Uzmaciga pikstesana ja nepiespradzejas, saak looti nelabi blaut, bet laikam jau sobriid tas ir visos kaut cik jaunos auto. Jutiga sture, un pie 160 km/h paliek nestabila brauksana, un motors ari saak mocities. Paterins pilseta ap 8 l;arpus pilsetas pat 6 l, ja neparsniedz 110 km/h. sedekli regulejas visos virzienos, bet vareja buut vairak kastites kur salikt sikumus. Pietruks kruiz kontroles uz garajiem gabaliem... bet tad janem nakamais limenis - Avensis. Dizains labs, bet aimugures izskatam vareja lielaku izdomu pielikt, un vizuali prasas lielaki riteni. Ir cd un MP3, bet paris reizes uz displeja ir skrejusas visadas sirsninas un citi hireoglifi, un tad vadiba iespejama tikai no stures. Bet kad auto iedarbina par jaunu, viss nostajas savas vietas. Laba parredzamiba un lieli spoguli, pat labaki neka klasi augstakajam Avensim. Praktisks auto, ikdienas lietosanai par sapratigu cenu un sapratigam apkopes izmaksam(pagaidam).
+
1)manuprat izdevies dizains
2)diezgan ziperigs dzinejs
3)labs aprikojums
4)liels bagaznieks prieks savas klases
5)degvielas paterins
-
1)plaani bleki
2)trijata sauri aizmugure
3)bagaznieka primitiva atversanas sistema
4)audio sistemas retie "gljuki"
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc apraksta var spriest, ka vāgim nav ne vainas. Prieks, ka cilvēkam ir iepatikusies tā vai cita mašīna. Vienīgi gribētu uzdot jautājumu, rakņājos i-netā, bet joprojām nevaru atrast starpību TOYOTAs komplektācijā starp LINEA SOL un LINEA TERRA, varbūt kāds man to varētu pateikt kāda tad īsti ir atšķirība ?
Sol no terras parasti atšķiras ar to, ka ir klimatskontrole, audio vadība uz stūres un miglinieki. Jā, un kāds hromējums vairāk.
Neko sliktu par Corolu nevaru teikt, bet tikai piebildīšu, ka par 17k eur var taču nopirkt divgadīgu A6 Quattro, pārpakotu līdz nemaņai Avensi vai citu tiešām ērtu un funkcionālu, kā arī skaistu auto!
Bet nu lai tev labi ripo un veiksmi uz ceļiem!
man labs pazina strada CSDD un stasta ka ar tam Corolla ir iegrabusies - macibu rezimu netur un luzt daudz biezak ka Audi A3. Ta ka ar to Toyota kvalitati diez kas nav. Ja tu mineji 17000 eur, tad labaka par Skoda Octavia vienkarsi nav un te Corolla var iet atpusties.
Nu zinot ka Jūs rīdzinieki barojieties no Makdonalds hamburgeriem tiešām var ticēt, ka šis auto ir domāts tikai trīs pasažieriem. ;) Normāla barojuma cilvēki šajā mašīnā var sēdēt'visi četri un neizjutīs nekādu diskomfortu.
Es pati vakar tur iesēdos aizmugurē un jutos ērti. Tur vietas bija diezgan.
Katrai mašīnai var atrasties aizstājējs un arī tai pašai oktaviai varu atrast labāku risinājumu. Katrs brauc ar KDKD ...!
Kas ir KDKD ?:) KĀDU KATRAM DIEVS DEVIS :)
Joo,McDonalds man garso.. :) Rakstina gan nepiebildu,ka man kajas garas,un sedekli atbiidu lidz pedejai iespejai,tadel sedesanai aiz vaditaja loti apgrutinata...nu ja sedetajs nav zem 150 cm ..:) Par Audi "nezveru" vel varetu diskutet...Skoda tika izskatita,bet diemzel netika atzita,del kompanijas politikas auto marku izvele.Bet vai tad CSDD nelieto iepriekseja modela Corolla??Tehniskas atskiribas modelos gan nezinu,tik cik vizuali redzams...