Labdien mīlīši. Sen te neviens nav atzīmējies ar Audi 80. Mašīna ir pārdota un tad nu var ar pilnu krūti varu nokrāmēt. Laikam jau ir ar pirmo auto jāiegrābjas, lai zin kā remontēt nākošo. Esmu nobraucis ar šo auto gadu un 27'000 km.
"+"
*Ērta vadītāja pozīcija pie stūres, arī sēdekļi ir gana ērti, patīkams audums. Kājām daudz brīvas vietas, man 1,80, vidusmēra garums. Ja kāds sūdzas, ka nav ērti, tad viņš pats nezin kas ir ērti, laikam mājās ādas dīvānā viņam ir vienīgi ērti. Jaunajiem VW vairs tā nav, zem stūras rata ir kaut kāds mistisks veidojums, kas spiež ceļus, ja gribi kājas kustināt pa labi, kreisi, un nekāds stūres lifts tur nepalīdz, cel cik augstu gribi : ).
*Avants, kaut ko var pakaļā ielikt. Divi riteņi iegāja, tiesa, ne iemetot, bet "ieņurcot". Bet īstenībā tas bagāžnieks ir baigi labā lieta, kas man vienmēr ir patikusi šai mašīnā.
*Neviena rūsas pleķīša mašīnas ārpusē. Šur tur rūsa bija manāma motortelpas iekšpusē. Bet visumā, konfekte.
*Detaļu cenas salīdzinoši ar visādiem japāņiem, bmw, mercedes u. tt. Spainī pārdodas. Nesalīdziniet tikai ar Gross Auto, Favorītiem u. tml. naudas kāsējiem. Pie "normāliem" tirgotājiem detaļas ir tiešām pa kapeikām.
*Elektriskā lūka, sīkums bet patīkami vasarā. Nu jā, centrālā atslēga arī bija. Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi.
*Salons vienkārši konfekte, nekādi saplēsti vai izdedzināti sēdekļi viss kopts un labi saglabājies, nekas negrab un kluss kā kaps. Nekad nav patikuši japāņu auto ar saviem liekajiem pribambasiem, kaut kādām nevajadzīgām kabatiņām, slēdzīšiem, stilizētiem veidojumiem salona apdarē un tādā garā.
*Bremži ir tieši kā reizē, ne par asu, ne par švaku, ja vajag tad ar ABS noliekas kā pa nažiem.
*Stūre ir vienkārši ar vienu pirkstu grozāma, citi varbūt tieks ka pārlieku viegli pakļaujas, bet man patīk, dikti patīk. Kamdēļ man pierādīt, ka esmu svarcēlājs un ar lieliem atvēzieniem grozīt to. Stūres pastiprinātājs dara savu.
*Šoziem(tāda švaka ziema bija) nebija problēmas nevienu reizi, uz pirmo šķīlienu un uz priekšu. Braucu katru darba dienu.
"- "
*Benzīna patēriņš. Ēd kā lops pa pilsētu, 15 uz simts pie septembra korķiem, acis nepamirkšķinot. It kā man ir ABK motors ar "pilno" šprici, kustos kā pensionārs pa pilsētu. Fig viņ zin. Pavisam cita aina paveras uz šosejas, 7-8 uz simts, konstanti turot 110 ar visām apdzīšanām.
*Visu laiku kaut kas birst nost. Katru mēnesi kaut kas jālabo. Un tā kā servisa darba izmaksām ir tendence tikai pieaugt, tad šo lēto detaļu izmaksas vairs nespēj segt biežos remontus. Protams var pats visu labot, bet man nav ne laika, ne nervu, ne vēlēšanās līst mašīnas remontos iekšā. Strādāju 8 stundas dienā un savas brīvās dienas vēlos pavadīt sakarīgāk : ). Jā, mehāniķiem jau patiks šāds modelis savā īpašumā, jo viņi paši labo un ar lētām detaļām ir sakarīgi. Man kā parastam darbiniekam no punkta A uz punktu B tracina remonti.
*Grūti ir noturēt gāzes pedāli, tāds mīksts un ļurīgs, es nesaprotu kā tie paši vācieši par šādu lietu neiedomājas, jāpaliek klucis zem pedāļa, lai garajos gabalos varētu atslābināt pēdu. Nu jā, vai arī vajadzīga kruīzkontrole, kura manam B4 nebija.
*Plika bāzes komplektācija bez nekādām ekstrām. Ne kondiška, ne klima, ne ādas sēdekļi, elektriskie logi vai vēl tur sazin kas. Kas reizē varbūt arī plus, jo kas zin kā ir, ja tie vēl ir jālabo tik vecam modelim. Īstenībā pat karstajās vasaras dienās kaut kā neprasījās pēc kondiškām. Atveru logu, lūku, viss izventilējas un miers. Ne tā kā tagad jaunajos modeļos, mašīnas ir tā nopakotas, bezgaiss, ventilācija štruntīga, sēdekļu audums vienkārši drausmīga sintētika; bez kondiškas nu nekādi.
*Klasiskā vaina ar dzesēšanas sistēmu, nu tas ir murgs. Ja nesasprēgā gumijas trubas, tad nobeidzas termostats. Ja termostats nomainīts, tad laiž garām plastmasa kas savieno motoru ar trubām. Tosols visu ik pa mēnesi jāpielej klāt. Tad vēl ventilators neslēdzās vienmēr iekšā, nomainīju dačiku radiatorā.
*Dikti garšo eļļa, uz 2000 km litrs : ).
*Gan vadītāja, gan pasažiera pusē nosēdušās durvis. Klasiska vaina.
*Sajūgs, bija palicis jau pašā galā un 1 ātrums ar tā negribīgi reizēm slēdzās iekšā.
*Izpūtējs turas uz metinājumiem. Šai mašīnai pirmais nokritīs izputējs, bet virsbūve stāves vēl gadsimtu.
*Rocene jau bija jāvelk stāvus gaisā, lai uz kalna turētu, ja ņem ka pirms gada tā bija pilnīgā kaŗtībā.
*Laikam ģeneratora gultnis ar jau velk uz beigām, bet to lai taisa jau jaunais īpašnieks un iepazīstas ar remontiem.
*Pēc 2 nedēļu stāvēšanas sāka "peldēt" apgriezieni tukšgaitā, raustījās ka piedevu gāzi. Tur kaut kas bija ar mašīnas pielaišanas brīdi, pārsūcas, pēc benzīna smird u. tt. Dīvainākais, ka ne vienmēr, citreiz pielaiž un normāli aiziet apgriezieni bez rīstīšanām. Lai jau jaunais īpašnieks ņemās.
*Balti dūmi ziemā nāk, ne griezdamies ka būtu beigta galvas blīve, bet nu vairāk kā man priekšā stāvošajiem spēkratiem. Esmu ievērojis ka visiem B4 tāds dūmels. Stulbi, tā kā miskastnieks sajūtos.
*Kārba palikusi neciešami skaļa, ar jau velk uz beigām.
Gaitas īpašības šai mašīnai ir labas, līkumos stingri turas. Max ātrums ar ko braucu bija 150 km/h, bet varēju vēl griezt, viss kluss un mierīgs, vienkārši bail pa LV ceļiem nesties. Cita aina paveras, ja uzbrauc uz bedrainu ceļu, kā ar koka ratiem : (. Sit cauri katru mazāko bedrīti. Kur ir likts iekšā pa šo gadu? Priekšā jauni bremžu diski, kluči, bagāžnieka amartizatori, regulārie remonti ar filtriem eļļām, dažnedažādas izdegušas lampiņas panelī, izdeguši drošinātāji. Viss, 15 gadīgu lietotu mašīnu ēru vairs negribu piedzīvot. Es labāk braucu ar ne tik ekstrainu auto, maksāju konstantu maksu mēnesī kredītiestādei, nekā to pašu izgāžu remontos un savu nervu bendēšanā. Vecākais ko varētu pirkt ir mašīna ar 4 gadiem. Tas ir maksimums. Pēc tam vienkārši katrai detaļai nāk nolietojums un viss birst pa kārtu nost. Ko es varu ieteikt, nepērciet vecus vāciešus, ja nu vienīgi kopts Mercedes. Uz ceļa mašīna nav pievīlusi nekad, smiekli nāk par tām BMW žurciņām, kuras pa retam stāv ceļmalā ar atvērtiem kapotiem. Apdzīšanas manervi pie 100 km/h ir tādi nedaudz gausi iesākumā, nav rāviena un tā ka iespiež sēdekļos. Vienmērīgi aizcilpo garām.
Dikti jau bija pieķēries šim auto pa gadu. Kā nekā pirmais. Sists un lamāts, nīsts un paijāts, bet tehnika ir tehnika, jādod vien prom kamēr vēl kāds ņem, citādi metāllūžņu cenā. Es te nesen skatījos ss, sludinājumā bija rakstīts B4 benzīna patēriņš 7l uz simts, vienkārši rēka parāva. Pa trasi uz 100km/h, jā.
Principā mašīnu nebūtu pārdevis, ja nebūtu:
1) lielais benzīna patēriņš, pie tagadējām cenām 8)
2) nepārtrauktie remonti un galvenais, kas tad ir nobraukts? nieka 27'000 km.
Citiem iespējams, kas cits ceļams saulītē, bet mans galvenais uzstādījums, lai mašīna pildītu savas funkcijas, nebūtu jāsēž servisā. Pārējais ir tikai pakārtots.
Priekā!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu naturāls rēcamais gabals, ne apraksts :D visvairāk par tām ērtībām "Ja kāds sūdzas, ka nav ērti, tad viņš pats nezin kas ir ērti" :D
un patēriņš tev galīgi nenormāls. vienam paziņam ir B4 ar 2.0 beņu - normāli braucot vidējais pie 8 l.
Benzīna patēriņš tiešām ir liels, manam B4 ar mono grūti dabūt vairāk par 10 litriem pat ar enerģisku braukšanu, regulāri aizbraucot no luksofora pirmajam un uz šosejas uz 140. Par to eļļas apetīti piekrītu, bet domāju ka tā drīzāk ir novēršama nomainot ''kalpačokus'', kas maxā 5ls. Par ekstrām, es personīgi meklēju auto ar pēc iespējas mazāk ekstrām, jo lielākā vecu auto ekstra ir tā, ka ekstru nav, manam auto tikai stūres pastiprinātājs, el. lūka,ABS, centrālā atslēga,smuki diski, un vēl daži pašsaprotami nieki, bez pārējām ekstrām manuprāt var mieriigi iztikt :) Par remontiem, domāju ka tāda gada vāģim būtu neiespējami, ja nekas nelūztu, bet ja salīdzina to ar līdzīgas cenu kategorijas auto, tad šī ir viena no labākajām izvēlēm, bezgaumīgs fords vai opelis nestāv blakus audi, tāpat kā mūžīgi grabošie plānmetālu japāņi, (par apmēram 2500 EUR) uzskatu ka labāk braukt ar Audi, nevis kaut kādu jaunu korejiešu brīnumu, kas pēc 3 gadiem sāk grabēt, un ātri vien zaudē atlikuma vērtību
Kāds tad motora tilpums bija tavam Audi, ka tāda benzīna kapsēta, bet nu normāli jau nu tas neliekas.
Ērti sēdekļi un kājām daudz vietas nu... nu...!?
> Rancherr
audi fans ibio :D
kāda markai šķirba 15 gadu vecam auto? tur svarīgi ir tikai tas kādā stāvoklī ir tas autiņš. un netirs, ja nezini. ir lietots arī opelis un japānis ap to vecumu - nekāda vaina. ar mazdiņu varēja tādu monokaku izpogāt ka nemetas un patēriņš tāds pats un vietas iekšā vairāk, tāpat extras bija un darbojās bez problēmām. ira palietota arī 94.gada astra ar 1.6 mono. pateicoties smieklīgajai pašmasai, auto ripoja labi. bija labā kārtībā, nekas nelūza, nebija rūsējusi, negrabēja un ērti recaro beņķi. nekāda vaina pirmajai mašīnai.
viens paziņa braukā tagad ar B4 mono 2.0. pirms gada nopirka, nebija kur piesieties. tagad jāiet apskate - jāmaina visas bukses un vēl visādas herņas apakšā, lūka elektriskā nedarbojas, atpakaļgaitas lukturi nedarbojas (slēdzis jāmaina), šķīda trubas pie radiatoriem, vēl tur kau kādas problēmas bija... aaa, kau kāda vakumtruba bija nošķīdusi nost, vēl kau kādi datčiki un vēl šādi tādi nieki. iekšā vietas maz, neērti, šauri, extru nekādu. sviests.
superauto audi ibio :D
Atgādina manu bijušo 87.gada kupeju visas tās pašas nelaimes, mēs jau ar meistaru bijām ja ne draugi tad labi paziņas noteikti, draudzība gan beidzās tad kad beidzot pārdevu to nelaimi.
2 rrupucis:nu gan aizlielījies, atgādināšu, ka audi, atšķirībā no opel un japāņiem ir nesalīdzināmi labāka skaņas izolācija, augstāka atlikuma vērtība, salons ir ērts un ergonomisks,problēmas ar rūsu neeksistē,detaļas ir lētas in tikpat pieejamas kā golfam, un daudz vēl dažādu plusu, kuru dēļ vecas astras uz ceļiem tikpat kā nemana bet Audi 80 joprojām lieto, pat 21 gadīgus un vēl vecākus, salīdzinājumam- cik tagad brauc ar 1987 gada opeļiem vai mazdām un pārējiem japāņiem? Audi vēl brauc un brauks vēl pāris gadus, ja nemainīsies Latvijas ekonomiskā situācija,par to izpogāšanu runājot, dinamika manam mono ir pietiekama, ja es būtu vēlējies katru dienu kādu ''izpogāt'' būtu ņēmis ar 2.8 vai RS2 modifikāciju, diemžēl esmu tendēts uz ekonomiskumu un drošu braukšanu, bet tādi tu laikam saucās agresīvie braucēji, kam iepriekšminētās lietas nav ne mazākajā mērā svarīgas.
vot dolbaniji audi fanāt- kur var fanot par vecu lūzni, kurš knapi kopā turas? kāda tur atlikusī vērtība? jūs ko, jokojat? tās cenas ir vnk uzpūstas, a idiotu pietiek, kas pirks, lišbe audi znaks priekšā :P tos brendus beigtam kaķim var piespraust un tāpat pirks! arī rūsē tie mēsli, cik nav redzēti C4 norūsējuši, arī jaunākie C5 laikam, arkas, kapoti uttt... tā ka, nevajag celt sūdumušu debesīs, tāpat sūdumuša paliks!
Patēriņš gan liekas neadekvāts. Bija laime pavizinaties ar S2 Avantu, pilsētā ~17, bet braucot, nevis sēņojot. Braucienā uz LT pat dabūja vidējo 9.
Vietas maz, bet jaudu vienmēr gribas vairāk.
to rancherr
kāda tur lielīšanās. vnk norādīju uz to, ka audi nav nekāds paraugs. vecai mašīnai svarīgs ir tikai stāvoklis un cik maksā detaļas. un tā skaņas izolācija starp citu B4 nekāda dižā nav. tāpat tas mono ņikuja nevelk. nav runa par sportiskumu, bet par elementāru dinamiku, kas viņam ir švaki. pie sotaka 5 robā spiežot, spidometra bultiņa bezmaz uz vietas stāv :D laikam jau neesi citus auto lietojis, ja tik ļoti slavē mucu. ir ļoti daudz alternatīvas viņai un nemaz ne sliktākas :)
crazy: audi nerūsē, tas ir vispārzināms fakts, rūsē tie, kas ir stipri sisti un tiem uzliktas neorģinālās detaļas, bet nevajag tik klaji muldēt, ja esi pumpains tīnis, kas to vien dara kā sēž pie datora, tad tādiem neko nav iespējams ieskaidrot pat ar neapstrīdamiem faktiem, brauc vien tālāk ar savu par pēdējām kapeikām sagrabināto vāģi, kas tavuprāt nav lūznis :D
to rancher
pats braukā ar B4 un citus par nabagiem sauc? kauns nava?
nē nu ko lai vēl te piebilst- tu esi perfekts dolbanā audista piemērs, visi citi mēsli, tikai audi ir labs! rūsē tāpat kā citas mašīnas, lai arī sistas, tas neko nemaina, rūsa ir un vis! piedevām, kā tad ar izpūtēju? tas ko, arī sists, ka jāmaina vai jālabo? :D
Esi redzējis cinkotus izpūtējus? Es nē. Tev liekas, ka izpūtējs var davilkt B3/B4/C3/C4 iespējamo mūžu? Arī nē. Ja seko mašīnas stāvoklim, muca davilks 25 gadus un vairāk.
Tak tekstā jau skaidrs par patēriņu, kad to izlasīju, kā arī par apgriezieniem un eļļas strebienu, vairs pat nav tālu jādomā. Tik jāprasa - autors tam eļļas strebienam nav vienu nulli piemirsis? Manam B3 2.0E 3A ir beigti vārstu blīvslēgi un/vai gredzeni, šāles, aizdomas par galvas blīvi, jauki gaudojošs degvielas sūknis un vēl šis tas. Un tur izpaužas tehniskais pārākums - skrūvēt viegli un ja īpašniekam uz pleciem ir galva, tad arī nemaz tik īpaši neplīst. Tas tā, novirzījos no tēmas. Man 10k laikā pazudis litrs eļļas, lielākā daļa pa izpūtēju, un lambda aizdiršas vairākas reizes mēnesī. Izpausmes - pazūd kodiens un vidējais patēriņš no ~8l/100 km uzlec uz ~12l/100 km - pēc degvielas rādītāja pāris dienu laikā [dienā norullēju 60 km] pat bez kļūdu nolasīšanas to var uzķert. Nu protams, vēl arī tāds sīkums, ka ABK ir elektroniskā šprice, bet manam 3A mehāniskā - sīkums, bet patīkami, ja vien neatkožas gaisa masas mērītāja potenciometrs :D Sāk tie gļuku piegriezties, drīzumā tiek plānota motora sadalīšana reizinātajos un sakrāmēt jaunas detaļas & nokrāsot.
Crazy bet tu esi vienkārši idiņš, kas mašīnas redz pa gabalu :P Brendus tu vari spraust klāt savām šķībaču miskastēm, kuras caur pakaļu taisītas. Šķībači māk taisīt varbūt vienīgi motorus, bet ne mašīnas. Un tas arī izpaužas visādos pakaļas risinājumos gan salonā, gan citur - uz tā fona vienkāršā B3/B4 priekšējā paneļa konstrukcija liekas vienkārši ideāla :)) Cenas nav uzpūstas, tās nežēlīgi sit uz leju. Audim izturības un kvalitātes ziņā ir piecu gadu pārākums, bet attiecīga cena. Protams, neiet runa par jaunajiem draņķa modeļiem, vācu mašīnas beidzās deviņesmito gadu otrajā pusē :( Un, protams, ja nopērk nokautu eksemplāru, nevajag vaimanāt ka plīst un ka baigi sūdīgs. Par "rūsē tāpat kā citas mašīnas" - jā, rūsē, tikai mazs sīkums - manai 21 gadu vecajai mucai ārpusē tā rūsa, kas tur bija pirms pusotra gada, arī ir, un viss, uz priekšu nevirzās. Muteres golfmašīnai tikmēr šī pusotra gada laikā šis tas jauki izlecis :x
Bet ar attieksmi "nepatīk remontu cenas" bet vēlmi mājās slinkot var tikai braukt ar svežaku getzu vai lokano dacīti - garantijas laikā, protams. Jo, diemžēl, pēdējajos desmit gados ražotās mašīnas savus īpašniekus iepriecina ar remontiem par četrciparu skaitļiem :)) Kamēr, ja paveca mašīna, tad drīkst žmiegt saņķiku cik spēka. Kad paskatās autodata, kas ir paredzēts darīt pie kāda nobraukuma [kas pie mums, teiksim, maina bremžu eļļu reizi divos gados?], paliek nedaudz jocīgi :)) Vai arī, kad ieraugi zem B4 competition haubes gāzes reduktoru... Mašīna ir jāuztur labā stāvoklī, ja pašam rokas līkas vai maks pārāk plāns [kas jaunākām mašīnām aktuālāk], brauc ar sabiedrisko transportu! Mašīna vienmēr būs naudas bedre, kas izmaksās vismaz kādu sotu mēnesī - vecai mašīnai, ja gribēs izlabot žmiedzēju iepriekšējo īpašnieku sekas, jaunai vnk līze, kaut gan par sotaku tikai naglu kastes sanāk...
Rancherr par ekstrām nepārspīlē - jo vairāk, jo labāk ;)
Vēl piebilde - pats sāku skrūvēt, gan tādēļ, ka nav izdevīgi ar divdesmitgadīgu mašīnu braukt uz servisiem [liepājā ceņņiki ir daudz labāki nekā kaut kādā rīgā], gan kvalitātes dēļ - teiksim, kopš esmu redzējis šādus tādus autoelektriķu meistardarbus, es nemaz netaisos kādu pielaist pie mana konstruktora provodkas :))
Whatever, diezgan sviestains teksts sanācis...
msh respect!
Rancherr vai mēs nevarētu sākt satikties ?
kas tas par uzbraucienu?
Nezinu kā citiem, bet mans mono velk tā ka joptvai, mums ir vairākas mašīnas, tajā skaitā 2.0 digimon pasāts ar pilno inzektoru,velk ok, bet ''kā par brīnumu'' mono velk labāk hvz, varbūt noregulēts ne uz patēriņu bet uz vilkmi,3 ir velkamais robs, ja nebakstās ap gāzes pedāli var vienu otru bemberistu ielikt, līdz 100 trešajā rauj kā nelabais,bet arī patēriņš neliels, nesen 60km uz 140km/h nobraucot iztērējās 4litri, varbūt kādam tas liekas daudz,bet manuprāt tas pats golfs patērētu vairāk
Kurš pokemons te izmanto svešus nickus? :D Kaut gan tālu nav jādomā - crazy vien būs :D