Auto Honda Odyssey EXL 2003g, dzinējs 3.5l 240zirgi, piecpakāpju automāts. Aprīkojumā ir ādas sēdeļi, priekšējie sēdekļi apsildāmi un elektriski regulējami, vidējās rindas sēdekļi dalītie un viegli izņemami, trešās rindas sēdekli vajadzības gadījumā var ielaist grīdā, divu joslu klimatkontrole pie kam katrs sēdētājs vēja plūsmu var regulēt atsevišķi, kruīzkontrole, elektriski bīdāmas sānu durvis kuras var darbināt no vadītāja vietas un ar tālvadības pulti, elektriski spoguļi un logi, četri drošibas spilveni, audiosistēma vadāma no stūres, paceļams galdiņš starp priekšējiem sēdekļiem.
Esmu nedaudz pabraukājis ar šo auto varu padalīties ar pirmajiem iespaidiem. Sākšu ar degvielas patēriņu. Biju aizbraucis līdz Slovākiju un pabraukājis pa kalniem. Kopumā nobraucot 3300 km. Nevaru precīzi izdalīt cik patērē pa šoseju un cik pa pilsētu, bet ņemot vērā, ka Polija ir viena liela pilsēta kur ātri nepabrauksi vidējais patēriņš sanāca 8.3L/100km. Pa kalniem sanāca 10.7L/100km. Kopā visa brauciena vidējais sanāca 8.8L/100km. Atsevišķi varu izcelt patēriņu velkot treileri, tas ir 12.5L/100km. Domāju, ka braucot pa Rīgu var iekļauties 10L/100km. Šāds patēriņš 3.5l motoram man liekas ir pietiekami normāls.
Ļoti laba ir motora dinamika. Kaut arī tas ir zemapgriezienu motors un braucot ar 100km/h apgriezieni ir ap 1600apgr/min, tas nepieciešamības gadījumā ātrumu uzņem strauji. Salīdzinot ar džera 3.3 šis motors ir daudz straujāks, kā nekā 240 zirgi. Pat braucot pa kalniem retu reizi motors pārsniedza 2000apgr/min.
Ļoti labi darbojas klimatkontrole, salonā visu laiku ir uzstādītā temperatūra. Sakarsušu salonu atdzesē ļoti ātri. Braucot naktī kad aizmugurē bērni guļ tiem uzregulē siltāku, sev priekšā vēsāku un visiem labi.
Par vadītāja vietu. Pirmo reizi praktiski neapstājoties ( Marijampolē uzpildīju degvielu un 100km pirms Krakovas tankštellē ieēdu zupu) nobraucu 1000km. Nekādu nogurumu mugurā, kājās vai dibenā nejutu, vienīgi pēc 12h brauciena acis sāka krist ciet. Arī bērni un blakussēdētāja nesūdzējās par neērtu sēdēšanu. Varu teikt, ka vadītāja vieta un paša auto vadīšana ir labi sakārtota.
Pietrūkst tāda lieta kā kompis kādz ir džeriem, lai var sekot līdzi degvielas patēriņam, nobrauktajam laikam, attālumam un virzienam. Vienīgie palīgi ir spidometrs, un protams labais ceļvedis TomTom.
Auto brauciena laikā nepievīla ne mirkli. Pirms brauciena biju nomainījis eļļu un filtru motoram un eļļu kārbai. Pārējais kāds no ASV atnāca tāds arī bija. Brauciena laikā auto smadzenes sāka brīdināt ka jādodas uz apkopi. Tad nu mājās nomainīju visas siksnas ( pēc grāmatas tās jāmaina pēc 60t jūdzēm). Apskatot siksnas vissadilušākā bija ģeneratora- kondiškas siksna. Motora zobsiksna un ruļļi bija vēl braucami.
Visas rezerves daļas pagaidām pērku Rockauto. Ātri (1 nedēļa) piegādā un cena pieņemama. Katrā gadījumā nomaksājot ceļu un muitu sanāk lētāk nekā jebkurā veikalā.
Kopumā ņemot ar auto esmu apmierināts. Ceļošanai auto ir ideāls. Visiem kuri vēlas iegādāties voyageri noteikti iesaku apskatūs Odyssey. Šis auto noteikti ir labāks par voyageri, arī ASV starp miniveniem šis auto ir pirmajā vietā. Cenas ziņā Odyssey nav dārgāks par voyageri.
Jaukus ceļojumus visiem vēlot,
Honda Odyssey 2003g, 3.5l
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Varēji piemest kādu cenu, būtu vēl interesantāk.
To TDI:
Wow... Gislaved NF3 215/65 R16 -->68LVL gab ????
Blaviens, a es pa 85/gab pirku :(
Zx2**d
sorry- ne a teemu koments
Vai var uzzināt auto platumu un garumu salonam, vai 1,2m platumā reģipsis lien iekšā?
Platumā reģipša loksne lien iekšā. Varu precīzi nomērīt platumu un cik līdz priekšējoem beņķiem.
Nomērīju salona izmērus. Platums 1240mm, izņemot vidējās rindas sēdekļus un aizmugures sēdekli ielaižot grīdā līdz priekšējiem sēdekļiem ir 2440mm. Kaut ko mazu, kas iet starp priekējiem sēdekļiem var ielikt 3200mm garumā.
Paldies ka izmēriji, tad var teikts ka gandrīz neatpaliek no grandvojagera, platums tas pats un garums pāris saņu lielāks kraisleram.
Kā ar daļām šim auto, jo skatos ka Latvijā praktiksi tādi nav sastopami, bet laikam jau neko neesi labojis.
Esmu auto veicis nelielu apkopi un nomainīju visas siksnas. Daļas pasūtīju no Rockauto. Par 3 siksnām un 2 motora siksnas ruļīem kopā ar ceļa izdevumiem un muitu sanmaksāju 103 Ls. Atnāca nedēļas laikā. Domāju, ka nav dikti dārgi. Šeit uz vietas auto vekali prasīja stipri vairāk. Nesen pasūtīju aizmugures bremžu klučus un diskus Autoplus vekalā, atnāca pēc pusotras nedēļas un samaksāju 116Ls. Ja pats būtu sūtījis caur Rockauto būtu kādus 10Ls lētāk. Būtībā ar daļām problēmu nav. Protam jārēķinās ar piegādes laiku un bišķiņ pašam jāseko līdzi un laicīgi jāskatās kas būs nepiecieāms. Pagaidām meklēju ērtākos detaļu pasūtīšanas veidus. Žēl, ka Hondas dīleri ir neatsaucīgi un ciparus ierubī vismaz 2 reizes lielākus kā citur. Nesaprotu vai tiešām tas viņiem izdevīgi?