Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel vektra 1.8 1991 Novērtējums: 7
Igdienas vajadzībām laba mašīnīte ritošai remonts lēts un reti , benzīns uz lieliem gabaliem divatā ar mazām ķeselēm vid.6,5, pilsētā vasara+ziema vid.9,5 . Par pečku , ir viena slimība, mainot šķidrumu veidojās gaisa burbulis un kad viņš nokļūst pečkas radiatorā un atkarībā cik viņš ir liels, viņa dēļ pečka vai nu pārstāj sildīt uz kādu laiku kamēr viņš izlien ārā vai kad viņš ir mazs pečka vienkārši slikti silda. To es zinu no savas pieredzes, jo kad nomainīju dzesēšanas radiatoru man sākās ar pečku šie mēsli , kamēr es nedabūju literatūru, un tajā ir skaidri un gaši rakstīts kad maina škidrumu ir jāizskrūvē temperatūras datčiks kad šķidrums sāk tecēt pa datčika vietu ārā, tad datčiku ieskrūvē atpakaļ tad pielej šķidrumu līdz līmenim tālāk uzsilda motoru līdz atveras termostats un ja vajag pielej vel. Par rūsu labāk nekomentēšu tāpēc pērciet vektrucīti pēc 2000g. tam es noteikti dodu 9 balles nemaz nerunājot par pēdējiem vektručiem.
boc @ 29.janvāris 2009 0:00
Visi komentāri
 
moguts 31.janvāris 2009 22:47
0 0 Atbildēt

Man, muļķīgi sanāca, ielejot Pitstop tosolu. Pēc maiņas parādījās dīvains troksnis sūknī, tad temperatūra sāka lēkāt. Aizbraucu pie meistara, bet šis atver korķi un prasa, vai es neesmu šampūnu ielējis!? Izrādās, ka sitam sū---am nau kaut kādas tur stabilizācijas piedevas un viss šķidrums pārvēršas putās. Ja grib nokaut moturu, tad tas ir pareizais ceļš.
Tā ir taisnība, ka skopais arī krīzes laikā maksā divreiz!
Pirmo reizi 5ls - otru 500ls!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti