Auto SUZUKI SIDEKICK (Vitara)
Amerikāņu versija Vitārai. Maziņa, jauka, diezgan universāla. Bezceļos īsts zvērs. Motors 1,6 (8V), maziņš, bet pateicoties ideāli izvēlētajām pārnesuma attiecībām, pietiekošs visos apstākļos. Kā jau amerikāņiem klājas, piebāzts pilns ar dažādiem elektriskiem ''navarotiem'', kas godīgi kalpo vēl šo balt dien. Salons diezgan maziņš, taču, ja saliek aizmugurējos beņķus, var pārvest diezgan lielu kravu (salīdzinoši). Ļoti laba manevrētspēja. Apetīte kā jau džipam- ne mazāk par 10l/100km. Taču šis ir īsts džips: rāmis, pazeminošie ātrumi, pieslēdzams priekšējais tilts (braucot līdz pat 100km/h).
POZITĪVS:
Droši var doties dubļos, pārvarēt dažādus šķēršļus; viegls(950kg), izturīgs un pārbaudīts gadiem motors; benzīna ekanomijas nolūkos var ne tikai atslēgt priekšējo tiltu, bet arī mehāniski (pagriežot no ārpuses) atvienot pusasos; vilk dažādus smagumus (pateicoties pārnesumu attiecībām nav jūtama pārslodze uz motoru); ideāla pārredzamība gan spoguļos, gan apkārt; kruiz- kontrole, kondicionieris, elektr. logi, spoguļi.
NEGATĪVĀS:
Bleķīši plāniņi (tāpēc viegls)- rūsē nežēlīgi, pārāk daudz elektronikas; amerikāņu detaļas dārgas (var jau šo to piemeklēt), jūtīgs pret sēnu vēju (varbūt 2 collu lifts vainīgs); bremzes. Ja seko visam līdz, maina eļlas utt., tad viss pārējais būs dzīvotājs.
IETEIKUMI:
Nebraukājat pa asfaltu ar patstāvīgi pieslēgtu 4x4 stāvokli. Pagriezienos rodas diezgan palieli vērpes spēki, kuri mēģina vērpt pusasis, zobratus, deldē riepas utt. Pieslēdzet priekšējo tiltu, tikai tur , kur tas nepieciešams. Sekojiet līdzi stūres mehānisma pirkstiem- dilst (stūres stienis ar 2. pirkstiem ~200LS). Un beidzamais- ja JUMS ir šāda mašīna, tad droši varat doties uz ''Mazozoli 4x4'' rīkotajiem tūrisma pasākumiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Divus gadus shitaads (tikai 5 durvis, 1991g.) man bija darba auto. Ja nav piekrauts - iet lopaa - neticaas ka 1,6 taa var iet. Ideaali var parkoties kupenaas :). Ruusa gan netika maniita un divu gadu laikaa praktiski nekas nenojuka. Baigi stiklains - lietainaa laikaa nenormaali sviist ciet logi, ideaals stuures pastiprinaataajs, pasmagi pedaalji un aatrumklokjis. Liikumos ljoti nestabils, bet ja ir veelme pa shoseju maukt virs 90 km/h - iesaku ieraut 100gr. drosmei :).
vienreiz dzīvē tādā esmu sēdējis, kad uz šosejas sasniedza 100 patiešām pārņem šausmas, 100 gramus nebiju paņemis
Pastāsti ko vairāk par veikto liftēšanu:
-tas ir piekares vai virsbūves lifts?
-ko mainīji stūres mehānismā?
-kādas riepas uzmontētas?
-vai esi mainījis transmisijas pārnesuma skaitli?
Pašam ir 89.gada VITARA cabrio un ir vēlēšanās iemānīt iekšā 31collu riepas.
Hari,
Man ir šādi-tādi gali Vitaras detaļām. Ir arī Vitaras kluba koordinaates . Ja ir interese raksti e-pastu