Sveiciens visiem
Varu padalīties pieredzē ar savu nu jau bijušo auto.
Auto Opel Astra hečbeks- ķiršu sarkana metālika, ar Isuzu dzinēju 1,7l Turbo Dīzelis + Intercooler, 1992. gada.
Savā īpašumā ieguvu 2004. gada janvārī un nopraucu apaļus 5 gadus- kopā, ja nemaldos kādus 80k km.
2009. gadā pie pārdošans uz šiltes bija 343k km. nevaru pateikt, vai īsti vai nē- iekš LV grozīts netika.
aprīkojums- lūka, miglas lukturi (tikuši izravēti), ABS, samta salons, oriģinālā signalizācija, centr atslēga, stūres pastiprinātājs. Vienvārdsakot nekas īpašs.
kopumā labs auto ar lietotam auto piemītošām kaitēm. subjektīvi šķita ļoti ērts, salīdzinoši kluss salons, ērta sēdēšana, patīkams, mīksts panelis, ērta sēdpozīcija- regulējama augstumā.
Remonti- īsumā- uzskāitīšu, ko atceros un būtiskākos.
- tika remontēts viss, kas bija nepieciešams:
lielākā problēma rūsa aizmugures arkās & sliekšnos, kuri tika pārmetināti.
- stūres pastiprinātāja sūkņa blīvslēgu maiņa.
- startera buksīšu maiņa.
- ģeneratora oglīšu, diožu bloka un gultņu maiņa
- priekšējo gultņu maiņa
- priekšējo lodbalstu, stūres pirkstu, horizontālo plaukta bukšu maiņa.
- iekšējās miroņgalvas maiņa, dēļ pēķšni pārplīsušas putekļu gumijas.
- pēdējos 2 gadus slēdzoties no 3. uz 2. ātrumu pie lielāka ātruma īsti nestrādā sinhronizatori- slēdzas ar skaņu- pie mazāka ātruma norm''alā režīmā viss ok- netika taisīts.
- aizmugures tumbas savu nokalpojušas- pie lielākiem basiem čirkst.
- dzeses radiatora maiņa.
- Bākas caurumiņa aizlodēšana.
- aizmugurējai piekarei šajā laikā netika mainīts nekas.
- -- zobsiksnas, ķīļsiksnas, bremžu loku, kluču, eļļu miaņa u. c neskaitās- tā ir apkope.
skates gandrīz vienmēr izgāju ar otro reizi, jo man pastāv uzskats, ka atkārtotā skate ir vislētākā diagnostika- regulēju lukturus, nevienmērīgi ņemošas bremzes, nedegoši atpakaļgaitas lukturi, dēļ devēja čakarēšanās.
dzinēju varēja bez problēmām iedarbināt arī -20 grādos.
nepiedarbināju vienu reizi šajos 5 gados, jo kreīsā DD saželēja. Esmu dzirdējis par šiem dzinējiem ļoti daudz slikta, bet nevaru tiem apgalvojumiem pievienoties. Dzinējs pietiekoši jaudīgs, ātrs, ar ļoooti mainīgu apetīti- no 5,5 L uz šosejas līdz 9 L sportiskā režīmā uz lauku ceļa vai ziemā ar stumdīšanos pa piesnigušu pilsētu.
Pārdevu, jo gribējās kautko jaunāku un labāk parīkotu. pirku pa 2150 LS, pārdevu pa 500, Ls 3 dienu laikā.
(Tiku pie Megane II 1,6 `03- kad pabraukšu ielikšu infu šeit- patreiz viss ir ok- neko sliktu nevaru uzraktīt)
Pat pēc pārdošanas Šo Astrīdu atceros ar labu vārdu- kā ērtu, mīkstu pārvietošanās līdzekli, ceru, ka jaunajam īpašniekam labi ripo.
Atzīme tāda, ņemot vērā auto vecumu, konkurentus šajā kategorijā, lietošanas drošību (ne reizi uz ceļa nepaliku), Cenu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Neticu ka izpūtēja bunduli nemainīji! Man ar reiz šāds puveklis bija.
Nemainīju- aizmugurējam gan atceros, ka tika izlāpīta viena šuve uz metinot virsū metāla plāksnīti.