Normaals auto, (4.0i, gaazes i arii )braucu jau paaris gadus. Braukssanas prieks videejs , bisski kaitina tas ljumii ljummii citaadi nekas. Reizeem prasaas manuaalaa kaarba. Patiik dzineejs , skrien itin labi, taccu sso autinnu par sporta nosaukt nevar. Pie luksafora "miikstos BMW"atstaaj parasti raudaat.
+ augsts kliirens;labi paarskataams celjss;briiviibas sajuuta- braucu tur kur gribu un kad gribu, netraucee ne sniegs, ne lietus u. t. t. ;ljoti vienkaarssa uzbuuve gan dzineejam, gan ritossai;nav iipassi jaaremontee;nav daargs eksploataacijaa;stabiils;
- saliidzinossi daargas riepas; mazliet palielinaats pteerinnss, ja saliidzina ar vieglo grabuli;pec taada gruuti iekaapt vieglajaa pinas kaajas;
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ko tu ar uzraavienu 10,5 s līdz 100 km/h vari izcirst pie krustojuma? Ar gāzi tas būs vēl ilgāk. Aizvakardienas mašīna ar motoru no saldajiem 60-tajiem
Ir tāda lieta, ka amerikāņi šitos Jeep 4litriniekus sauc par izturīgāko motoru ever izražoto Detroitā. 185ZS laikam tam High output ir. Un vienīgā vieta, kur bmw var apdzīt ir dublis vai ziema. Bet vispār atslēdz priekšas tiltu un vari driftot uz sniedziņa perfekti.
aha, ja jaudu nolaistu liidz 100 ZS, tad vispār nebūtu nokaujams, max rpm buutu kadi 3k. Forda pirmējiem motoriem bija apmeeram taa: darba tilpums 4 l, jauda 4 ZS :) grieze gan jau bija kādi 70-80 Nm pie 1000 rpm :)
Lūk tie motori NEBIJA nokaujami :) Tiesa salniku vietaa bija striku bliives uc briinumi :)
vaajprāt tu vispār zini kas ir Detroita? Es te citēju amerikāņu meistaru viedokli. Vinters 1 pleķi paņēma ar KTM kuram motors arī vēsturisks, bet labs. Ja tu nesaproti īstas vērtības, tad tev šinī sadaļā nav ko darīt.
draudzin, Detroita ir bruukoshaas amiishu autobuuves galvaspilseeta. Atver acis .....VW 1,4 TSI .....paarsit tavu slaveeto 4,0 megamotoru gan jaudaa, gan griezes momentaa, nerunaajot nemaz par svaru. Degvielas pateerinjsh 3-4x mazaaks....par ko mees te runaajam....
Vājprāta ekspertam. Cienījamais herr tam VW TSI 1,4 pēc Automobile Revue datiem ir 122ZS un Griezes moments 200Nm, bet Jeep ir 300Nm grieze un 194Zs. Tu mani par tupu muļķi taisi? Liekas, ka par cipariem un burtiem tev ir tikai nojausma.
2.) Vārds RESURSS, tas ir tas par ko sho motoru slavē Detroitā. Kautkā nevienam Touregam nēesmu redzējis tavu ultramoderno 1,4 litrinieku, tiem arī patēriņš nav zem 10L
Tu te visulaiku pimpi ar pirkstu gribi salīdzināt, mans draugs.
draudzin, ir 2 1,4 tsi motori, tu esi vājāko paskatījies, jaudīgājajam ir kompresors un turbīna.
Bet ok, ok....tas 4 litru pagātnes atlieka nemērāa rulle, labākais motors pasaulee...tikai tagad liecies mierā un atslābsti.
Un starp citu....dzipiem joprojām liek lielus benzīna motorus un dīzeļus tikai 1 iemesla dēl.....liels griezes mements pie maziem apgriezieniem.
Te izskatās trūkumcietēju VW cienītāji sanakuši... Ko Jūs folksvāgenisti vispār sejēdziet no autiņiem. Ja autiņa kapots nav 3 metrīgs, tad tas vispār nav autiņš