Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf IV TDI 2000 Novērtējums: 7
Īss apraksts:
Motors: 1.9TDI (1.9 litri ar turbīnu, tā saucamais pumpe dise motors, tuvāk- uz katru cilindru ir pa sūknim, jauda 115 Zs)
Vidējais patēriņš: 6l/100 km
Kārba: 6 pārnesumi
Virsbūve: hečbeks, 5 durvis.
Extras: ABS, 2xAirbagi, ASR, servo, elektopakete, klimatkontrole, Highline salons, 4 durvis u. c. nieki...

Auto iegādājos 2001. gadā auto salonā kā demo modeli ar ptīkamu 15% atlaidi, kas noteica izvēli par labu VW. Izvēloties auto galvenais kritērijs bija dīzeļdzinējs, jo gadā bija paredzēts nobraukt ap 40000 km. Pēc izmēģinājuma brauciena nevarēju palikt vienaldzīgs pret šo auto - tas vairs nav trīcošais (tukšgaitā) Gof I vai Golf II dīzelis, bet sportiski dinamisks jaunās paaudzes dīzeļdzinējs ar pieticīgu apetīti (ja baigi nespīdzina, tad 6l/100 km var iekļauties). Auto ir stabils arī pie 200 km/h (dīzelis!), uz šosejas nav pie 120km/h jākomplekso, bet pat ar 6 pārnesumu elementāri, skaitītās sekundēs uzrauj līdz 160,170...
Nu jau aiz muguras ir pirmie 70000km, varu padalīties iespaidos:

Auto plusi: ekonomisks, dinamisks, ērti vadāms, stabils, jo liela masa un dažādas fīčas - pretizbuksēšanas sistēma un sānslīdes kontrole, labs ceļa izgaismojums naktī, patīk zilais paneļa apgaismojums.

Auto mīnusi: VW ir ļoti dārga automašīna!!!! Ne tikai cenas ziņā, bet arī remontos. Braucu 2 gadus, bet pēc garantijas jau pirmajā gadā mainīju aizmugurējos amortizatorus, priekšējā stabilizatora bukses, priekšējos bremžu diskus un remontēju logtīrītāja mehānismu. Regulāri izdeg tuvās gaismas spuldzes (jau kādas 5 gab., kuras esmu pircis visur - gan autorizētajā servisā, gan Statoilā, gan vienkārši auto veikalā).
Šim nelielās klases mobīlim nesamērīgi liela pilnā masa - 1830kg, kas dod pa kabatu ceļa nodokļa pozīcijā.
Lai normāli brauktu ziemā un pa grants ceļiem - jāliek kartera bruņa. To gan sapratu pēc pirmā kartera caursišanas uz šosejas(!)....
Paredzēts braukšanai pa labu asfaltu, jo piekare diezgan cieta un liekas ne pārāk atbilstoša masai.
Bieži sanāk aprunāties ar CP darbiniekiem, jo noturēt kāju 5 Ls robežās ir pagrūti.
Kaut arī 4- durvju versija, vieta, normāli izvietojoties, ir tikai diviem braucējiem, neliels bagāžas nodalījums.
Lielas KASKO apdrošināšanas izmaksas, jo riska kategorijas automašīna, plus sirdsmieram uzstādīju divas signalizācijas pie laba meistara un Autonama marķējumu.
Auto nākas remontēt tikai autorizētajā servisā, jo neoriģinālās rezerves daļas nav pieejamas, kas kopsummā sanāk dārgi.
Kā pēdējais šoka terapijas elements servisā bija paziņojums, ka pie 70000km šim modelim ir jāmaina zobsiksna, izmaksas - nieka 150Ls... utt.

Visā visumā ar auto esmu apmierināts, pagaidām labākais no tiem (vairāk kā 20) ar kuriem esmu braucis... : )
Bet pirms iegādājaties jaunu VW - izvērtējiet visus konkurentu piedāvājumus (manuprāt japāņi rullē) : )

Lai veicas!

janka @ 9.decembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
mercedes_cienitajs 15.decembris 2002 21:07
0 0 Atbildēt

Par to jauno VW neizturību taisnība, darbā mašīna ir 2001.gada VW Sharan, kuram gan garantijas laikā, gan pēc tam bruka nost viss pēc kārtas, sākot ar sajūgu (2 reizes), beidzot ar visādiem sīkumiem (jā, tās lampiņas izdeg ļoooti bieži)

otto 15.decembris 2002 21:52
0 0 Atbildēt

darba mašīnas gan parasti tiek jātasuz nebēdu un saj;ugs jau nu ir lieta kura nojukšanā ļoti liela nazīme tam kā brauc

TDI 20.decembris 2002 7:17
0 0 Atbildēt

Man siksnas maina beigas sanaca uz 300ls - suknis esot tecejis utt , kopuma uz 50k ( kopejais 100k ) tas G4 izkasa no manis ap ls1k!!!!!!!! Bet ja patik iedot ''miza'' un tdi griezes moments , ka ari 6l/100km , tad to var pieciest . Bet japani pec vaciesam ir gruti ''sedet'' - esmu to izbaudijis .

Pans 1.oktobris 2004 17:40
0 0 Atbildēt

Man gan ir gofs 4 (1999 g) benziins 1,4, bet vainas liekaas taas pashas :)). Gribeeju pie miinusiem pieplusot, ka tas ir nezjeeligi zems ar visaam izrietoshaam sekaam un pie - 10 gr. var aizsalt kartera ventilaacijas caurule(rupniecisks braakjis ko atziist pats VW). Taatad papildus jaaliek caurules apsildiishana. Es to nezinaaju -rezultaataa vienaa aukstaa riitaa motors pludoja eļļaa. Liekas gan, ka jaunaaka gada izlaidumiem tas ir atrisināts

specs 28.novembris 2004 11:59
0 0 Atbildēt

Njaa, drusku atsiti manu veelmi uz Golf 4... :((( BTW, kautkaa neticas ka auto ar tik lielu masu un maz zs speej tik labu paatrinaajumu sniegt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti