Pastāstīšu arī savu pieredzi ar Mazda 626 D Comprex.
Pārdevu savu iepriekšējo mašīnu un bija jāmeklē jauna. Par katru marku auto mīnusiem zvanīju un prasīju automehāniķim (brālim). Nonācu līdz šim modelim, protams viņš teica ka ir problēmas ar kompresoru, bet tā kā dikti steidzami bija vajadzīga mašīna tad tomēr nopirku Mazda 626 D comprex 95. g par 800 Ls. Tajā momentā tas bija izdevīgākais piedāvājums un šāda vecuma mašīna tiešām labi izskatījās.
Nomainīju uzreiz filtrus, eļļu. Pēc laika bija jāmaina arī visi 4 bremžu kluči - tie maksāja 14 Ls + darbs.
Nu nobraukti ir 10 000 km. Nolēmu ka jānomaina visas siksnas un protams jāskatās kas ar zobsiksnu. Tā arī bija jāmaina.
Nomainīju:
1. Stūres pastiprinātāja siksnas 7Ls
2. Ģeneratora siksnu 3,5 Ls
3. Kondicioniera siksnu 3,5 Ls
4. Zobsiksnu 14 Ls
5. Rullīšus 44 Ls
6. Saļņikus 2 (gala) 7 Ls
6. Cilindru vāka blīvi 3 Ls
7. Darbs 80 Ls
Kad viss tika salabots, dzirdu ir tāda gultņa skaņa, saku lai tad skatās kas ir ar kompresoru. Izjaucām un tiešām kompresora gultnis ir beikts. Nu zvanos uz oriģinālo Mazdu rezervju daļu veikalu un prasu vai ir šādi gultņi jo iepriekš biju lasījusi ka nevarot tādus nopirkt un protams man pateica ka nevar.
Ko darīt. Sākām domāt kam vispār tas kompresors ir vajadzīgs. Secinājām ka tas ir tikai priekš atgāžu sistēmas un neko citu tas nedara, tieši tādēļ CSDD nav jāiet atgāzu pārbaudi. Tā nu brālis domāja, domāja un izdomāja kā var sataisīt lai nebūtu nepieciešams šis kompresors. Šādas tādas detaļas izņēma, šo to sametināja un nu mana Mazda comprex brauc bez kompresora un nekāda vaina. Pēc 2 mēnešiem jāiet tehniskā un grūti pateikt kā būs ar atgāzēm, vai viņi pamanīs ka nestrādā kompresors, vai nē!
Tātad mans ietaupījums ir vismaz 150 lati par lietotu kompresoru un arī tam nav nekāda garantija ka ies vismaz 2 gadus.
Tad jau redzēs.
Ja kādam nepieciešams remonts Comprex rakstiet a_sondare@inbox. lv Nosūtīšu atpakaļ automehāniķa tel. Nr.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pēc kompresora "tjūninga" auto nav palicis daudz kūtrāks?
Zini taču kompresora galveno jēgu.
Praktiski nē. Jo ar kompresoru arī nebija super ātrs. Tāpat daudzi rakstīja ka pie apdzīšanas bija problēmas.
Ko tad tas kompresors ātrumam deva, vienīgais gaisa padevi. Un tas arī viss.
Mazda tagad ir kā parasts dīzelis. Un pat nedaudz ātrāks nekā parasts dīzelis, jo pirmā mašīna man bija Ford Escort bez turbīnas, bet nu krietni lēnāks nekā Mazda. Lai gan Fords bija daudz vieglāks.
Man doma ir uzlikt čipus Mazdai. Vēl ir jāpakonsultējas par šo lietu.
Varbūt kāds var uzrakstīt savu pieredzi par čipiem? Vai ir vērts? Cik zinu ka čipi samazina degvielas patēriņu un palielina jaudu!
Starp citu, bez kompresora degvielas patēriņš ir samazinājies. Ja iepriekš bija 5,8 l/100 km tad tagad ir 5,35 l/100 km.
Un tā kā man uz darbu ir jābrauc pietiekoši garš gabaliņš tad patēriņš man ir ļoti svarīgs.
Papildināšu to ka kompresors pieder pie atgāžu sistēmas un galvenā jēga ir atgāžu samazināšana nevis jaudas palielināšana.
riktīgi blnda :)
Tur tu kļūdies! :)
Tā nu gan nebūs.
Kompresors saspiež ieplūstošo gaisu, lai autiņš kļūtu ņiprāks(dabūtu vairāk gaisa cilindrā), nevis lai atgāzes uzlabotu.
Par čipu, ir jēga turbomotoriem, bet motoru pirms tam vajadzētu savest labā kārtībā.
Bet, tomēr bez kompresora braukšana gandrīz ir tik pat laba kā ar kompresoru. Un tie kas grib super ātri uzsākt braukšanu un tā tālāk lai izvēlas benzīnieku. Jo šai mašīnai ar visu kompresoru jauda bija ļoti maza tikai 55 kw. tas laikam nozīmē 75 (zirgi :) ).
Šis raksts vairāk bija domāts priekš tiem kam ir šī mazda un lai nekrīt izmisumā pērkot kautkādu lietotu kompresoru nezinot cik tūkstošus vēl ar to varēs nobraukt.
Nu riktīgs lauku piegājiens - nevis salabot kompresoru bet noņemt! Tak ja būtu salabojis, ganjau justu i cēlienu i visu. Par sviestmaizi gan tas nebūtu.
Comprekss patiesiibaa ir rets dranjkjis... kuru vieniigie izmantoja mazda...
atgaazes ar savu spiedienu paaugstina iepluustoshaa gaisa spiedienu :O :D a siksna piedzen rotoru kursh to visu suuknee ieksh cilindra... murgaini skan...bet fakts
karoch- mistisks ekologjijas(atgaazes sajaucaas ar svaigo gaisu-jaunajiem diizeljiem tas taapat tiek veicinaats) un kompresora apvienojums...
Nu tā, gāju apskati un atgāžu pārbaudi nevajadzēja taisīt jo Comprex. Neviens nepamanīja ka nedarbojas tas kompresors!
Man viens jautāmus!
Kas varētu būt pie vainas logu svišanai? Ieslēdzot kondicionieri nesvīst, bet bez kondiškas logi uzreiz ir ciet. Salona gaisa filtrs šim modelim neesot!