Tātad, auto tika iegādāts pērn rudenī. Šis bija mans pirmais mazlietotais un arī mazlitrāžas auto. Ražošanas gads 2006. Cenu neminēšu, jo tolaik tā protams bija augstāka. Primārais bija mazais nobraukums 25 000 km, kas ir oriģinālais, jo auto pirkts Latvijā. Minimālās ekstras - elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kas ir arī apsildāmi, manuālā klimatkontrole, kas reāli ir tas pats kondicionieris ar nosaukumu Climatic. Regulējama stūre visos virzienos, kā arī vadītāja un pasažiera sēdeklis ir regulējams augstumā. Kas dažam japānietim nav pieejams.
Pa šo laiku ir noripojuši 30 000 km un veiktas divas apkopes dīleru servisa centros. Vidējais patēriņš šim 1.2 FSI motoriņam ar jaudu 64Zs ir sanācis 6.1l uz 100km. It kā jau daudz! Bet nu tas ir maršrutā Rīga - Ogre. Ar visiem korķiem un skriešanu pa šoseju (nekorekti būtu lielīties ar atļautā ātruma pārsniegšanu). Ja reiz mazlitrāžas auto uzskata par ekonomiskiem tad pieminēšu arī taupības rādītājus. Uz 90km/h auto patērēja 4,4l, pilsētā protams vairāk, bet nu mokot motoriņu vairāk par 7l netērēja ar visu ieslēgto kondicionieri. Jāpiemin, ka mērījumi veikti rēķinot nobraukto attālumu uz pielieto degvielas daudzumu līdz bākas lūpai. Borta kompjiem man ir maza uzticība.
Cita veida izmaksas: loga tīrāmais šķīdums, auto mazgāšana un servisa apkopes. Eļļa ne reizi nav papildināta. Divas reizes pārbaudīju eļļas līmeni, kas bija tieši pirms eļļas maiņas un ne grama nebija zudis.
Runājot par servisa apkopēm autorizētajos dīlera centros, ir ko piebilst. Apkopes izmaksas bija 106 un 103 Ls. Pirmajā reizē mainīju visus filtrus un eļļu. Otrajā arī Sveces. Otrajā reizē sanāca lētāk, jo Krīzes laikā samazinās maksa par darba stundām. Pirmajā reizē apkopi gāju Auto- Ile&Herbs, otrjā reizē VW- Rīga. Pēc kvalitātes un attieksmes esmu apmierinātāks ar VW- Rīga. Papildus otrajai apkopes reizei arī pirmā remonta reize, jo panelī bija iedegusies AIRBAG lampiņa, kam par iemeslu izrādījās vada bojājums zem vadītāja sēdekļa, līdz ar to diagnostika un labošana izmaksāja 5 Ls, kas iekļauti tajos 103Ls.
Iespējams visu nespēju pieminēt, tāpēc došu kopējo novērtējumu 9 no 10 ballēm.
Kopsavilkums
+ nereizi neatstāja uz ceļa
+ jauns auto ar jaunu salonu
+ viegli vadāms un stabils
+ pasakaina ātrumkārba
+ neticami jaudīgs, noteikti labāks, par 90to gadu vidusmēra autiņiem ar 1.8 un 2.0 benzīna motoriem.
+ nebija jūtams jaudas zudums arī braucot piecatā
- paskaļš, jo plāni bleķi, kā arī vibrēja dekoratīvais dzinēja pārsegs (tā plastmasa uz motora), galu galā uz kaut ko ir arī ietaupīts
- tādu mazu kurkulīti neņem galvā ne uz ceļa ne arī forumos.
- viegli sabojāt krāsojumu un stiklus.
Reāli jau tik mazs jau arī tas auto nav, iesaku tādā iesēsties, jo reāli, tāds pat kā III Golfs vai Audi A3.
Arī pērnajā ziemā bija gana labi vadāms, pilna masa pat lielāka kā Audi 80.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labs apraksts! Hmm, tev tiešām ir 1.2Tsi? Jo tam gadam šāds turbomotors nav pieejams. Tas noteikti ir 1.2 12V motors.Bet nu lai vai kā mazie motori pilsētai ir kā reiz, ja negribas dīzeļauto. Maija eskuella tev jautājums, kurš atrāk paātrināsies opel 2.0 ar 150zs, vai arī suzuki 600kubu mocis ar 100zs? Un vēl izdomā ko šie transportlīdzekļi atšķirās tehnisko lielumu ziņā?