Tā nu sanāca ka pirms pusgada manās rokās gandrīz vai burtiski iekrita BMW 318tds (e36) sedans. Tāpēc arī nolēmu pabraukāt, paskatīties kas tad īsti ar viņu ir. Pirmais kas likās jocīgi un nepatīkami bija motora skaņa. Likās nenormāli skaļš. Jāpiezīmē ka iepriekš dīzeļiem nekādu lielo ievērību nebiju pievērsis. Ar laiku pie tās traktora skaņas pieradu.
Katrā ziņā mazais 318tds ir jūtami skaļāks par 325tds. Bet ja krīze spiež, tad var pierast un neliekas nemaz tik traki.
Pa pilsētu braukājot tērē mazliet virs 5l/100km. Pa šoseju braucot ekonomijas rādītājs braucot ar cruise uz 110kmh stāv nemainīgi uz 4l/100km
Dinamika. Tāda īpašība gan šim auto nepiemīt. Bet tas jau ir tas koks ar diviem galiem. dinamika = patēriņš. Visvairāk dinamikas trūkumu var izjust tieši pēc zaļās gaismas iedegšanās. ja agresīvi negāzē sanāk bremzēt aizmugurē braucošos. uz šosejas situācija vairs nav tik ļoti bēdīga. no 90 - 120 paceļ pietiekami ātri lai varētu arī kādu lieki neriskējot apdzīt.
Stabilitāte uz ceļa pēc savērsuma saregulēšanas, un amortizatoru nomaiņas ir bmw cienīga, jo tur jau viss ir tāds pats kā niknākajiem modeļiem. Arī izmaksas nebija tik milzīgas cik biju gaidījis, kad atdevu auto servisā.
Pa pusgadu nekādas tehniskas problēmas nav gadījušās, ja neskaita to kas bija jātaisa jau pie auto iegūšanas savā īpašumā.
Pats konkrētais auto ir ar gaišo drēbes salonu, kas nav pati lielākā laime ja dažreiz kautkur jāaizbrauc arī arī mazliet netīrākam nekā ikdienā. jo gaišais audums ļoti smērējas.
Kopumā uzskatu ka kā krīzes pārciešanas transportlīdzeklis šāds bmw ir samērā labs variants.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam