Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S40 1.9D 1999 Novērtējums: 8
Esmu braucis ar dažādām auto markām, bet nesen iegādājos savu pirmo VOLVO S40 1.9d dīzeli 1999. gada maija izlaiduma - par 3000 Euro. Tas vēl ir vecais modelis pirms atjaunošanas. Aprīkojumā ir pusādas salons, ādas stūre, stūres lifts, koka apdare, (AAC) klimatkontrole, automātiskās gaismas, el. logu pacēlāji arī aizmugurē, el. spoguļi ar apsildi, oriģinālie lietie diski, el. lukturu korektors, SRS AirBag, abs, asr. Nav kruīzes un Webasto.
Salīdzinot šo eksemplāru ar iepriekšējo gadu ražojumiem, tad manējas vairs nav S40 Td, bet gan S40d, kas līdzinās TDI, t. i. jaudīgāks un klusāks dīzelītis. Sakarā ar to arī tehniskie dati būs konkrēti no mana modeļa, jo dzinēju gamma ir liela. Sākot ar 2000. gadu S40 tika atjaunināts, interjers, eksterjers, dzinējs un piekare, tāpēc šo gadu modeļi ir krietni vērtīgāki, neskatoties uz to, ka tie ir tie paši S40 (I) nevis S40 (II).
Tātad, tehniskie dati Volvo S40 1.9d (1999-2000):
jauda: 95 z. s. (70 kW) pie 4000 apgr./min.
griezes moments: 190 Nm pie 2000 apgr./min.
degvielas sistēma: Bosch (Volvo direct injection)
dzinējs: Renault
piekare: Mitsubishi Carisma 1:1
piedziņa: priekšas
dzinēja tilpums: 1870 cm3
tips: 8 vārsti
aspirācija: turbo + interkūlers
ātrumkārba: 5 manuāla
pašmasa: 1260 kg
pilna masa: 1780 kg
maks. ātrums: 180 km/h
0-100 km/h: 12.5 sek.
degvielas patēriņš: 4.6/5.6/7.4 L
degvielas tvertnes tilpums: 60 L
vidēji var nobraukt: 1071 km
bagāžnieks: 415-853 L (nolokāmie aizmugurējie sēdekļi)
Lietojot šo auto izbrīnīja degvielas patēriņš, jo vasaras laikā varēja iekļauties 4.9 l/100 km ar Šūmahela braukšanas stilu. Pārsteidza arī tā ietilpība, kad varēju tajā iekraut celtniecības materiālus 2.2 m garumā un aizvērt bagāžnieka vāku. Rūpnīcas tonējums ir krietni tumšāks nekā citām mašīnām, nemaz nerunājot par japāņu ražojuma auto, kur tādas fīčas nav. Braucot, salonā valda klusums.
Lieta, kas reāli nepatīk – ātruma pārslēgšanas kloķis. Tas ir tāds vaļīgs un godīgi sakot krīt uz nerviem. Sākumā domāju, ka problēma ir kulisēs vai buksītēs, taču servisa spečuki apskatījās un nosprieda, ka S40 esot vairāku auto marku „hibrīds” un nekāda vaina tam neesot. Tā, lūk...
Kopumā, pie normālas a/m ekspluatācijas un regulārajām apkopēm, nopietnām problēmām nevajadzētu rasties.

Plusi:
+ laba komplektācija
+ ļoti ekonomisks
+ laba skaņas izolācija
+ praktisks, nolokāmie aizmugurējie sēdekļi
+ diezgan jaudīgs un iespējams vēl pārčipot
+ remonta izmaksas ir vidējas

Mīnusi:
- dārgas oriģinālās rezerves daļas, bet iespējams nopirkt aizvietotājus
- ātri izdeg lampiņas
 
Johanss @ 20.decembris 2009 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti