Nopirkts par 2200 LVL 2007 gadā, tas ir - treknajos gados. Toreiz tika izskatīti arī dārgāki un jaunāka gada eksemplāri, bet izvērtējot auto ekspluatāciju izmaksas un tehniskos stāvokļus vienu dienu ss. lv izleca šitais golfs. Aizbraucot apskatīt, bija redzams, ka auto ir "nesamocīts" un droši vien iepriekš lietots kā mājas - darbs - veikals - mājas: pa asvaltu. Motors ar 75zs - vāciešu zemapgriezienu šedevrs. Vēlāk tika ielikta gāzes iekārta pa 250 LVL, ko nenožēloju, jo šajos trijos gados iekārtai nekas nav bijis jādara. Vienīgi uz štrāses, apdzenot, bieži vien pārslēdzos uz benzīnu, jo pēc 3000 apgr/min, darbojoties ar gāzi, dzinējam trūkst jaudas.
Detaļas ir plaši pieejamas gan jaunas, gan lietotas, gan spainī.
Pagājušoziem tika iebraukts 2 metri dziļā grāvī, atbrauca evakuators - tā operators (vīrs cienījamos gados) apskatīja un saka: "šrots - nebūs jēgas remontēt". Izvilka - piedarbināju, pabraucu metrus piecus - neko šķībs, bet brauc. Evakuatora vīrs tik novilka: "nu jāāāā - tas jau golfs... !!!" Pēcāk aizvedu pie džeka iztaisnot - viss kopā uz 200 LVL. Tagad vairs pēc svaiga auto golfs neizskatās, bet savas funkcijas pilda un ko vēl vairāk var vēlēties vidusmēra Latvijas iedzīvotājs, kā labu, uzticamu auto - un kāpēc lai tas nebūtu trešais golfs?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ļoti labi! Vēl viens, kas iebrauc 4 špūres, jo pakaļrati neiet aiz priekšējiem, bet drusku blakus! Malaģec!