Tehniskie parametri - 1.6l 16v DOHC motoriits kas uz mazaas masas reekjina dod aaraa 125 zirgus. Ljoti zema (seedinaata). 1 pasham braucot OK , bet ja saseezhas vairaak cilveeku diez kas nav. Ziemaa kad uzliek ziemas riepas 185/75 14" autinsh paliek mazliet augstaaks (vasaraa braucu ar 195/50 15" ljitokiem). Recaro salons , seedeeshana - priekshaa eerta (var atbidiit seedekli taa ka pedaaljus nevar aizsniegt) Aizmuguree ar seedeeshanu paknapaak - tur var ievietoties mazi beerni , sunji vai jogas - normaals cilveeks tuur noseedeet nevar) Bet nu taapec taa ir kupeja. Lai gan kad vajadziiiba spiezh, tur ietilpinaati 7 cilveeki + 2gab RRR50nieces tmbas + pastuuzis + somas. Pieziime - skaidraa praataa tas nav izdaraams : )) Ar taadu masu braucot bremzeet un griezt pagriezienus jaasaak 3x aatraak. Labs uzraaviens + gana dinamiska. Braucot pa pilseetu normaali ir 10 - 12 l pateerinsh , dudinot pa shtraasi - 5-6l uz 100km. Lai arii mashiina ir zema , to kompensee iisaa ritenju baaze , reizeem anaak izbraukt tur kur garaaku autinji uzkaras . Prieksheejaa piedzinja. Tam ir gan plusi , gan miinusi . Ziemaa braukt patiikamaak , bet apggrieshanaas raadiuss prieks taada maza autinja ir visai liels . Saliidzinoshi cieta piekare. Detaljas latvijaa dabuut visai pagruuti, bet ekspluataacijaa izmaksas ir saliidzinoshi OK , mainot taadas lietas kaa filtrus , riepas utt. Vieniigaa lieta kas ir sagaajusi taa reaali griistee ir sadaliitaajs.
Rezumee: Labs pirmais auto , bet ilgaak braucot prasaas peec kaut kaa lielaaka. Naakamais mans auto noteikti buus lielaaks.
Plusi:
+Maza & dinamiska
+ekonomiska
+laba vadaamiiba
+lielisks uzraaviens
+ el. logi , luuka
Miinusi:
- gruuti dabuut detaljas
- zema
- ziemaa pie lieliem m miinusiem aizsalst prieksheejais stikls
Apluukot kaa izskataas var www. hondaclub. lv lapaa
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
dzheki, ceru, ka zinaat, to, ka shaadai mashiinai ir jaabuut aarkaartiigi leetai vai ekonomiskai, jo taa nav sporta mashiina, turklaat izskataas chaabiigi.
Ivetai:
1) ekonomiskumu es jau pieraskstiju pie plusiem :)
2) neesmu teicis ka taa ir sporta mashiina , toties sportiska gan :)
3) Par to chaabiigo izskatu - ja nepatiik - neskaties. man savukaart patiik . kaa tur bij ar to teicienu - vienam patiik maate , otram meita , tresham kleita
4) e ceru ka tu pati saproti ko un par ko tu raksti :)
Izskataas, ka Iveta tiesaam nezina par ko runaa! :)) Nobraucu ar CRX gadu un esmu sajuusmaa!Nespeeju paarsniegt 10l/100km, pat braucot pa pilseetu kuuposiem ratiem, neatceros gadiijumu,kad kaads buutu ar seerijveida auto man iekabinaajis skrienoties pie krustojumiem!Kaadam var nepatikt tik cieta piekare, vai aizmugures seedeklju izmeers, vai pieticiigs extru klaasts, tacu taadaa gadiijumaa jaauzdod jautaajums-kaapeec pirkt saadu auto.Ja es buutu gribeejis paarvadaat cilveekus, tad pirktu autobusu, nevis praktiski 2vietiigu sporta masiinu! Ja man buutiskaakais buutu komforts, tad es brauktu ar BMW, vai MB...CRX ir radiits cilveekiem, kuru stihija ir aatrums un jauda, kuri brauc brauksanas peec, nevis cieniigi transportee savu pakalju no punkta A uz punktu B.
Kaa jau Cipaans teica "Labs pirmais auto, bet ilgaak braucot prasaas peec kaut kaa lielaaka. Naakamais mans auto noteikti buus lielaaks" - gluzhi manas domas
CRX'87