Līdz Volvo nonācu samerā ātri... Iepriekšējā pieredze bija tikai ar vāciešu auto. Ar T6 braucu gandrīz jau 3 gadus. Iegādājoties auto sākumā raizējos par servisa dārdzību un degvielas patēriņu, taču pašlaik varu teikt droši, ka šīm raizēm nav pamata, ja auto tiek regulāri kopts. Gadā nobraucu aptuveni 30 - 35 000 km un pēdējo divu gadu kopējas izmaksas nav pārsniegušas 500 Ls. Lielākās izmaksas sagādāja priekšējā lambdzonde 194Ls un droseļvārsta maiņa (tās pagaidām bija vienīgās detaļas, kuras esmu nomainījis). Labāk, ja auto riteņu diski ir 16 collu, jo uz 17 collam braukt nav tik baudāmi (jūt un labi dzird katru bedrīti). Ritõšā daļa ir tiešām izturīga. Komforts salona ir lielisks, īpaši braucot lielus gabalus. Volvo audio sistēma ļoti laba. Uzrāviens pietiekams, uz ceļa stabils, garajos gabalos iekļaujos 7,6 l, pilsētā protams vairāk 11l - 13l. Pieredze ar šo auto ir pietiekami ilga, lai arī turpmāk izvēlētos tikai Volvo.
P. s. 1999 g. Volvo S 80 T6 no 10 ballēm no manis saņem 8.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
1. Cik man zināms, 1999. gadā vēl nebija 2.9 T6, bet gan 2.8 T6;
2. Šim auto ir 4 lambda zondes - 2 priekšējās, 2 aizmugurējās;
3. Oriģinālās volvo detaļas 8631643 Bosch ražotais analogs 0 258 007 036 ir dabonams par ~Ls 60.
1999 g. Volvo jau ražoja 2.9 T6. Un Čalis rakstīja, ka mainījis lambdazondi par 194Ls, ja tas bija pirms 1,5 gada, tad toreiz tās cenas tiešām tadas bija, jo auto servisos cenas bija uzskrūvetas. Un par to, ka labāk braukt ar R16 diskiem taisnība. Volvo ir tā īpatnība, hadene stipra, taču pa bedrēm braucot ar zemprofila riepām, šķiet, ka tūlīt pārsitīs ripuli... Bet tā jau auto ir labs!