Šito drezīnu lietoju nu nu jau 3,5 gadus. Par cenu runājot, pērkot bija 2800 EUR. Šobrīd tā nokritusies līdz ~1200, nu nav pilnīga katastrofa, bet tukšiniekos arī itkā neesmu. Ja skatās vispārēji , šimais auto der cilvēkiem kam pilnīgi pie vienas vietas kā viņš tiek no punkta A līdz B, galvenais lai ir pa lēto, domāju vēl trakāks varētu būt vienīgi golfs vai kāds. Uzskaitīšu kas manuprāt ir lielākie mīnusi šamējam mobīlim:
*salona izolācija. Dzirdams viss pēdējais kam pārbrauc pāri, kad ārā ir - tad salons atdziest uzreiz pēc dzinēja noslāpēšanas. Nav jau nekāds brīnums jumta izolācijā ir kartons. Un protams visos stūros kautkas grab.
*sēdekļi nav domāti ilgākiem pārbraucieniem, pēc 100km jau esi izveidojies par C burtu.
*salā, it sevišķi pēc atkušņa vai mazgāšanas, gandrīz vienmēr aizsalst priekšējās durvju atslēgas (tās kas notur durvis ciet) , vaļā atvērsi, bet ciet turēsi ar roku kamēr uzsils salons. Eļošana palīdz uz neilgu laiku.
*šitam vāģim ir nepietiekama pagriežamība, jāuzmanās slidenā laikā var aizšļūkt taisni
*priekšējā piekarē diezgan bieži jāmaina bukses, man sanāk vismaz 2x gadā.
* daudziem hroniska slimība, stūres pastiprinātāja sūknis tek vai mēdz iesprūst pārplūdes vārsts kad pārber ogles.
*nenormāli nabadzīgs aprīkojums vairumam šo modeļu.
*dzinējs jaudas ziņā diezgan pašvaks, bundža par lielu.
*virsbūve nav no stingrajām, paceļot uz domkrata durvis atveras ar grūtībām.
*Variant modeļiem bieži lūzt aimugures atsperes.
Ticat vai nē bet šai pederdroškai ir arī savi plusi , šajos krīzes laikos tie pat spēj aizmiglot vienu daļu no mīnusiem:
*vidējais patēriņš man nav pārsniedzis 6 l/100km.
*lētas detaļas. Mēnesī nobraucu vismaz 2000km, detaļās naudas izteiksmē par 3,5 gadiem esmu ielicis apmēram kādus 500ls ieskaitot jaunas riepas, jaunu AKB, jaunu radiatoru (vecajā kaķis ieskrēja uz 120) u. c. loriņus
*salonā vietas kājām nenormāli daudz, līdzvērtīgi kā A8.
*nu tad tas laikam arī viss.
Ja nu kādam joprojām cepī šī fāterlandes tautas klases drezīna, ieteiktu pērkot nelolot cerības ka dīzeli nopirksiet ar tikai 220 000km noskrējienu kādu piedāvā vairums pārdevēji. Labākajā gadījumā sapņojiet par 400 000, mazāk nemēdz būt. Izejot no tā arī viss pārējais ir attiecīgi palietots.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man vēl joprojām lietošanā ir šāds auto tikai ar 1.9td motoru un gandriiz 500 000 noskrējienu.
Daudzus autora uzrakstītos mīnusu var neņemt vērā, ja auto izmanto kā kravas furgonu. Tam tas ir piemērots vienkārši perfekti. Bagāžnieks ir milzīgs un, galvenais, garš. Var, piemēram, ievietot lielo ledusskapi guļus un aizvērt vēl bagāžnieku.
Par detaļām autoram taisnība - spainis detaļu 5ls :)
Vienīgi sūkņa kapitālais remonts tāpat kā citiem dīzeļiem pie 200ls.
Pie tās atslēgas aizsalšanas- man ar tā savulaik ar kadetu bija, tad iemanījos, ka no iekšpuses durvis nofiksējas aizslēgtā stāvoklī, ja nospiež puļķi.
Es tiko iegādājosvw passat variant 1,9 tdi.Mani uztruc diezgan liels degvielas patēriņs(apm 9 l uz 100km.Droši vien kaut ko var darīt lai patēriņu samazinātu.Auto ir 2002.g.nobraukums pie 400 t.km.Lūdzu kādu padomu.Iepriekš bijz vw passat b5 tdi,tam patēriņs bija ap 5 i uz 100 km.