Viens mašīnu dzinējs solījās man atvest Mersi no Vācijas, paziņa. Tādu arī tieši gribēju tikai varbūt ar mazāku motoru bet tagad priecājos ka ir 3 l un ne mazāk.
Pirmkārt viņš mani piečakarēja ar to ka mašīna bija sista, es to nepamanīju, plus vēl km skaitītājs griezts atpakaļ jo sabojājās pēc kāda laika visa km skaitīšana. Vēl viena lieta ko man arī gudrinieki teica pirms auto pirkšanas no Vācijas, lai nepērkot mašīnu ar āķi aizmugurē, tas varot atsaukties uz motoru, kas arī notika jo pē 3 gadu mocīšanās pa Rīgas ceļiem tikko uztaisīju kapitālo remontu motoram. (ja meistari nepiečakarēja!)Jā un vēl mašīna bija ar īsajām atsperēm kuras pēc kartera pārsišanas nomainīju uz augstākām jo ja mašīna bija vairāk kā 2 cilvēki ta dibens pa ceļu strīķējās. Daudz kas tika mainīts laika gaitā .
+ komforts iekšā atrodoties, normāli var sasēeties 4 pasažieri plus vadītājs protams
+ laba salona izolācija + automāts + ja mašīna ir labā tehniskā kārtībā iet pāri visiem caurumiem un bruģiem
- ēd bendzīnu padaudz - palieli gabarīti - amortizātori mainīti jau vairākas reizes - vadītāja pusē slapjšs apakšā zem paklāja ari visi ūdens novadošie caurumi bija jau pāris reizes jātīra
Bet principā kūlīga mašīna.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
klasika
- veda pēc pasūtījuma cerot ka cilvēks uzticēsies
- sista lielākā daļā kas nonāk Latvijā ir bijušas sistas
- neviens nezin cik ir nogājusi MB kap remonts motoram parasti jau nu pie 300 000 nav jātaisa īpaši 3,0 īpaši ar automātisku kārbu
kārtējais piemērs par to kas ir llietotu auto tirgotāji - VISI
Ta vish ir, A! Drosi vien viniem nav laika, un varbut ari velesanas(kas jau ir sliktak) ielist un siki izpetit karteja leta zogmale nomesta vacijas auto stavokli - ka tik letak dabut, pa vieglo uzprisinat, gan jau kads atpirks.. Es ari sogad drusku ielidoju ar pec pasutijuma vestu - ta uz latiem 250 ;((
man šķiet ka jāpērk autiņi kas LAtvijā jau kādu laiku gājuši
viņi parasti jau ir savesti kārtībā, vai vismaz visi niķi jau ir izlīduši ārā
Jaa taa arī jādara ka jāpērk jau pa Latviju braukta mašīna vai arī pašam jāpērk Vācijā un jādzen mājup.
nu vspar jaa. MB dzineji parasti lidz kap remontam noripo vismaz 500000km. ari 2.0 - tatad 3l vajdzetu kalpot vel ilgak...
Man ir 88.g 300E.
Par nobraukumu - zinu, ka jau Latvijā ir griezts atpakaļ pa kādiem 60tk, bet man tas ir pofig. Motors pat eļļu neēd. un strādā ļoti klusu, kaut arī nav perfekti vienmērīgs (ja baigi gribās piekasīties).
Aprīkojums - gandrīz ideāls - ķiršu sarkana āda, klimata kontrole, priekšējie logi elektriski (skopie Vācieši nevarēji pakaļējos arī ielikt!!). Ir arī ASD. Vējstikla smidzinātāju apsilde un vēl tās MB standarta lietiņas, kas citiem auto nāk kā baigās ekstras. Par skaņas izolāciju nav īpaši vērts runāt - kas kaut cik pazīst MB, zinās, ka tā ir viena no labākajām, ko vispār var auto dabūt.
Trūkst sēdēkļu apsildes - tas sako!
Rūsa - gandrīz zero. Rūsē ļoti slikti . Kaut arī ir baltā krāsā...
Automāts - divi režīmi, 4 pārnesumi - darbojas ideāli.
Piekare - divi gultņi, divi sailentbloki, stūres pirksts, viena atspere un vēl stabilizatora kronšteins mainīts. un viss! Amortiņi perfekti kaut arī auto Latvijā jau gadus 7 un pa tiem 25tk, ko esmu nobraucis, nekas slikts tiem noticis nav.
Patēriņš - pa šoseju līdz 110kmh - 8litri. Pa pilsētu var ieberzties uz 14l. Bet tas viss jau rakstīts klāt dotajā instrukcijā - pa šiem 15 gadiem nekas mainījies nav.