Auto tika speciali pasutits (jo ir iespeja iegadaties kreiso (kreisa nevis kvalitates zina, bet izcelsmes zina ;)) saljarku par smiekla naudu) un ari attiecigi parbaudits nelohaina servisa attieciba uz sisanu dzineja stavokli u. t. t.
Tatad dzineja jauda 147ZS, kas savienojuma ar traktora cienigu griezes momentu nodrosina pieklajigu dinamiku neatkarigi no ta cik cilvji ir auto, cik smagi tas ir piekrauts un vai brauc kalna vai no kalna.
Ekstras - visas, bez izvirtibam: automats, air condition, el. logi, el. pr. sedeklu apsilde, air bag (only vodjilam), samta salons. ABS W124 naca standarta.
Tad nu mani iespaidi pec pusotra gada juzosanas. Pa celu iet ka lokomative pa sliedem, pie tam neatkarigi kads ir cela segums - laba trase, zemes cels vai brugis. Max. speed kads ir braukts - nedaudz zem 200km/h (ar dizeli!!!). Paterins pilseta 12-14l uz 100km, uz trases 8-10l uz 100km. Kluss, salona var pusbalsi sarunaties pie 150km/h. Liels, aizmugure puslidz erti var iesesties tris mani nevajie draugi ziemas drebes, bagaznieka vieta vel vismaz diviem nedraugiem : ). Ziema silts (salons pie -15 uzsilst 3min laika). Gaita loooti komfortabla, bet ari likumos neizraisa juras slimibu - tiesi laika! Dross - esmu pagajuso ziemu izbraucis Chehiju, Slovakiju, Austriju, Sveici ari seit tiek braukts uz nebedu nereizi auto nav pievilis! APK atrumus parsledz nesteidzigi, bet bez ravieniem.
Tad nu pie teh. lietam. Par motoru man naf ko teikt, jo haube ir verta vala lai nomainitu izejvielas - ellu, filtrus, papildinatu antifrizu.
Ka jau testejot pirms pirksanas auto man servisa teiza ieguldijumus prasis ritosa, bet salidzinosi prieks sis klases auto biju domajis, ka sanaks dargak. Tatad: priekseja piekare tika mainiti lodveida balsti Ls8, katrs. Aizmugure ir 5as sviras uz katru riteni, pa diviem sail. blokiem uz katru sviru - kopa ~Ls150. Nacionalo autocelu ipatnibu del nakas mainit katru gadu. Stures pievada paredzets amortizators, kurs padara komfortablaku 'sturesanas procesu', bet turpreti ja tas ir bojats, tad arda nost stures sistemu. Ta dempfera nomaina izmaksaja Ls20. Samera atri nolietojas kardana muftas. Kad jutu vibraciju un savadu troksni - uz servisu. Muftu nomaina 2X Ls18. Luk kas nu tiesam sokeja bija izdevumi kas radas kad vienrokainais pirats (loga tiritajs) pateica 'chau'. No vecuma un netirumiem tas sakuma saka stradat raustoties, pec ~menesa motorins slodzi neiztur un viena nejauka un dikteni lietaina diena saka: 'uzredzesanos'. Visa mehanisma parjauksana ar izmazgasanu, vismaz man, nepalidzeja, nacas pirkt jaunu. Motorins izmaksaja ~Ls 100, lietots mehanisms ~Ls50.
Tatad resume: ka jebkurs auto japarbauda pirms pirksanas un diagnostikai naudu taupa tikai lohi...
Dalas daudz letakas neka analogiem japaniem, prestizs turpreti krietni lielaks. Vispar ar auto esmu apmierinats.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ja mersim dzineejam(diizelim) veic nepiecieshamo apkopi(un laiciigi) izmantojot normaalas kvalitaates izejvielas un normaali brauc-DZINEEJS NOIES MILIOONU!!! un veel.....