Nu tad tā, auto tika iegādāts pirms 3 gadiem. Esmu ar viņu jau nobaucis nepilnus 90tkm. (Tagad uz tāfeles 327tkm- reālais gan jau daudz vairāk) Dzinējs 2.5TDI (AEL-140z/s), manuālā 6 ātrum kārba. Kad nopirku mainīju uzreiz priekšējos amortizātorus, jo tie bija iztecējuši, mainīju tos pats jo darbs nav grūts, stundas laikā abus apmainīju. Siksnas, ūdenspumpi, spriegotājruļļus pats neuzņēmos mainīt tos man paziņa nomainīja. Lietošanas laikā esmu mainījis visus bremžu klučus, abus aizmugurējos gultņus, kā arī vienu priekšējo (nemainītais nupat nesen sāka gaudot). Pirmajā ziemā kad sākās sali viņš man leca diezgan slikti, bet piedarbināt varēju pat -14, tad nu pārbaudiju kvēlsveces- izādās viena tik bija vesela. Vēl bija problema tāda ka troksni sāka taisīt ģenerātora siksnas spriegotājrullīša amortizātors- noņemu to nost un tika izvirpota jauna lielāka bukse amortizātora galā- tas bija trokšņa cēlonis, tād pēc kādiem 30tkm sāka trokšņot pats amortizātors- savilku viņu ar savilcējiem šķībi un palika kluss (vajadzētu nomainīt kaut kad). pa retam troksni taisa vakumsūknis- bet tā viņiem esot slimība. ir iesprāgusi viena hidroelektriskā motora paduška- tā arī drīz būs jāmaina. Bija problēma ar eļļas pilēšanu no eļļas filtra siprināšanas korpusa, pie vainas bija gumijas blīvīte kura tika nomainīta. Mašinai ir klimatkontrole, kura, protams, nedarbojas kā nākas. sākās pirmā ziema ar šo auto- salonā nevarēja dabūt tādu ritīgu siltumu- domāju ka vainīgs pečkas radiātors- tas tika mazgāts vairākkārt- bet bez rezultātiem, tad nu atklāju ka nestaigā klape kas regulē karsto auksto gaisu- tika izņemts arā motoriņš kas to regulē, ar roku uzliku uz karsto gaisu to klapi un bija silts- tagad tas izpaužas tā ka regulējot ar grādiem var dabūt vai nu aukstu gaisu- vai arī karstu- pie vainas klimas bloks : ) kondicionieris darbojas. Dzinējs ēd eļļu- apmēram 2 litrus uz 10tkm- braukts tiek diezgan agresīvi. Degvielas patēriņš vidēji ir vasarā 6.7 ziemā pat virs 8. Braucu tālākus gabalus ne- agresīvā stilā mērot ar pilnas bākas metodi sanāca 5.2l/100km.
Vēl par remontiem- vairākkārt ir mainītas priekšējā tilta bukses- tās kuras nāk stabilizātor- stienim galā, kā arī ir mainītas abas miroņgalvas. Šogad pavasarī pirms apskates tika nomainītas arī apakšējo šarnīrstieņu iekšējās bukses, kā arī viens stūres gals. Tehnisko apskati vienmēr esmu izgājis ar pirmo reizi.
Principā uzskatu ka diezgan izturīgs, ātrs auto 200km/h bez emocijām.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto ļoti labs, vēl tik 4x4 būtu.
4x4 tāds smagnējāks