Sveiki visiem! nobraucu ar so auto jau divus gadus, apmeram, 90 tukstosus km... nolemu padalities ar pieredzi! auto loti komfortabls, loti labi turas uz cela... miksts.. loti mazs pagrieziena radius... un tt. esmu loti apmierinats ar auto... un tagad mazliet siikaak!
pirmo gadu nobraucu pilnigi bez problemam... jo nemu no renault centra... lietotu, bet veica visas pirmspardosanas apkopes... un noversa visus trukumus kas mani neapmierinaja... nomainija gaismas sledzus, kas pie stures.. tas ap 200ls maksa... gaidiju nedelu,... zaldatinus un vel dazus sikumus.
pirmais ko pats dabuju mainit.. bija indukcijas spoles... tas maksa 30-35ls... nepamaniju ka gumijas kas piespiezas pie motora parsega mazliet nolaidas, un lietus laika udens lija ieksa... ka rezultata spole uz iso! noversu trukumu un gadu neesmu mainijis! nakosais bija zobsiksnas maina... siksna un divi rullisi 140ls... plus dabuju mainit udens sukni...35ls, to jamaina pie katras otras siksnas mainas! degvielas filtrs 11ls... gaisa filtrs ap 8ls... ellas filtrs ap 5ls... ellas daudzums 4.8l... un nekada gadijuma nelejiet sliktu ellu! vajaka vieta hadene ir stabilizatorstiena atsaites, saucamie zaldatini.. tos mainu jai ceturto reizi, maksa 12-15ls. dabuju ari mainit stures stienus, tie maksa 14ls.. un vienu stures pirkstu..12ls... priekseja plaukta bukses... tas pa 8ls katra. plaukta sarnirs laikam 7ls maksaa! tad uz bridi bedas pazuda.... un sovasar sakas trakakais... izspieda vienu blivi kas pie termostata... slacas tosols ara... pieleju pilnu bacoku ar tosolu un uz darbu.. pec 20km bacoks bija tuks.. a jabrauc bija vel 180km.. noriskeju... nekadu problemu nebija.. jo bacoks atrodas augstak neka motors... un ar to tosolu kas palika sistema pietika lai motors neparkarstu. servisa izskaidroja.. tikai pecka nestradaja... tiku lidz servisam... blivi nonema un uzlika uz hermetika.. jo del tas blives japerk vis termostats ar to korpusu.. tas 35ls... hermetikis tur jau tris menesu. un nekada vaina... izmaksaja 10ls! lielaka beda bija drossele... uz kompja... chek injektion.. kka ta... motors raustas.. nevar pielaizt.. slapst... un vairak par 2500 apgriezieniem nedabut.. piektaja atruma tas ir 90km/h... jauna maksa 200ls un tikai renault centra... paveicas ka ķekavaa ir srots.. kas nemas ar francijas auto.. tur pa 70ls atdeva! un iesaku visiem kondicioniera datciku appust ar kko.. tipa iekonservet.. jo ta ir slimiba daudziem.. pec ziemas sals vinu saed.. un jauns vins 140ls, ari tikai renault centra... dabuju pa 40ls ķekava... velak samainiju atbalsta gultnus... tos parasti atseviski bez atbalsta nevar dabut.. kopa 45ls.. man paveicas.. atradu atseviski pa 16ls... sture ar drebonu saka griezties... un pedeja beda bija amartizatori... masinu supoja ka traku... un bukses mainiju divas reizes kamer sapratu kas pa vainu! amartizatori gazes maksa 58ls... un atcerejos ka kkad mainiju ari motora atsaiti.. kas apaksa...33ls.. un ari dabujama tikai renault centra! mana uztvere tas nav tik traki... nemot vera ka nobraukts 188000km... (viss ko mainiju, mainijas pirmo reizi)... un pa musu celiem! rezerves dalas salidzinosi letas.. pat teiktu loti.. un remonts loti vienkars.. iznemot zobsiksnu un pieslegsanu pie kompja visu mainiju pats... elementari! cenas +/- atkariba no razotaja... ceru ka info kadam palidzes!
srota numurs kas kekava....29515732.... degvielas paterins pa 6oseju ir ap 6L uz 110km/h.. ja ekonomiski brauc.. sanak 5L... pilseta..7-9L... jauktais rezims, apmeram, 7.4L... vienigais kas nepatik... ka pirmais atrums mazliet pa iisu, bet ta pusbeeda!
vel atcerejos... sveces BOSCH maksa 3.50ls... ja tas ir beiktas tad uznemot atrumu motors raustas.. un lidzigi ir ja ir problemas ar forsunkam(smidzinatajiem) tikai tuksgaita vel leka apgriezieni...... man bija taa!... forsunkas bija veselas... tikai taja vieta kur vinas stav... sakrajas kkada veida ella, laikam mainot ellu.. palija garam... rezultada ta ella tjipa ieeloja gumijas kas forsunkam.. un saka lurkaties... suuca gaisu pa turieni ieksa... pazuda jauda un raustijas motors... un atgazes.. CO bija 0.004 a jabut no 0.3 - 0.5 robezas! tipa nebija kam sadegt! kartigi visu iztiriju.. un ieliku atpakal... aizgaja ka jauna! tikt klat ir vienkarsi.. janonem tas melnais vaks pa kuru gaiss iet.. un tur kur pienak benzina slaucina... tur ir tada trubina pie kuras piestiprinas forsunkas! parbaudit forsunkas ir vienkarsi... jaizvelk no motora.. japaslepj svecu vadi lai dzirkstele netiek.. jaapsedz motors ar kauko un smuki kkadu kartunu uzlikt, uz kuru uzlikt tas forsunkas... un kadam jaspiez start poga... lai sprice benzinu.. uz kartona japaliek cetram smukam sirsninam (vienadam)... un ja tuksgaita ir pa zemu apgriezieni... tad var iztirit drosseli... ar skidinataju vai specialu pusamo! tur ir tads varst kas veras vala spiezot gazi... to censaties biezi nevirinat!starp to varstu un sieninu jabut noteikta lieluma spraugai.. ja pa mazu tad krit apgriezieni! ceru ka tas ari kadam palidzes!
pievienoju ari pie originala magja subi... nogriezu stekerus kur zilais un sarkanais... satinu videjos vadus un pievienoju pie aizmugureja durvju skalruna vada! ta protams nav pareizi,... bet skan loti labi... tikai pastiprinatajam basus gandriz uz minimalo japagriez, jo dod ara nenormali... subis tikai 80w
bremzu diski pa 16ls... mainot, cilindrs vienkarsi jaiespiez... tikai jatskruve vacins kur lej skidrumu, lai nav spiediens... tad nebus jaatgaiso... aizmugure gan cilindrs jaskruve ieksa! bremzu kluci neatceros cik maksa, bet nebij ar dargi! un rokas bremzu troses pa 8ls katra! mainas loti vienkarsi! un vel... mainot amortizatorus un plaukta sarnirus... saversums nav jaregule... jo amitim ir tads ka stienitis del kura savadak vinu neuzliksi apakal.... nepazeloju naudu un parbaudiju saversumu pec amisu mainas... nekas nemainijas! aizmugure nekas neregulejas.. tapec nesaprotu nafig maksaju 20ls.. ja vecajam autinam kad prasiju lai noregule tikai prieksu... paprasija tikai 10ls!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam