Tas bija labs autiņš... ))) Eiropas versijas Ford Granada ar 2,0 litru motorīti. Pirku tajā tālajā 1995. gadā par 900 Eiro. Protams, ka tā ir vēsture, bet baigi labā vēsture, žēl, ka tagad turpina ražot autiņus, kas, ja neredzēsi firmas zīmi, būs grūti atšķirami viens no otra, piedevām ar perversi apaļīgām formām. Ford Granada būtu labs replikars. Ja vien eksistētu firmas, kas režotu tāda paša modeļa tikai pilnīgi jaunus autiņus, piedevām par samērīgām, nevis eksluzīva autiņa cenām.
Atceros, ka mainīju siksnas, sveces, svečvadus, kaut ko dabūju paremontēt apakšā, protams bukses, bet neko lielu tas man neprasīja- milzīgs, ērts kā dīvāns un universāla versijā, ļāva mežā, sēnēs braucot, ērti sasēsties trijiem maziem dupšiem, lai apēstu sviestmaizes.
Autiņš bija ar 2,0 litru motorīti, kas tiem dzelžiem bija par mazu, no tā arī patēriņš- ievērojams- ziemā pat līdz 20 litriem uz 100 km, vasarā mazāk par 12-14 neizdevās nodzīt. Zinu, ka bija aktīvisti, kas pārlika Skorpja motorus un ar 2,3 vai 2,8 gāja krietni labāk.
Tā tas bija.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kruta -" tālajā 1995. gadā par 900 Eiro" Kur tajā laikā tādas naudiņas dabūji, pats zīmēji, vai?