Pēc Fiestas nakamajā firmā tiku pie Eskortiņa. Tas bija iepriekšējais šefa autiņš. Tā kā mans šefs bija vācietis, kas mīlēja ērtības, eskortiņš bija piebāzts ar visu ko, tajā skaitā kondicionieri, kas tajos gados eskortiem nebija vēl plaši izplatīta fīča.
Braucot ar šo autiņu sapatikās Eskorti. vājā vieta, protams- priekšējais tilts- bukses jāmaina nemitīgi- ļoti rūpīgi jāseko savirzei un savērsumam. Pāris reizū nācās vilkt savu drauga atiņu no dubļiem, sapratu, ka šis autiņš nav tam domāts- priekšējais tilts tik jūtīgs, ka visu atkal nācās regulēt servisā.
Izbraukājām ar gimeni Čehiju- vājprātīgi ekonomisks- 4,5-5 l/ 100 km ekonomiski "čukājot".
Vienvārdsakot remontēties nācās maz- tagad jau vairs īpaši neatceros neko citu kā bukses un vienu reizi mainīju aķīti. Protams, aimugurējos beņķos pacieti un krata, bet tur jau mēs ar sievu nesēdējām- tur bija vieta bērniem... )))
Esmu nekritisks, jo šis modelis man patīk- teikšu tā- ja man jāizvelas patlaban ekonomisks un lēts dampītis, es labāk ņemtu tā paša gada Eskortu nevis jaunāko Focusu. Vnk, to es nepazīstu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam