Ieguvu pavisam netīšām, pēc VAZ 2101 1970 gada.6 gadi atpakalj. Ar pascinju , kas ir taisnība . Braukts tikai vasarā, nobraucis bija 27t. km. Nerūsējis, nekrāsots. Cveta - diplomat. Neatradu nevienu , kas no vietas raujot spēja apdzīt... un varat neticēt. Karburators vecais labais "veber"- kas zina vaz auto saprot , kas par lietu. Degvielu gan ēda vidēji 11l/100, kamēr nenomainīju gaisa žiklerus pret lielākiem. Degviela patēriņš kļuva ap 8 /100km... un ar lieliem motoriem jau spēja mani apdzīt. A sīk pirži ar kadetiem bmw ,320, un citiem palika neapmierināti. Iedomājies zigulis rulzzz!!!!!!!!! protams uz strāses..., nu bet gadi: )))
Un atkal teikšu pat krievi vēl nespēja sabojāt izcilo Itāļu kvalitāti!!!!!Auto rulllzz vēl šodien.. un zinu visu par viņu, kaut arī viņu nodevu - iepirku audi100 89 2.3(ku), jo tomēr rūsē.. un gribēju ko modernāku- lepnāku... nu ko padarīsi.
Sis VAZ bija pirmais ar kuru aizsākās mana gāzes lietotāja vēsture. Vienīgais trūkums bija - Baltkrievijas gāzes iekārta.
Auto prasīja tikai ierindas izdevumus, kalpoja un jaunajam saimniekam kalpo uzcītīgi. Ņemot vērā izlaiduma gadu un bez problēmu attiecības , kaut smiesieties lieku 8 balles!!!!!!! LIKTU 10, bet rūsē... ar to pieteik. Auto ātri uzsilst ir gana komfortabls.. un nav Audi darba vieta vēl aizvien ērtāka... vēl šodien.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vispār tas bija izdevies auto ne jau velti viņu joprojām ražo
ja pašam patīk skrūvēt tad arī gana uzticams
Ja kaads veelas smalki ziimeeties - luuk, shaadi auto ir ok! Balts pirmais, sarkans treshais vaz ("sportinieks"), Sochi, Pribaltika, pirtis, pukju audzeetaaji - visas ekstras. Droshi vien veel ilgi dumjaakie centiisies pie nautilus` a ar vecajiem e36/ sieviskjiigajiem audi coupe vai mazliet modiigaakajiem e30 bempchikiem izgaazties. Vaz ir pa iistam modiigi
Ko jūs tur diršat?! Vai galīgi prātu izkūkojuši? VAZis esot labāks par BMW (nu kaut vai E30), murgi kaut kādi!!! VAZis vispār nav nosaucams par automašīnu un tie kas vinjus mūsdienaas pērk vai nu nevar atļauties ko labāku, vai arī tie ir kādi veci lauku veči!!!!
Labaks vai nau labaks, tas nu ta, bet shovasar dragos bij redzets 2101 Vaznis kas reali izkoda daudzus Audi un BMW. Ta luk. Pats nu tadu vairs nekad nepirktu, bet bija citi laiki kad Vaz reali rulleja.
NU visu var paciest ko jūs te runājat, bet vienu gan ne!!!
Kā var pateikt ka Vaz ir ērtāks nekā Audi 100, pilnīgas muļķības, tās ir 2 nesalīdzināmas lietas, kā diena pret nakti, kā balts pret melnu.
Ir kadri krievija, uz zigula motora met audi 200 turbinu un griez lauka 11000 apgriezienu,aizmirsu e-adresi,kad dabusu ieliksu seit komentaros,bus bemberistiem un citiem ko siekalu laist.
Par visu es vareetu piekrist, bet es nepiekriiti tiem, kuri dirss, ka 2106 neko neiet!Taa es jums varu pastaastiit kaadu staastinnu tas notika 2 nedeeljas atpakal!Manam sensim or 1977 gada 6 zigulis protams labi kopts utt. mantojumaa nee, bet lietossanaa no vecfaatera...vienvaardasakot es kaa katru nedeellu gaaju vinnu mazgaat ok nomazgaaju izdomaaju, ka vajadzeetu izbraukt ar 1 otro uz asvalta takaa millinkijs peec tam es garaazzaa iebraukt nevareeju kaaja uz sajuuga pedaalla kaa traka raustiijaas sabijies es biju konkreeti :), bet nu tas taa maza viela paardomaam, kas apdirss zzikus un veel, peec kaadiem paaris gadiem, kad vinnss nonaaks pie manis buus sagaidaams Tunings nepajokam protams nauda jaapiekraaj, tas laika jautaajums takaa tie dzzekinni ar saviem BMW nebriinaties, ka peec kaadiem 2 gadiem es juusu BMW vienos vaartos tas taa, lai juus nepontotos daudz un veel kapitaalais remonts vinnam nav bijis, vieniigais, kas ir mainiits taa ir kkeedebliives un laikam vaarstam kautkaads suudinnss tur iet 145 vairaak gan nav izdevies ieskrieties, bet nav jau kur, jo es piekriitu, ka uzbeigaam vinns neieskrienaas diesko fiksi gan jau 150 iet peec dotjiem 148 :) takaa labi kopta massiina ir zelta veerta !Es tikai taa intereses peec cik maksaa turbiina zzikam no kaada autinna vispaar vareetuuzmonteet virsuu tas taa uz priekssdienaam, lai es zinaatu
to ZZvargulis, klau, a kaadi rati Tew virsu tam zigulim,noteikti kkadi 155 r 13, mans vecais reno dizelis,tad jau tikpat slavejams,ka Tavs kakainas rusas chupulis... kkads marasms ko Juus te raxtat, cccp laikos ta tacka ruleja,bet nu ne jau tagad....
da ko juus dirssat, taa juusu teiktais suuda zzigulis velk kaa nelabais, pats braucu gonkaas ar 5zzipeli, izpoteet var jebkuru. un starp citu Rigaa ir viens balts pirmais zzigulis ar luuku, lieliem llitakiem, un piedevaam ar zzigulla motoru aizbrauciet pie vinna izpotees juus kaa mazinnos, vareesiet duumus riit!!!
siikpirzi ar 320 ,nu gan aizlieliijies ,minhauzens atradies...,gan jau kaadu luuzni nokodi un tagad baigi safanojies...nevajag ,luudzu ,shitik klaji muldeet, tas vieniigi izsauc liidzjuutiibu..
eu tu 316 huinna, padomaa ko runaa, ar savu bumeru tu zzikssiem suudus eestu!!!
ko juus te muldiet! Protams, ka bembis iekabinaatu VAZMOBIILIM.Braucot pa ielu vaz var iekabinaat taa nejausi, bet citim vadiitaajiem,tas nepatiik,jo vini juutas paaraaki.Ar vazu ir jaabrauc drosi.Es taa dariiju un dabuju 150Ls par to ka viens ar Reni manii ieskreeja. Karo4e, zigulis ir lauzama masiinajo ir izturiiga!
Gribu izteikt savas pārdomas par auto, VAZ. Paša pieredze ir ievilkusies 15 gadu garumā, modelis - VAZ 2101 (1972.g.). Uzticamāku "draugu" nevarētu nemaz vēlēties.
Nav korekti runāt, par baigo komfortu (jo tāda nemaz nav), braucot Liepāja - Rīga, tup un atpakaļ sajūta tāda ka autiņu uz muguras pusi ceļa esi nesis (kaut gan biju nomainījis visu ko vien var nonainīt salonā - sēdekļi, tapsējums grīdai, durvīm, griestiem, panelis, stūre, ielikta laba audio sistēma)!
Izsakoties par motoriem "kā tie griežas", tur katrs auto jāskatās atsevišķi. Manējam motors 1,2 bija daļēji forsēts, uzrāviens bija slikts (ātrais tilts un jaudas tomērt vēl par maz), bet kad iekustināja 165 km brīvi un bez pārspīlējuma.
Vienalga kādas man atmiņas un brīžiem pārņem nostaļģija pēc vecā "drauga" (pārdevu 2004.g. septembrī par Ls 170), tas nav auto mūsu dienām!
Sajust adrenalīnu "gāžot" ar to, nekas nevar būt labāks (klasika, detaļas lētas) un ja arī "novāko", tā, ka nav ko ņemt, tad finansiāli neesi nekāds zaudētājs.
Man "Vazelīns", bija kā ģimenes loceklis, pats remontēju, "izlaizīju" un pats arī maucu, nežēlojot (garām mājām iet Kurzemes rallija, Krozemju dops), laba vieta relaksācijai.
Paldies, ka ir tāda vieta, kur "izkratīt" sirdi!