šito autiņu iegādājos 2007. gadā kā pirmo savā mūžā. Toreiz bija vajadzīgs ietilpīgs auto darbam un arī tāpēc lai viņš būtu. Domāju daudzi sapratīs kāda liela vēlme kaut kad pašam bija tikt pie pirmā auto. Tā kā gribējās dinamiku, bet liet benzīnu spaiņiem nebiju gatavs, paņēmu 2.0 passat DOHC ar gāzi. Sākumā likās tīri OK, bet tad tik sākās. Motors baigi kaprīzs, atliek kaut kam kaut kur bišku nojukt un mašīna vairs nebrauc. Bija jāmaina svečvadi, bija problēmas ar aizdedzi, kuru nekā nevarēja noregulēt. Plus pie visa notrinās gredzeni un eļļu sāka ēst vnk nenormāli. šodien tas autiņš man uzreiz aizietu pa taisno uz šrotu un es ar viņu nemaz neņemtos.
Kā plusu varu minēt ietilpību, ka par brīnumu nebija korozijas. Ekonomiju, jo ar gāzi neko daudz toreiz nemaksāja. Arī dinamika bija daudz maz laba, tikai jāpiebilst, ka to maz izbaudīju, jo lielāko ekspluotācijas laiku tā mašīna nebrauca. Jāskatās patiesībai acīs - ar to gāzi un aiz vecuma to jau vnk nokāva.
Pie mīnusiem te gan būtu ko pastāstīt, taču atmiņā vairs nav tik svaigi cik daudz es tur remontēju, visu neatcerēties. Noteikti mīnuss ir kaprīzs motors. Tas bij ne tikai man, to dzirdēju no daudziem, arī servisa večiem.
Tādu autiņu var ņemt, ja dabū par metāllūžņu cenu un pa derevņu vajag tikai tikt no punkta A līdz punktam B ar padsmit kartupeļu maisiem. Nekam citam neiesaku!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ar gāzi nokāva motoru.. nu, nu.