Renault kango4x4
2005
Novērtējums: 1
R Kango4x4 1.6 benzīns 2005g, nobraukts 100tk. Liels bezīna rijējs no8-11l/100km, ziemā durvis aizsalst, logus pie -15C ar grūtībam atkausē, pie100km/h motors liekas ka izģērbsies, salonā liels troksnis, audio galīgi garām- ar tādiem skaļruņiem man pat ''radio točka" labāk skan: ) Logu tīrītāji kā traktoram- te strādā, te nestrādā, logu šķidrums apmēram 3l lien iekšā. Bremzes ir labas, bet bieži iesalst (ziemā uz rocenes nevar atstāt) Tas ka 4x4 un samērā augsta neko daudz nedod- jau vairākas reizes esmu uz pļavas sēdējis: ( Eļļas līmeni nezinu kā pārbaudīt- mana roka tā nevar izlocīties, lai aizsniegtu "ščupu". Ziemā zem mašīnas viss tā aizsalst, liekas ka tilts ar disku ir viens vesels. Plus visam tam tagad niķojas motora imobilaizers- nevar iedarbināt, kad mašīnai labiepatiksies, tad piestartēsies, bet tagad sēdu un aprakstu šo te Franču "brīnumu". Iepriekš šķita ka auto ir jau labi sen izgudrots- tikai ne Renault...
clk320
@ 5.februāris 2011 0:00
sāndurvju slēdzenes sirsnīgi jāizpūš ar ''Hakeri'' +jāsaeļļo . Imobilaizeri tiršāš oriģinālajās atslēgās , uztaisi ''krutku' un gemorojs beigsies.logutīrītāju mechānizmi profilaksi reizi gadā paģēr utt.utpr. ar savu FWD , nekur pļavās un mežos palikt nav izdevies , stūrējot lieto prātu un viss būs labi :).