Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf III GTI 2.0 8V 1996 Novērtējums: 3
Tas gan notika pirms 2 gadiem, kad nācās, ar steigu, atbrīvoties no opel astra (universālis, elegnace komplektācija, 2000. g. 2.0 benzīns 16v), bet ne par to stāsts. Notika maiņa uz VW golf III GTI 1996. g., nepilnus 2 mēnešus atpakaļ atdzīts no vācijas, jaunā apskate, kas mani izbrīnīja, el. logi, el. lūka, sēdekļu apsilde, el. spoguļi, jo astrai, kas bija jaunāka nebija sēdekļu apsilde, kaut arī elegance versija un jaunāka gada.

Lai nu kā sākumā auto mani pārsteidza pa lielam viss bija ideāli, neatskaitot pāris sīkumus, kas braukšanai netraucē, negrabēja nekas, nebija nekur sarūsējis, viss strādāja un slēdzās, vismaz uz primo brīdi tā likās. Pirmo gadu nobraucu, izgāju skati bez nekādiem remontiem, ielika tikai 1 pie rūsas, cik tas pamatoti, spriežiet paši, lielāko ties csdd darbinieki to liek defaultā. Bet gāja laiks un Golf III pamazām pārvērtās necilā pārvietošanās līdzeklī.

Tātad mīnusi:
- kārtīgi izgrabēja salons (droši vien jāpasaka paldies arī mūsu ceļiem)
- rūsē viss, kas var rūsēt
- sāka svilt slēdzis (borta datora, kopā ar logu tīrītāju, nomainīju)
- verot logus, pamanīju, ka mainās tuvo gaismu spilgtums : )
- aizmugures logu tīrītāju slēdzis aktivizē slotiņu, pašam kā patīk
- ūn vēl daudzas visādas nianses, kuras pusotra gada laikā uzradās.
- zemprofila riepas, es teiktu vienīgās iespējamās 15", 14" riteņus nevar uzlikt, bremžu diski ar supertiem nepieļauj (arī pateicoties 3burtiem GTI)
- kārba sāka tarkšķēt (pašā kārbā zobrati varbūt, kulise izjuka (bukse/ābols))

Protams taisāmas lietas, bet neuzskatu par vajadzību tērēt un ieguldīt viņā naudu, tas būtu kā 100 gadīgu vīru mēģināt visu laiku ar tebletēm uzprišināt, nu nedzīvos viņš ilgi, laiks ir pienācis un jāļauj....

Plusi:

+lētas detaļas (nosacīti, jo GTI specifikācija tomēr savu lomu uz cenām arī nospēlē)
+mazs nodoklis

Teikšu tā, pārvietošanās līdzeklis, jauniešiem, kas grib lepoties ar to, ka ir 3 burti GTI, uztaisīt necilu šķūningu un dižoties savu paziņu lokā. Subjektīvs vērtējums!

Tagad braucot ar šo auto, nekādu komfortu un gandarījumu neizjūtu, pilda savu funkciju un neko vairāk. Bet esmu arī guvis savu mācību, nekad vairs nepirkšu sporta modifikācijas, jo sākumā varbūt tas priecē, bet pēc tam nožēlo, neprikšu vairs tik vecas un tādas paaudzes auto, tas nav to vērts krāmēties gar tādiem auto. Protams katrs auto atrod savu publiku, bet labāk tad pirkt vecu gada gājuma mercedesu, izturīgāks un neizgrabēs tik traki, uzticamāks. Jo braucot ar III golfu mani nepārņem drošības sajūta, liekas, ka jebkurā momentā viņš pats kādu joku izspēlēs. Pašam ir bijušas 8 mašīnas tapēc varu salīdzināt, pirmā bija mercedes e190, teikšu kā ir 2/3 labāks kā golfs, tad jau labāk tādu. tagad skatos uz vācu auto, kas grozās ap 2004 gadu, lai nebūtu jaunais nodoklis, lai gan arī tas ir jāizsver, jo var sagadīties, ka jaunais nodoklis sanāk pat lētāk nekā pēc vecā, ja balstās tikai uz masu.
Arturs @ 11.marts 2011 0:00
Visi komentāri
 
msh 15.februāris 2012 1:40
0 0 Atbildēt

Kāds īpašnieks, tāda mašīna. Ja īpašnieks ir kapeikpisējs, kurš netaisās uzturēt savu mašīnu, tad viņam nav arī tiesību sūdzēties par tās problēmām. Jo sevišķi ja ir runa par tikai 15 gadus vecu vācu mašīnu.
Mutere nu jau drīz kā būs astoņi gadi apkārt kopš brauc ar 1993. gada mk3. Arī tikko no vācijas atdzīts, šo astoņu gadu laikā vienīgi parūsēja grabažnieka vāks [kaut kā liekas ka tipiski bezmaz visiem universāļiem/hečbekiem], viena arka, ko vēl mācoties braukt kaut kur notrinu, nomainīts ūdenssūknis, zobene, aķis, vēl šādi tādi sīkumi, un vienīgās esošās problēmas ir pajukusi elektriskā lūka un viegli ņerkstoši kārbas primārās vārpstas gultņi, kad būšu daudzmaz ticis ar savu konstruktoru galā, būs arī jāpieķeras muteres golfmašīnai, galu galā iemesls manam ļoti pozitīvajam iespaidam par mk3 - ērts, +/- negrabošs salons un stingra piekare.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti