Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru Forester 2008 Novērtējums: 9
Subaru Forester 2.5 turbo 2008 (230 ZS), automāts (4 ātrumi), priekšpēdējā labākā komplektācija
(viss izņemot ādu, kompi un lūku)
Priekšpēdējais modelis, pirkts tieši pirms modeļu nomaiņas Partnerī.
Tieši tāds kā bildē, bilde gan naf mana sorre.
Maksāja precīzi 30k EUR (pēc nelielas kaulēšanās)

Šķūnings:
1) 4mm alumīnija panna zem visa motora un ātrumkārbas priekš braukšanas mežā un bezceļa
2) turbotaimeris
3) noņemams piekabes āķis

Sliktās lietas:
1) pie 26tkst. km ļoti slapjdraņķī atteica uz brīdi kaut kāds dačiks pie motora vai ātrumkārbas un atslēdzās kruīzkontrole. Braukšanu tas nekādi neietekmēja, tik nestrādāja kruīzs. Partnerī par garantiju vienkārši nodzēsa no kompja kļūdu, vairāk nav atkārtojusies
2) nedaudz grab bagāžnieka štorka kreisajā pusē, izskatās pēc rūpnīcas brāķa; braucot pa granteni it sevišķi
3) lielākā aukstumā zem -13,14 grādiem ik pabrīdim neatlocās / nepielocās elektriskie spoguļi; problēma ir abās pusēs, pamīšus un reizē, kā gadās; spoguļos gan var atlocīt ar roku
4) riteņu arkās intensīvi krājas & blīvējas sniegs. ja mēnesi nav bijis atkustnis, uzmanīgi jātīra ārā, citādi var izspiest kādu plastmasu ar riteni
5) pēc stāvēšanas intensīvā lietū gadās ka startējot uz sekundi noraustās motors; ir aizdomas ka pa gaisa iesūcēju kapotā kaut kāds mitrums tiek iekšā tālāk nekā vajadzētu; braucot gan nav tādas problēmas, nekad nav slāpis vai raustījies
6) piekabes rozetes kontaktā tiek iekšā ūdens un kontakti ir appuvuši - bet vēl darbojas; kontakta kārbas skrūves gan nopuva pavisam, nācās mainīt
7) rūpnīcas rādžiņam uztveršana varētu būt labāka; šim antena logā, laikam tur tā vaina
8) nav pačota

Labās lietas:
1) nekādu defektu būtiskākajos mezglos, kas būtu bijuši jālabo, mašīna vienmēr braucamā kārtībā, vienmēr pielec
2) caurgājība - smiltīm, māliem, dubļiem, sniegam - nekad nav bijusi vajadzība pēc lāpstas; Rīgā ziemas laikā ideāli - parkojies kur gribi, vienmēr izbrauksi;
3) klīrenss 20 cm - apakša un vidus ne aiz kā neķeras, var droši braukt pa mežu ceļiem un tanku bedrēm
4) dinamika. Motora jauda pret mašīnas masu ideāla. 0-80 kmh Var izkost visus standarta benzīndīzeļbembjus no trešā uz augšu līdz 3 litriem. Ar 3 litrīgajiem iet aptuveni vienādi. Ziemas laikā var izkost visus kas nav xd
5) lieli un labi spoguļi, it sevišķi palīdz kad ar piekabi
6) piekabi 300-400kg braucot dinamikā praktiski vispār nejūt
7) minimālas sānsveres līkumos (salīdzinot ar priekšpēdējiem xtrailu un outlanderi ar kuriem ir vairāk braukts)

Čitas štelles:
1) stop- n- go pilsētas satiskmē labāk braukt uz 3 nevis D. Tad viņš normālāk bremzē ar motoru un braucot reāli slēdzas tikai starp 2 ātrumiem - 2. un 3., var dinamiskāk pabraukt, bet degvielu ar rij vairāk. manuālais šifts arī ir ok
2) ziemā uz šosejas 9-10 litri benžas aiziet, pa pilsētu 14-15
3) pie 20tkm gadā miksētā režīmā jārēķinās ar benzīna rēķinu 150-200 LVL mēnesī
4) apkopju cenas vidējas, nav kosmoss. Serviss Partnerī - lieku 8 no 10 (bet esmu korporatīvais klients). 9 nav tāpēc, ka vienu vadu uz piekabes āķi viņi man 2x vilka, tas gan bij 2arpus gadi atpakaļ. 10 es lieku tādiem servisiem, kuri bez maksas atved mašīnu tev pie ofisa atpakaļ
5) benzīns tiek liets tikai 95 tikai Statoilā.
6) man dikt patīk tās integrētās jumta bagāžas slieces

Rēzūmē:
Ļoti praktisks un sportisks drapaks lauku un pilsētas darbaļaužiem, kam nesāp akna par benzīna patēriņu.
 
Gruzis @ 11.marts 2011 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti