Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 6 2004 Novērtējums: 7
Sadzīvoju ar Mazdu jau 3. gadu - 2.0 ar 4- pakāpju automātu. Ir nelielas ekstras kā ādas multistūre, ciešamas darbības kondiška, kruīzs un visi elektrologi. Auto nav galīgi pliks, bet tas viss vairs mūsdienās nav nekas īpašs.

Interjers ir šaušalīgi atbaidošs dēļ sudraba vidus konsoles, kurai ir tendence ļoti ātri saskrāpēties. Kaut kas nav labi arī paneļa virsdaļas materiālu izvēlē, jo saulainā laikā diezgan tiek atstarota gaisma (gluži kā papīra lapa atspīd, gan ne tik traki). Priekšējiem krēsliem ir tendence ik pa laikam čīkstēt un ir ļoti grūti atrast vainīgo vietu. Krūžu turētājam pie pārslēga ir tendence lekt vaļā. Lukturu augstuma regulētājs ir salūzis kopš neatminamiem laikiem. Salonā ir diezgan paskaļš. Kaut kas nav līdz galam izdomāts ar ventilāciju, jo lietus laikā vienmēr svīst logi un palīdz tikai kondicionieris.

Daudzus mīnusus atsver lielai salons un bagāžnieks. Ja priekšā sēd 190cm garš cilvēks, tad aiz viņa arī var mierīgi sēdēt 190cm garš. Šajā ziņā nedrīkst sūdzēties.

Trakākais mīnuss ir 4- pakāpju automāts. Lai arī auto sasniedzis tikai 90 nekruķītus tūkstošos, tomēr automāta nolietojums jau ir jūtams, slēdzoties 2. ātrumā pie zināma gāzes nospiediena ir jūtams rāviens. Vispār automāts ir kaprīzs reversa robā un nedodot gāzi rauj auto uz atpakaļu diezgan strauji, it īpaši kad ir auksts. 4- pakāpju automāts nodrošina 2500rpm pie ~94km/h spidometrā, kas atbilst apmēram reāliem 90km/h. Tikko kāpj pāri 2500rpm, tā parādās negausīgas degvielas rīšanas pazīmes. Patēriņš pa trasi ir ap 6.8;/100km (min sasniegtais 6.5l/100km pie 2500rpm kruīzā), pilsētā 8.5 līdz pat 12.5l/100km atkarībā no sastrēgumiem. Mašīnai ir diezgan nekāda spolēšanas kontrole, līdz ar to straujāk uzsākot paspolē. Protams, ar to var cīnīties ar labākām riepām un uzmanīgāk braucot, bet fakts paliek fakts. Nevienai citai mašīna neesmu tik švaku kontroli redzējis. Ziemā bez spolēšanas uzsākt ir ļoti grūti.

Ir braukts ar identisku auto ar manuālo 5- pakāpju. Sajūgs ir drausmīgi smags, šāda gada auto pat nepiedodams.

Jāpiekrīt pārējiem Mazda6 apskatniekiem - rūsē kā maita spārnos un sliekšņos. Tehniskas problēmas pēdējos 2 gados nav novērotas, ja neskaita stūres pastiprinātāja noplūdi, ko salaboja ātri un lēti.

+ liels salons
+ uzticams ekspluatācijā

- rūsa
- pārnesumkārba
- skaļš salons

Šādu auto var pirkt, bet ne ar konkrēto automātu.
kliks @ 16.maijs 2011 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti