Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Pajero GDI 2002 Novērtējums: 4
Kādu laiku bija iespēja pabraukt ar 3. ģenerācijas Pajero GDI 3.5L V6 nezvēru ar 5 pārnesumu automātu triptroniku. Šķiet, ka pati pilnīgākā komplektācija ar neizmantojamu lielu displeju, daļēju koka stūri, ādas salonu, elektrību beņķu regulēšanā utt.

Ja piever acis uz patēriņu (ārpus pilsētas var dabūt ap 10.5l/100km kruīzējot līdz 110km/h, pilsētā redzēts arī 23l/100km), tad auto ir ārkārtīgi ērts un patīkams lietošanā. Šāda izmēra, vecuma un jaudas autiņiem parasti lielākai mīnuss ir bremzes un to efektivitāte, bet konkrētajam eksemplāram viss bija izcili. Nedaudz gadījās pabūt bezceļā, lielākā sūdzība, ka purns un aizmugure samērā ātri duras zemē pie ne pārāk dziļu palu ūdeņu veidoti grāvju pārvarēšanas. Par laimi ir noņemams āķis, jo to bezceļos nolauztu pirmajā piegājienā. Lielus smieklus izraisa, kad instrumentu panelī iedegas zaļa GDI ECO lampiņa pie konstantu zemu apgriezienu turēšanas. Kāds tur eko ar 12 - 15l patēriņu???

Visu cieņu ražotājam, jo ne reizi nav gadījies netīšām nocūkot apģērbu iekāpjot/izkāpjot vai pie bagāžnieka. Ir braukts ar līdzīga gada Patrol, tam bija ļoti viegli nošmucēties iekāpjot un arī liekto mantas bagāžniekā. Dīvainas sajūtas izsauc interesantās formas virsbūves priekšdaļa, kura šķiet garāka nekā reāli ir.

Kā jau daudzām padzīvojušām mašīnām, arī šai problēmas rada rūsa - norūsējušas aizmugures durvis un sānu durvis zem plastmasas uzlikām. Faktiski nekas nav redzams, bet paraujot nost plastmasu paveras tiešām skumjš skats. Acīm redzot plastmasa noberž krāsu, aiz plastmasas esošai ūdens labi krājas un slinki žūst, līdz ar to krīt ārā pat gabali.

Godīgi jāatzīst, ka šādu auto neņemtu pat par brīvu dēļ ļoti augstām uzturēšanas un izmantošanas izmaksām. Viena lieta, ka jauda, ērtības un caurgājamība ir super, bet šāda vecuma un daudzu elektronisku brīnumu saturošs auto lūzt pārāk bieži. Šobrīd ir problēmas ar temperatūras dačiku, kuras nav novērstas. Ārprāta mokas rada riepu iegāde, jo dabonamas uz šodienu ir tikai 255/55 R18 vasaras riepas cenā 250Ls gab. Pilnīgs ārprāts.

Kamēr brauc - viss ir izcili, tur varētu likt 10. Tikko jāmaina kaut kas, tā gribās to auto iestumt Daugavā (atzīme 2 ar mīnusu). Remonta un uzturēšanas izmaksas ir pilnīgi un galīgi neadekvātas šāda gada mašīnai. Reālā dzīvē lietojot vairāk par 4 nevaru ielikt : ((
kliks @ 16.maijs 2011 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti