Ģimenē tika iepirkts FR- V ar LV tirgū neeksistējošo 2,2 turbo dīzeli. Visādi citādi patīkams auto taču diemžēl arī Hondai gadās neveiksmīgi izstrādājumi (ne šī mašīna kopumā bet atsevišķi tās mezgli). Uz odometra 132000, tikko nomainīts kloķvārpstas skriemelis ( ~ 300 Ls), tas kā tagad daudziem auto ietver sevī gumijas demferi pa vidu starp centrālo un ārējo daļu, un laika gaitā gumija nolietojas un pasākums vairs īsti labi kopā neturas.
Neesmu atradis kas par nelaimi īsti un patreiz servisi arī nespēj uzminēt - labajā pusē pa mūsu izcilajiem ceļiem ir iemeties čīkstulis. Iespējams ka augšējais amortizatora atbalsta gultnis bet tikpat labi kāda cita gumijas- metāla daļa kas ir sākusi streikot. Īsti vēl neesmu sapratis kas par vainu bet stūres pastiprinātāja sūknis sācis taisīt jokus - mēdz reāli smaga stūre palikt, ar abām rokām nevar pagriezt - bija zems šķidruma līmenis ( tā skatoties aukstam pēc rekomendācijām - itkā viss norma virs MIN atzīmes, bet tikko aukstu piedarbina - tā momentāni zem MIN) - tika papildināts, bet problēma nepazuda, tikai palika retāka, cerams ka tur nav jāveic kaut kāds īpašas maģiskas procedūras gadījumos ja tiešām iekļūst gaiss, dīlera verdikts - ka visdrīzāk tomēr sūknis beidzas, lai gan nekādu aizdomīgu skaņu no tā nav.
Kopsummā no aprakstītā - skriemeļa problēma 2.2 cdti dzinējiem ir raksturīga pilnīgi visiem modeļiem, pārējās 2 lietas tik atzītas par neraksturīgu problēmu, lai gan esot bijis gadījums kad LV tirgus FR- V ( tātad ar benžas dzinēju) kaut kādas problēmas ar pastiprinātāja drošības vai spiediena vārstiem.
Citādi no lietošanas viedokļa ļoti ērts, sēdekļus smuki var salocīt izveidojot guļvietas, ja līdz 180 cm garums tad aizmugures beņķus nolocot, ja kā man 185 cm , tad ērtāk ir nolaist priekšas beņķu atzveltnes horizontāli (beņķis max uz priekšu jāaizbīda) un tad var šādi gulēt. Tiesa ar kājām sanāk "spert" pa stūri - garākajam jāizvēlas blakussēdētāja vieta. ;)
Viena "pusnelaime" - ļoti zema priekša, nu tā rupji teiktu ka klīrenss ap 10 cm - nav īpaši domāts nobraukt no asfalta. Tiesa piekare ir ļoti cieta ( bet ne nekomfortabla), pa "līdzenajiem" ceļiem daudzi auto ar lielāku klīrensu apakšu rīvē, bet šis nē. Protams sniegos - šīm ir lielākas problēmas. Avensis salīdzinoši tādā ziņā bezmaz visurgājējs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu ko turpinam braukt ar auto. Visas iepriekšējās problēmas tika atrisinātas. Čikstulis labajā pusē - tika nomainītas visas augšējās amortiņa atbalsta gultņa sastāvdaļas (varbūt varēja izlīst ar vienu pāsu gumiju, bet nu pie vienas jaukšanas). Vairs neatceros cenu bet škiet kaut kas ap 70 Ls tas prieks. STūres pastūža sūkni paņēmu šrotā ~ 60 Ls škiet bija no UK 2.2 cdti FR-V. Tur ar viss tagad OK.
Pirms apmēram gada parādījās gļuks ka spiežot grīdā pie 3000-3500 apg./min. auto norīstas un neuzņem ātrumu ( baigi sūdīgi pie apdzīšanas). Kad dzinu uz kārtēju apkopi tad arī atrada ka gaisa padeves truba no filtra caura - respektīvi gaisa piesūkšana pēc MAF sensora arī bija pie vainas.
Vāl tur šis un tas tika mainīts. Rocenes trosa vienā pusē bija jāmaina. Bremžu diski utml. serviss uz apmēram 400 Ls sanāca kopā.
auto joprojām patīk un ņemot vērā to ka piedzima vēl viens sīcis, tad mainīt negrasamies - nav nekā labāka par iespēju iemest astē ratus un vvēl ko nu vajag un nesprigstot 4-atā sēdēt.