Pastāstīšu par savu darba auto.
Kā teicis viens pasaules gudrais - labākais auto ir:
1) jauns
2) darba
Tātad saņēmu BM AUTO salonā pilnīgi jaunu darba BMW 118d : ) Nu sapnis, jauna un vēl tāda mašīna... Biju pozitīvā šokā.
Aprīkojums:
- klimats
- automāts
- apsildāmie sēdekļi
- pusādas RECARO salons
utt.
Uzsākot ekspluatāciju, atklājās brīnumu lietas ar automātisko kārbu, sajūtas bija it kā izslīdētu sajūgs, automātam pārslēdzoties, piedevām arī švakiem jebšu sūdīgiem automātiem piemītošais niķis slēgties ar tādu kā sitienu.
Brauciens uz BM AUTO, kārbas smadzeņu pārprogrammēšana utt. It kā ok.
Pēc pāris mēnešiem atkārtojam to pašu procedūru (BM AUTO serviss man jau reāli ZB).
Noskrējienam tuvojoties 100tkm (kas ir principā nekas), nomira tāds devējs kā dzinēja temperatūras mērītājs, rezultātā auto nebrauc ātrāk par 30km/h, mirgo sarkanā dzinēja temperatūras lampiņa un atkal bija jāsauc evakuators.
Tagad 125tkm noskrējiens, visam kronis ir dzinēja kaputt arī. Nemācēšu izskaidrot nianses, bet atjaunojams neesot un nieka 6000 eur par jaunu motoru.
Nu ar šo mana pieredze ar JAUNU auto BMW arī noslēgusies, auto stāv bezdarbībā, gaida vai nu motora maiņu vai remontu utt.
Ko varu teikt par 118d:
- dinamisks auto
- kluss un nostrādāts salons (ne grab, ne čīkst)
- laba pretbuksēšanas sistēma braukšanai ziemā (gaitā dodot virsū, nekāda stresa)
Tajā pašā laikā:
- ārkārtīgi neizturīga tehnika, regulāri servisa apmeklējumi, saglabājam evakuatora telefonu : D
- neekonomisks (ne mazāk paar 7,5l/100km, manuprāt, nežēlīgi daudz jaunam mazajam dīzelim)
- ziemā izkustēšanās no vietas - mission impossible! Vadāju pilnu bagāžnieku ar smilšu maisiem, bet tik un tā mani regulāri piesmēja un stūma kaimiņi : D
Respektīvi, jābūt ļoti turīgam cilvēkam, lai pirktu jaunu BMW. Un ar mierīgu nervu sistēmu, lai tas auto netiktu apskādēts kārtējā salūšanas reizē : )
Never ever BMW!!!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
BMW NAV automašīna..ja kas..