Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Skoda Superb 2008 - Lasītāju pieredze par saviem auto - iAuto
Nu tā, sāksim ar to, ka autiņš tika pirkts jauns ar 1,8 turbo motoriņu, DSG7 kārbu un piebāzts līdz lūpai (Elegance +) komplektācijā. Sākumā viss bija baigi OK, žiperīgs un ērts auto. Pēc tam sākās, pēc 40 000km nobraukuma izbeidzās vācu brīnumainā DSG kārba, nenosakāms spēks lika pazust DRive funkcijai. Pec garantijas tika mainīti ntie mehatronic moduļi bet nekā, kārba kā neiet tā neiet. Pēc ilgas ņemšanās tika nomainīta visa kārba un laimīgā braukāšana varēja turpināties. Tā nu viss turpinājās līdz 70 000 nobraukumam, kad izrādījās, ka eļļas sūknis nedarbojas, pietam, visi mērinstrumenti un datu devēji, kā izlūki par to klusēja. Rezultātā motors izbeidzās bez iepriekšēja brīdinājuma atkal liekot man doties uz dīlera servisu. Te nu visi plātīja rokas un beidzās ar to, ka pēc 3 mēnešu cepšanās arī motors tika nomainīts. Visu mūžu esmu braucis ar veciem japāņiem un jāteic , ka neviens no vecajiem samurajiem man nav licis tā vilties. Tad nu es nolēmu no auto tikt vaļa. Tā arī notika, par laimi kāds krievijas vidusmēra pilsonis to nopirka, a es pa tām lāgām pārsēdos atpakaļ savā nissanā un bēdu nezinu. Tā lūk cienijamie lasītāji man gāja.