Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Focus 2001 Novērtējums: 3
HELP! Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas
Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas!
Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze, varbūt ir ko ieteikt ko darīt šajā situācijā?!
Ar šo mašīnu man pirmā apskate, un vismazāk, ko biju gaidījusi, bija atgāzes krietni virs normas, CO – 1.28 (no 2001. g, pieļaujamā norma 0.3 !!! un HC - 401 (pieļaujams līdz 100)!!!
1) (diagnostikā parādīja motora temperatūru -18 C) Nomainīts motora temperatūras devējs.
2) (jau citā diagnostikā parāda, ka katalizātors beigts) Ok, nomainīts, protams, ne oriģināls, bet funkcionē)
3) nomainīts gaisa filtrs
Atkal apskatē - ja vēl CO tukšgaitā iekļaujas normā, tad pie apgriezieniem vairs ne, un HC - zemāk ir, bet tāpat 300 jau tukšgaitā, pie apgriezieniem - vairāk!
4) nomainīti blīvslēgi !!!
5) nomainīts eļļas filtrs
6) nomainīta eļļa
Diagnostika rāda, ka Lambda Zonda OK.
Aizbraucu uz Ford Centru - lai izmēra atgāzes:
• tukšgaitā: CO- 0.07 HC - 159
• pie apgriezieniem: CO- 1.27 HC- 450 (BET rādītāji lēkājot: dažu brīdi ļoti augsts, dažu - pat tā kā uz normas pusi)
Versija, ka "sušķi" sakrājušies izpūtējā, - viens cilvēks ieteica ~ 100 km nobraukt ar palielinātiem apgriezieniem, respektīvi, ārpus pilsētas - ar 4. ātrumu, lai patīra izpūtēju ārā (tā arī izdarīju Jelgava - Rīga, Rīga - Jelgava visu laiku ar pazeminātiem ātrumiem: pa pilsētu - 3. ārpus 4. ātrums) Cerēdama, ka būs ok, BET !!!
Eju atkal apskati:
1) pārbauda atkal atgāzes
tukšgaita : CO 1.12; HC - 361
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: CO – 0.67; HC - 389
2) palūdzu lai otrreiz pārbauda atgāzes, pārbauda jau pie cita aparāta.
tukšgaita: CO – 0.99; HC - 182
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: 0.493; HC - 465
Lieki piebilst, atkal slimības lapa un nezinu un neviens vairs nevar ieteikt ko vairs labot bez motora maiņas.
Kāpēc katrā vietā rāda citādāk ?!?! Tik ļoti atšķirīgi rādītāji katrā vietā?!!?
Šobrīd man prātā tikai 2 versijas - VAI NU MAINĪT MOTORU, VAI MAŠĪNU.
Iesakiet lūdzu, ja ir ideja, kas vēl varētu būt par ķibeli !?
Ps, ceru, ka pietika izturība izlasīt blondīnes garo sirdssāpi !!! : (
fifijux @ 27.februāris 2013 0:00
Visi komentāri
 
Girts 1.marts 2013 12:55
0 0 Atbildēt

Neticās, ka tik (relatīvi) jauns benzīna dzinējs jau ir beigts... Iesaku doties uz firmu "Rolis" (www.rolis.lv), kur pēc manas pieredzes "rok līdz saknei" dzinēju elektronikas jautājumos. Varbūt tomēr tā it kā strādājošā lambda zonde vai kaut kas vēl cits...

sarashkins 22.marts 2013 20:09
0 0 Atbildēt

Te nu būtu jāsaprot, ko nozīmē tie paaugstinātie CO un HC - tas nozīmē, ka degviela motorā pilnībā nesadeg - benzīns sastāv no ogļūdeņražiem (molekulām, kuru sastāvā ir H un C atomi), motorā sadegot (degšana - oksidēšanās, jeb reakcija ar skābekli- O2, kā rezultātā izdalās enerģija), no degvielas paliek pāri lielākoties CO2 (ogļskābā gāze) un H2O (ūdens), tā ka izskatās, ka tavā motorā degvielai sadegot nepietiek skābekļa O2, savukārt skābekļa proporciju degmaisījumā regulē ar Lambda zondes palīdzību - šī zonde mēra skābekļa daudzumu izplūdes gāzēs un attiecīgi motora elektronika padod vairāk vai mazāk benzīna. Ja zonde noklājusies un motoram šķiet, ka visu laiku ir izplūdē daudz skābekļa (tātad pārāk liess degmaisījums = kaitīgi dzinējam- var pārkarst), tad tas dod iekšā arvien treknāku degmaisījumu, rezultātā visa bendža nesadeg, un izpūtējā nonāk paaugstināti CO un HC. Vēl pie novērojamiem efektiem ir palielināta jauda un palielināts degvielas patēriņš. Neesmu pārliecināts, cik zinoši speciālisti bija, kas pateica, ka ar zondi ir ok. Ir tādi redzēti, kas visu tikai ar datoru diagnosticē un pelēkās šūnas nesasprindzina. Ja tiešām zonde ok, tad problēma ir kaut kur citur dzinēja vadības elektronikā, Fokusu nepārzinu tā kā nekomentēšu. Atrodi kompetentus speciālistus, motoram kā tādam, droši vien, nav ne vainas.

Asper 6.maijs 2013 22:16
0 0 Atbildēt

Lai iztiritu kartigi izputeju vaig ta normli ar 2 atrumu pastiept kadu gabalu laiupatiras ara pirms dzen uz apskati.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti