Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Ranger (USA) 1999 Novērtējums: 7
Normāls auto konkrētajam mērķim - vajag kaut ko iemest un aizvest garumā līdz 3 metriem ( kuzavs ~ 1,9 m, ar nolaistu bortu kuru drīkst slogot ~2,5m, pārējais tīrā pārkare. ).
Kaut kad 2010 gadā iegādājos sev amerikāņu Ranger, dibenpiedziņas (RWD) ar 3 litru benzīndzinēju diezgna pabēdīgā stāvoklī, apskati jams nebija kādus gadus 4 redzējis.
Novēršot sākotnējos sešus CSDD aspkates 2 niekus - salāpīju bāku ( kaut kāds idiots bija izurbis bākā apakšā caurumu un iespraudis samorezu tajā - pilēja degviela), alumīnija kapots - sadauzīts, bremžu nevienmērīga darbība, un kaut kas vēl no šarnīriem bija izbeidzies, stabilizatora atsaitēm utml. Šo to salaboju savām rokām( bāka, satbilizatora atsaites - jo tās pa lielam ir ļoti garas skrūves ar gumijas starplikām), šo to sūtīju no USA no ebay. Sanāca diezgna lēti, izņemot kapotu - to neviens neņēmās sūtīt, tad nu taisīju no stiklaškiedras ( škiet 200 +Ls sanāca) pārējais - nu moš 100 Ls kopā.
Tā kā bišku nolažoju un ne visu uzreiz pārjaucu, vienā brīdī secināju ka no vecuma bremzū kluči sākuši lobīties un viens jau pinīgi pliks. Lai neieķīlētu jamo devos uz šrotu piemeklēt vai ir kas der no citiem Ford - atradu ka Explorerim tā pāsa gada gājuma - tadas pat, tad nu uzmetu uz fikso tās no šrota un pasūtīju jaunas, ko pēc ~ nedēļas arī uzliku.
Kaut kādus niekus vēl tur laboju, rocenes trosei uztaisīju papildus atsperes kas jamo atvelk atapakaļ. Uzliku 2 jaunas M+S riepas, iztaisnoju līko disku ( ja arī tāds man bija ticis no iepriekšējā saimnieka).
Braucu jorpojām. Lielāka ziepe bija ši gada rudens vētrā norāva kravas kastes vāku un uzmeta uz kabīnes- jumts mazliet dabūjis ciest, bet nu principā tīrie sīkumi. Tā nu rullējam.
wala @ 5.janvāris 2014 0:00
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti