Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Kia Sportage 2011 Novērtējums: 8
Pirms 3.5 gadiem tika iegādāta KIA Sportage 1.7 dīzeļmotors ar priekšpiedziņu.
Izvēles iespējas bija starp vairākiem auto, un priekšroka tika dota Nissan Quasqai, bet tajā man galva dūrās griestos, lai arī sēdeklis bija nolaists līdz pašai apakšai. Atkrita.

Pašlaik nobraukti ~110 000km.
Motors. Braucot vienatnē, pilsētā kā arī uz šosejas ir gandrīz pietiekoši. Tie 115zs dara cik var un pie nepieciešamības ātri apdzīt jūti, ka pietrūkst jaudas. Pilsētā ir ok. Kad auto pilns, tad prasās, lai tas motorīts būtu jaudīgāks.
Pirmais ātrums ir salīdzinoši īss, attiecīgi pa Rīgas korķiem sanāk ļoti bieži un apnicīgi slēdzelēties.
Patēriņš. 90% braucu viens. 70% pilsēta, 30% šoseja. Vidējais ~6.2-6.5. Esmu testējais vairākas reizes ar pilnas bākas metodi. Tuvu patiesībai ir. Sēņotājs neesmu, bet uz šosejas ātrāk par 110 km/h parasti nebraucu. Uz 95-100km/h ar kruīzkontroli sanāk ~5.0l.
Dizains. Interjers. Gaumes lieta. Grūti salīdzināt ar iepriekšējiem modeļiem. Manuprāt joprojām ir tāds neliels korejiešu piesitiens, bet auto izskatās glīti un ir diezgan praktisks. Spoguļi ir lieli, visu var redzēt. Priekšējie sēdekļi ir ērti - pārbaudīts arī garākos braucienos. Itālija. Polija. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm nav regulējams slīpums un tas ir pārāk stāvs. Ir ok ikdienā, bet tālākos pārbraucienos, kad grib nosnausties ir diezgan bēdīgi.
Aprīkojums konkrētajai komplektācijai ir diezgan bagātīgs. Kruīzkontrole, visu sēdekļu apsilde, divu zonu klimatkontrole, bluetooth, mp3, usb, parkin sensori utt.
Tehniskās ķibeles.
Šo 110 000km laikā izņemot piekares detaļas ir mainītas sekojošas lietas:
Ģeneratora gultnis - tipa esot baigi pa peļķēm braukājis.
Sajūga grozs un vēl kaut kas sajūgam. Pie ~80 000km sāka čīkstēt pie braukšanas uzsākšanas. Tehniski viss strādāja, bet skaņa pretīga.

Plusi:
Mazliet augstāks klīrenss kā standarta automašīnām. Patīkami, ka braucot pa meža ceļiem un dažreiz pa pļavām nekas apakšā neskaras klāt. Apmales stāvvietās neskaras klāt.
Vēl joprojām a/m patīk un nav apnikusi : )
Braucot vienam uzrāviens ir ok un pilsētā pilnībā pietiek, lai iekļautos satiksmē.
Ne pie kādiem mīnusiem nav bijušas problēmas ar iedarbināšanu.

Mīnusi:
Pie mīnus 10 grādiem un aukstāk salons silst diezgan ilgi. Jānovālē vismaz 20km, lai sāktu palikt silti.
Īss pirmais ātrums. Ļoti bieži jāsledzelējas pilsētas režīmā.
Gan jau kaut kas vēl, bet nekas kas ļoti kaitinātu.

Kopsavilkumam varu teikt, auto, kurš šo 3.5 gadu laikā vēl nav apnicis, ir interesants.
Vērtējums:8. Nesaku, ka auto ir slikts vai labs, bet attiecīgajā cenu kategorijā vērā ņemams eksemplārs. Izvēloties auto zināju, ka negribu ne Golfu, ne Astru, kaut gan tālākpārdošanas cena noteikti ir krietni zemāka kā augstākminētajiem auto.
ADR @ 10.janvāris 2015 0:00
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Jānis 5.februāris 2016 1:44
1 0 Atbildēt

Manai māsas vīram ir arī tāds pats KIA, bet ar 1,6 benzīna motoru ar 135 zs, priekšpiedziņa. Priekš Latvijas jauda pietiek. Prot braukt caur dziļu sniegu, ko neprata mans VW Vento. Man ļoti patīk aprīkojums, salona izkārtojums, un jā 4 apsildāmie beņķi daudz ko izsaka. Neplīst. Manuprāt ļoti labs auto. Patēriņš - 6,7 l vasarā, bet ziemā 8

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti