Tātad. Priekšpēdējā modeļa Zafira, sarkana, 1,8i ar apm.130 Zs. Patēriņš vidēji 7,6-7,9 l/100km. Uzstādīta 4+ paaudzes gāzes iekārta, patērē apmēram 8-9 l gāzes uz 100 km. Īsa kārba, 105 km/h-3000 rpm. Dinamika- pieņemama, motors skaļs paātrinoties, ļoti kluss vienmērīgā gaitā. Maza bāka 55 l. Paātrināties no 90 km/h uz augšu var mierīgi 5. ātrumā, nav jāpārslēdz zemāks. Bremzes kā bremzes, vadāmība neitrāla un viegla. Viegli ietur taisnvirziena kustību un viegli notur konstantu ātrumu.
+ ietilpīgs augstā jumta un garuma dēļ, no ārpuses skatoties pat nepateiksi. Sēdēt ērti, griesti augsti. 6. un7. sēdekļos bērni jūtās ērti. Vidējā sēdekļu rinda bīdās, kas ievērojami palielina bagāžnieka tilpumu braucot piecatā.
+patīkama balstiekārta, iet mīksti pa mūsu ceļiem, labi slāpē plaisas asfaltā, pārsteidzoši labi uz grunts ceļa ar trepi.
+daudz kabatiņu, glāžu turētāju, 12V ligzdu.
+laba salona ventilācija
+7 funkcionālas vietas, aizmugurējie sēdekļi salokās par līdzenu grīdu.
+Lētas detaļas.
- trokšņu izolācija varētu būt labāka, labi dzird vēja troksni, arī motoru, kas pastāvīgi darbojas augstu apgriezienu diapazonā.
- elektroniskās sviras. Logu tīrītāja un pagriezienu sviras nefiksējas stāvokļos, bet gan atgriežas savā vietā, pēc darbības aktivizēšanas. Prasa laiku, kamēr pierod.
- Sajūgs. Ja brauc mierīgi viss OK, nesteidzoties, ar pilnu sajūga gājienu pārslēdz ātrumus un brauc. Tikko mēģini to izdarīt ātri, iet raustīdamies un lēkādams.
- īsa kārba. Gribēju 2,2i ar 6 ātrumiem, bet LV piedāvājums bija niecīgs.
Auto tika meklēts darba vajadzībām (santehniskas montāža) un rezerves variants ģimenes pārbraucieniem (6 vietas) un šīs funkcijas labi izpilda.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam