Auto originalais nobraukums ir 130 tukst. km. braukaju visu gadu. Divlitriga Omega protams nav draiverscar prieks apdauzitiem pokemoniem. Auto, manuprat, deres cilvekam, kuram pirma vieta ir komforts. 136ZS pie merena atruma lauj veikli parkartoties un apdzit. Salons ir loti plass, uz aizmugureja divana (savadak to nosaukt nevar) ar ertibam izvietojas tris mani nevajie draugi, adas sture un adas atrumkarbas klokis rokturis loti erti. Efektiva salona apsilde un jaudigs kondicionieris, kaut gan iesledzot var just jaudas zudumu, ka neka motors nav nekads spridzeklis.
Degvielas paterins pilseta ~10-11l/100km, uz sosejas ~7l/100km (protams atkarigs no videja atruma, bet lenak par 140km/h ar so masinu braukt negribas). Loti labi turas uz cela, no otras puses salidzinot ar agrako MB ~124~ vairak kratas sikos grumbulos, piemeram uz bruga). Loti klus salons, ja neskaita Opelim raksturigo nelielo plastmasu pagrabesanu sad tad (kaut sadas klases tik vecai masinai tas tomer ir nepiedodami). Mits par letam detalam ir tikai mits, jo kvalitativs nevar but lets. Kaut gan nozimigi remonti nav bijusi nepieciesami. Reizi gada nakas nomainit izpludes kolektora blivi un pasu noslipet. Ir parjaukts stures pastiprinataja reduktors un nomainitas blives.
Pamata ar masinu esmu apmierinats tomer taisos nomainit, vel neesmu izlemis pret ko...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kā Opel Omegai ar rūsēšanu, vēlos tādu iegādāties, taču uzzināju, ka tās necinko un pastījos, ka redz jau pat šur tur rūsu ( zem mašīnas)
Ar ruseshanu viss ir kaartiiba ruusee,bet sametinaat maksaa ~80ls unbrauc i beedu nezinaasi
Labi uzrakstiits, taisos tieshi ko shaadu pirkt un tapeec ir interese par to, kaa uzzinaat auto izlaiduma gadu kadas alternatiivaas vietaas, ne tikai pasee. Paldies.