Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Peugeot 406 HDI 110 Zs 2000 Novērtējums: 9
Nebija nekādu problēmu. Dīzeļversija mani vienkārši fascinēja. Esu braucis ar dažādām jaunām mašīnām, bet PEUGEOT tas ir lieliski, kolosāls dīzelis. Tikai tehniskās apkopes jāveic. Apkopes nav dārgas.
Pozitīvi: izcils dīzelis, ekonomisks, jaudīgs.
Negatīvi:
PAŠLAIK DOMĀJU PAR 2,2 HDI PEUGEOT COUPE.
KOĻA @ 5.janvāris 2003 0:00
Visi komentāri
 
///Maxis 5.janvāris 2003 22:43
0 0 Atbildēt

Nu, koļa, nav kodomāt, ņem tik ciet

Kal Mārs 22.jūnijs 2003 23:35
0 0 Atbildēt

Pirms mēneša sāku lietot 1998 Peugeot 406 1.9D (ne HDI, universāls). Nobraukti apm. 2000, (lielaa puse - pilsēta), patēriņš 7.58 l/100km. Iespaidi vislabākie (pagaidām). Gribētos zināt vairāk no pieredzējušākiem šī auto lietotājiem (apkopju biežums, izmaksas, vai un kādi ir raksturīgi bojājumi, kur pārdod labu dīzeļdegvielu un kur sliktu, kā būt ziemā, alternatīvie servisi utt.

george 24.jūlijs 2003 17:32
0 0 Atbildēt

Braucu ar tādu 1/2 gadu nobraukti ~ 13 tkm. Motors super ritošā OK. Vsi navaroti arī labi, brīžiem gan nevaru saprast lietus sensora darbības algoritmu. Negatīvi: braucot pa bedrēm čiks aizmugurējas durvis, laikam gumijās, bet čikst pretīgi. ļoti pozitīvi degvielas pateriņš - uz kompja 5.5l. kopvērtējums: labs.

alldis 9.janvāris 2004 20:20
0 0 Atbildēt

Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv

Dainja 12.maijs 2004 11:03
0 0 Atbildēt

406 labs dizains vismaz no aarpuses.Vai kaads vareetu tuvaak pastaastiit par iekseejo apdari?

Gudrinieks 20.septembris 2004 16:19
0 0 Atbildēt

406 kopumā ir ļoti lēts ekspluatācijā. Durvis čīkst, jo virsbūves stingrība nav īpaši liela. Bet auto nerūsē un ir ļoti komfortabls. Ar auto interjeru viss ir kārtībā. Tas ir izskatīgs un nekas negrab. Mēdz būt interjers arī bēšā tonī. Tas ir ļoti skaisti. Varbūt neesmu objektīvs, jo braucu jau ar trešo 406. Ar diviem iepriekšējiem nobraucu 100 000km ar katru. Viens no tiem bija 110HP dīzelis. Dīzelim ir garāka ātrumkārba kā benzīnniekiem. Eļļas maiņas intervāls dīzelim 20 000km, benzīnniekiem 30 000km. Iespaidīgi, vai ne? Svarīgi šiem auto ir uzmontēt dzinēja pilno kartera aizsargu - tā lai ūdens īpaši daudz netiek klāt. Tad arī nav problēmu ar elektriskajiem defektiem, kuri tomēr mēdz būt, ja nav šī kartera aizsarga. Piekarei principā vispār nekas nenotiek, izņemot dažreiz ir jāsamaina stabilizatori, kas ir diezgan lēti. Un vēl viena lieta - 406 aizmugurējie riteņi ir "piestūrējošie" - par to vispār reti kurš īpašnieks ir lietas kursā. Peugeot laikam ir vienīgie, kuriem amortizatori ir "pašu ražoti". Cik ir zināms, tad tie ir fantastiski izturīgi. Es savā pieredzē neesmu viņus mainījis. Kopumā ļoti ekonomisks auto un tajā pašā laikā izskatīgs un solīds. Protams, pie nosacījuma, kad par auto rūpējas un neveic ekstrēmus braucienus. Šis auto nomierina un tādam braukšanas stilam arī paredzēts. Tāpēc arī reizēm ir dzirdēts, ka 406 īpašnieki ir vieni no pieklājīgākajiem satiksmē.

slukatajs 9.februāris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Ir zināms viens 406 break ar 110zs dīzeli. praktiski bez nopietniem defektiem patreiz ir nobraukti 350 000km!!! Cilveks ir loti apmierināts un domā par jauno 407 Break.

kaput 21.februāris 2005 15:38
0 0 Atbildēt

eksisteeja autinjsh peugeot 406 break 2.0hdi. četru gadu laikaa nobraukti 350tkm. beigaas nobira nedaudz turbiina. kompji saaka gljukot pie 250tkm. paterinjsh iepriecinoshakais shajaa auto. tagad ir 407 sw. pagaidaam neko. zinjas buus veelaak.

constrig 12.janvāris 2006 15:44
0 0 Atbildēt

Braucu vienu gadu ar 2001 gada. augstākminēto modeli, nobraucu ap 40 tkst. km., esmu iztērējis virs 1500 Ls tā uzturēšanai, neskaitot degvielu ( to tiešām nepatērē daudz). galvenokārt - ritošā daļa, šarnīri ik pēc 15 000 jāmaina, mainīju amortizatorus priekšējos, bremžu diskus, visādas atsaites, kuras tur ir ļoti daudz, stūres reiku, u.c. sīkumus. Detaļas nav no dārgajām, bet ņemot vērā to, ka jāmaina 3* biežāk nekā citām mašīnām, tās beigās sanāk ļoti dārgas. Dzinējs-franču unikums HDI nekad mūžā tādu nepirkšu, resurs augstspiediena sūknim MAX 100 000 km, mainīju sūknim spiediena regulatoru 280 Ls, Gaisa mērītāju, kaut kādus tur vārstus vēl pa 150 Ls
Krāsa pati no sevis birst nost maziem gabaliem, pie franču cinka tā neturās. Vēl daudz kas, šobrīd neatceros.
Attieksme Lauva Auto, sajūta tāda, ka esmu iegādājies ekskluzīvu modeli, un neviens meistars nezin kā noteikt vainu un to novērst.
Kad atkārtoti parādījās problēmas ar augstspiediena sūkni, neizturēju un pārdevu par salīdzinājumā zemu cenu nekā nopirku.
Automašīnas tirgus vertība krīt ļoti strauji.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti