Motors 2.0i 16V.
Vispār tas ir 94 gada modelis, bet kā jau Latvijā notiek - japāņiem 1 gads(reizēm pat 2) tiek nomests.
Salona komforta ziņā labākā auto neesmu sēdējis- salīdzinot pat ar Meršiem un BMV. Virsbūves dizains arī ļoti labs, it kā liels auto, bet izskatās sportisks(esmu uzlicis visus 4 gāzes amīšus- auto ir augstāks salīdzinot ar standarta), kā arī lietie diski uz 15, krāsa melna - kopumā izskatās ļoti iespaidīgi. Motors ļoti dinamisks- pilsētā var braukts ar 5 pārnes. jau virs 60, uz šosejas ja vajag apdzīt braucot uz 100 5- ajā - uzmin un nekādu problēmu. 2- ais robs ir cēliena robs - var vilkt pat līdz 90, pie luksoforiem konkurentu pagaidām praktiski nav bijis.
Ar auto braucu jau 1 gadu.
- plusi: komforts(salonā viss ir elektrificēts, stūres pastipr., ABS, stūres lifts utt. )
motora dinamika
jūties kā limuzīnā ar sportiskām īpašībām
- mīnusi: varēja būt ekonomiskāks(pilsētā 12l)
detaļas ir nēžēlīgi dārgas un grūti dabūt(kaut gan oriģinālās ilgi kalpo)
varēja būt labāka salona izolācija
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Beidzot ir pieriebies lasiit komentaarus ar 9 balleem visaadaam miskasteem.
1.Ja neesi seedeejis auto ar komfortablaaku salomu, taa ir tava probleema, tomeer Hondai- buutiibaa budget class autinjam salonu par komfortablu nosaukt nevar. komforts noziimee ne tikai ergonomiku, bet arii kvalitatiivus materiaalus, kvalitatiivu izpildiijumu un kvalitatiivu dizainu. Iesaku paluugt kaadu, kam bijusi mazaak gruuta beerniiba, lai ljauj paseedeet savaa biznesa klases autinjaa.
2.Ar 2,0 16v shamajam skapim nav konkurentu pie luksofora...:) Varbuut to kneeveli, kursh savam BMW 323 arii 9 balles iedeva, ar shaadu hondu var nokost un arii tikai taapeec, ka prieksha velkoshaa.
Shaada Honda nav slikts auto, tomeer neaizmirsiisim, ka 10 balles ir labaakais no labaakajiem.
Zināmā mērā jāpiekrīt iepriekšējam komentētājam, lai arī tomēr skaidrs, ka, kamēr šeit cilvēki raksta par saviem auto, vērtējums nebūs objektīvs. Tomēr varbūt labie cilvēki, kas dalās iespaidos par savu auto, varētu piespiesties izvairīties no tādām frāzēm kā "pie luksoforiem konkurentu nav bijis". Kā autors zina, ka pie luksofora kāds vispār ir mēģinājis aizbraukt ātrāk par viņu? Tāpat izbrīns par to, ka pilsētā var braukt ar 5. pārnesumu, arī izklausās panaivs - ar 5 pārnesumu 50 km/h normāli var braukt arī ar 85ā gada 1,6l volksvāgenu. Arī sajūsmināšanās par komfortu šķiet pārspīlēta. Kad es savā laikā pārsēdos no kadeta 8 gadus jaunākā toijotā, tad man likās - vā.... Kad pabraucu ar volvo s80, izjūtu atšķirība atkal bija ne mazāka.
Interesantāk un noderīgāk būtu uzzināt, kādi defekti minētajam auto ir parādījušies, cik konkrēti izmaksājuši remonti.
Es, protams, negribu atbaidīt potenciālos savas auto pieredzes izklāstītājus, taču, domāju, ikvienam interesē objektīvs un precīzs lietu izklāsts, nevis pašsajūsmināšanās vai puiciska lielīšanās ar auto dinamikas īpašībām pie luksofora.
To: Qued
Gribeetu pakomenteet par to 5. paarnesumu. Es ar A4 ('94; 1,6) pilseetaa mieriigi pie shaada aatruma (50 km/h) varu komfortabli braukt ar 5. paarnesumu.
Nu jau galīgi nolika...
Es runāju par komfortu salīdzinot ar apmēram tādas pašas klases autiņu, nevis ar 600ajiem meršiem vai jaunajiem Volvo. Darba auto man ir 2001. gada Mitsubishi Galant un salona ergonomikai es dotu 2 balles zemāku vērtējumu nekā Hondai.
Un braukšana ar 5-to pārn. pilsētā virs 50-60 nozīmē to, ka, lai kādu apdzītu, nav jāpārslēdz zemākā pārn., jo 5-ajā auto arī pietiekoši labi uzņem ātrumu.
pats, bet kā tad lasītājam bija zināt, ka Tu nerunā par komfortu vispār, bet gan salīdzinājumā ar tās pašas klases un gadu auto? Ne jau visiem merši asociējas ar 190o modeli, piemēram, man vārdu savienojums "mersis" un "komforts" liek iedomāties mirdzošu melnu limuzīnu ar ādas salonu un visādiem ekstru pribambasiem. Katra subjekta iztēle ir stingri individuāla, tādēļ, ka gribi, lai citi saprot to, ko Tu saki, tad izsakies konkrēti.
Bet pilsētā Tu apdzen ar 5 ātrumu no 50-60 km/h un brīnies, ka degvielas patēriņš ir 12 l.
to ciparu jau liek par to - ko esam ieguvuši attiecībā pret gaidīto
Qued, parasti es neapdzenu ar 5-to ātrumu pilsētā, vienkārši pirms tam man ir bijuši auto Audi 100 2.0i un Mazda 626 Coupe 2.0i un motora dinamiku ar Hondu salīdzināt nav vērts. Hondu motori starp japāņu auto vispār kotējas visaugstāk.
Bet vispār jau nav vērts to stāstīt, jo, kamēr pats neesi sēdējis dotajam auto pie stūres, nevar salīdzināt izjūtas un visu pārējo...
to: 3,0 v6 192 ezelisi: komentaaraa "2.Ar 2,0 16v shamajam skapim nav konkurentu pie luksofora...:) Varbuut to kneeveli, kursh savam BMW 323 arii 9 balles iedeva, ar shaadu hondu var nokost un arii tikai taapeec, ka prieksha velkoshaa."
Tu droshi vien domaaji speekoshanos ziemas apstaakljos, vai ne? Preteejaa gadiijumaa ir lietderiigi precizeet, ka par priekshpiedzinjas iespaidu uz braukshanas iipashiibaam, ekspluataacijas izmaksaam, izsvarojumu un pat ietekmi uz auto izskatu autobuuveetaaji vairumaa gadiijumu ir pozicioneejushi skaidrs, kaa, vai ne?
Maserati, Ferrari, TVR, Lamborghini, Rolls Royce, Bentley, Mercedes, BMW, kaadreiz kaa luksusauto pozicioneetais Volvo un vairaaku citu brendu draivers car`i (Viper, Corvette, Mustang) un daargaakaas top versijas - kas gan vinjiem ir kopiigs? Klasiskaa piedzinja. Skaidrs, kaapeec, vai ne?
Dragreisos augstaakaas vietas ieguust klasiskaas un pilnpiedzinjas auto. Pilnpiedzinjas auto ir jaabuut apgaadaatam ar dzineeju, kura jaudu jau ir pieklaajiigi apreekjinaat kilovatos, preteejaa gadiijumaa var buut kaa ar Audi Coupe 2,3 20 vaarsti (170 zs) quattro - tas, kas uz starta izleecienu ieguuts, ar uzviju tiek zaudeets pat taadam shtruntam kaa 325. Ja atceraties rudeni, tad NEVIENU reizi 2,3 aero (it kaa 6,9 sekundes) neizdevaas uzvareet nisanu 200 1,8 turbo - starts, sleegshanaas, pagriezieni - tie ir dazhi klasikas plusi uz normaala seguma. Paarslogots priekshgals - taa, savukaart, ir laba lieta, bet - tikai funkcionaalam pielietojumam.
To Priekshinja+zieminja:
citaats: " ...Rolls Royce, Bentley....un vairaaku citu brendu draivers car`i"
Ar tik origjinaalu izpratni par to, ko apziimee ar jeedzienu "driver`s car", sastopos pirmoreiz.
Domaaju, ka visi saprata - autors uzskata, ka aizmugureejaa piedzinja ir paaraaka par prieksheejo un apmeklee dragrace pasaakumus.
Priekshinjai+zieminjai
Volvo un MB starp citu ir arī priekšpiedziņas, kas pamazām izkonkurēs klasisko piedziņu. Tie ražotāji, kas pieturas pie klasiskās, pgaidām var konkurēt pateicoties tikai savam brendam, bet mūsdienu konkurences apstākļos viņi arī domā par priekšpiedziņas ieviešanu (varbūt izņemot Ferrari, Maserati, Lamborghini un Rolls Royce).
Man gan liekas ka Diablo SV jau sen kaa naak ar pilnpiedzinju.... iisti gan paarliecinaats neesmu, bet cik aceros...
Ar pilnpiedzinju ir Diablo VT.
Starp citu klasiskaa piedzinja rullee un rullees. Ne jau laika jautaajums ir taas izkonkureeshana ar prieksheejo, bet pieprasiijuma. Un kaa mees zinaam, tad viemneer buus taadi, kas gribees kaut vai atshkirties.
Ne jau velti MB C class un BMW 3xx un Compact naak ar aizmugures piedzinju.
Tie, kas ar dazhaadiem auto nepabraukaas pa forshiem, liikumainiem Vaacijas, Austrijas u.tml. celjiem, tie nekad nesapratiis, kaapeec klasika veel dziivo.
Xin
Blin, ta ir nirgasanas...
Es savam Mercedes ieliku 8 balles, a te viens luzers savai sujmasinai 9....
Redaktoram butu stipri jaaizdomajas vai sadai 'balsosanai' ir kada jega...
3,0 V6 192 eezeliishi
Ko Tu lielies ar savu darba mašīnu. Nopērc sev privātām vajadzībām Hondu. Vienalga kādu, pat civic, ja nevari atļauties ACCORD vai PRELUDA
VEČI, esmu braucis gan ar priekšu, gan pakaļu, kas velk. Dodu 100% priekšroku pakaļai! Priekšu, kā arī kvadru ir grūti savākt, sevišķi, ja to nemāki. Pakaļai - atmet gāzi un stūrē, po cik slidens. Mordai mēģini dot gāzi un turēt stūri nepieciešamajā virzienā (itkā lai izvelk) cik gribi, tāpat neizdosies autiņu iztaisnot, ja to samet (izņēmums, ja ir ļoti labas riepas, un pat tad reti sanāk). Klassika+reflekss, kad sūdi noņemt kāju no gāzes=LABS iznākums!!!!!!!!!
Taas nu gan mulkjiibas - Accordam pilsetas rezhiimaa nav tada degvielas paterinja, videeji sanaak 7-9 litri. Tiesa, pats divus gadus nobraucu ar 99 gada 1,8 VTEC, tagad ar 2,0 iVTEC shiigada autinju. Ja nebrauc ekstremaali, t.i paari 200, manupraat eertaaku un sportiskaaku+ekonomisks buus pagruuti atrast, par eiropas auto pat nerunaajot. Tas gan nav domaats par traktoriem, taa saucamajiem diizeljiem:)
SkyBoy - tu esi seedeejis H-mopeedam vaardaa "ACCORD" pie stuures un izvilcis kaadu labu apliiti liidz saulkrastiem un atpakalj? paseedi, jutiisies viilies un nesapratiisi kaapeec taveejais MB maksaa shitaadu naudu.
...pie luksoforiem konkurentu pagaidām praktiski nav bijis - nu luudzu nesmiidini mani un paareejos.
Man besi kad cilveki sauc komfortablu braukshanu tikai prieksha braucoshajiem..
lai pamegina iekapt c-klases MB, vai 3-shajam,5-tajam BMW aizmugure.. man, man personigi nepatika drauga 2003 gada c-klases mersim smeret benkus... Tad es labak braucu ar 89.gada honda legend coupe - 2,7(klim., kruiz kontr.kondin. adas salons, asildamie benki.u.t.t.) , pat aizmugure vietas aptuveni ka e-klases mersim. sedanam nemaz nerunajot par coupe. pie tada pasha aprikojuma iznemot ESP un steptronic.. un citas bagato kakas :-)..
un vispar Hondas rullzzzz, lidz pirmajam remontam (dargas detelas), bet tas nekas mana nakama mashina tomer bus honda cerams pec iespejas jaunaki - jaudigaka. veletos type-r, bet naksies samierinaties ar civic-1.4iS, 90zs, Vmax-177km/h, 0-100 10,8... man shkiet normali.... bailes ir no sajuga mainas, esmu nelagu dzirdejis.. :(
Skyboy.......un pareizi dariiji ka savam MB ieliki 8 - patiesiibaa pat 8 ir par daudz prieksh taada meesla....a zini kaapeec accord ir 9?????-tapeec ka taa ir mashina,braukshanai nevis peldeeshanai....
Vienkarši super auto,pašam tāds ir!kaut vai ir automāts, bet raujas uz priekšu ka traks.Bišku ir pataisīts,nelegalajos pat daudzi 3 serijas BMW neturas līdzi(jocīgi-pat ar parastām kārbām)....un nekādu īpašo broblēmu ar accordu vēl nav bijis,kaut arī braucu ar viņu jau trešo gadu!!!
Vai Honda ACCORD nav kaut kas kopīgs ar ROVER?